Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door Christel »

Moet zeggen dat ik bijna uit mijn stoel viel van verbazing, toen hij Simonne dat voorstel deed om Luc in huis te nemen. Ook ik vind dit wel een héél grote ommezwaai ineens! :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Totaal ongeloofwaardig !
0 x
de marteko
Nog geen rang

Bericht door de marteko »

nounake schreef:Totaal ongeloofwaardig !
Dan nog eerder Eddy, want die heeft tenminste een cursus plantenverzorging (en rozen in 't bijzonder) gevolgd.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Zijn zoon heeft ongewild problemen die door zijn primitieve geest niet te vatten zijn. Typische Frank Bomans reactie: zoon buiten.
Zijn broer heeft zichzelf na een heel leven vol bedrog zodanig in nesten gewerkt dat hij er een eind aan wil maken: die gaat nu eens door dezelfde Frank Bomans in huis gehaald en voor de rest van zijn leven vertroeteld worden.
Logica is weer ver te zoeken. :problem:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Inderdaad de logica is ver te zoeken. Simonne is er goed mee, want zij zal wel voor Luc moeten zorgen. Ik zie dat Frank nog niet doen.
0 x
xJxLxTx
Nog geen rang

Bericht door xJxLxTx »

Ik vind dat het gewoon niet overkomt.. Het is zo onnatuurlijk om Frank te horen zeggen dat hij Luc in huis wilt halen.. :wtf:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lolplayer schreef:Ik vind het ook maar zwak van Frank, Luc verkracht Simonneke, Luc lapt Jana erbij met een kapotte boiler, Luc lapt Leontien erbij en dat is Frank ineens allemaal vergeten.

Want het is en blijft familie, blijt blijt
Omgekeerd heeft Frank Luc ook veel aangedaan hoor. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

xJxLxTx schreef:Ik vind dat het gewoon niet overkomt.. Het is zo onnatuurlijk om Frank te horen zeggen dat hij Luc in huis wilt halen.. :wtf:
Frank is altijd al gastvrij geweest, hij pleitte ervoor om Yvette terug in huis te halen, Jana zit daar, Lowie zat daar, Peggy heeft er ook nog gelogeerd. Als het er echt op aan komt, weet hij dat hij zijn familie dicht moet houden en staat hij voor hen klaar. Meestal heeft hij wel een zetje nodig van Simonne om zijn starre houding om te buigen, maar het belangrijkste is dat hij vaak (achteraf) zijn mening bijstelt. Chapeau dus!

Maar dat van Luc gaat toch net iets te ver. Eerst raadt hij het Lowie af en nu wil hij het zelf doen?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

En Luc heeft Simonne nog verkracht ! Dat is ook wel rap vergeten in Thuis blijkbaar.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

johan1969 schreef:En Luc heeft Simonne nog verkracht ! Dat is ook wel rap vergeten in Thuis blijkbaar.
Volgens Simonne's reactie van vrijdag ll, zal ze Frank(in geval van nood) wel herinneren aan alle schurkenstreken die zijn "arme" broer al op zijn geweten heeft. Zeker weten! Frank zal eerst zijn zoon/dochter moeten opvangen en daarna... zien ze wel.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

johan1969 schreef:En Luc heeft Simonne nog verkracht ! Dat is ook wel rap vergeten in Thuis blijkbaar.
Hé, in Thuis wordt alles rap vergeten. Je weet toch dat nergens beter dan in Thuis klinken de woorden als sorry zo oprecht (oude versie) :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Soms vind ik Frank Bomans best een aardige man, maar soms zou ik hem zijn nek om kunnen draaien. Echt als een kip zonder kop: hij gaat voor zijn broer zorgen, neemt hem zelfs in huis. O, Simonne draait wel bij, zegt hij tegen Waldeck. Hoe wil hij dat realiseren? Beiden werken full time. Luc zou 24 uur op 24 zorg nodig hebben. Ik zie dat Frank Bomans nog niet doen en als hij er al aan zou beginnen dan zou hij dat toch gauw beu zijn Gevolg: Simonne zal er voor op moeten draaien. :crazy:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

jessie V. schreef:Soms vind ik Frank Bomans best een aardige man, maar soms zou ik hem zijn nek om kunnen draaien. Echt als een kip zonder kop: hij gaat voor zijn broer zorgen, neemt hem zelfs in huis. O, Simonne draait wel bij, zegt hij tegen Waldeck. Hoe wil hij dat realiseren? Beiden werken full time. Luc zou 24 uur op 24 zorg nodig hebben. Ik zie dat Frank Bomans nog niet doen en als hij er al aan zou beginnen dan zou hij dat toch gauw beu zijn Gevolg: Simonne zal er voor op moeten draaien. :crazy:
Eigenlijk is de toestand nog erger dan hij beseft. Luc in zijn huidige toestand thuis verzorgen vergt mogelijk een aanpassing van hun woning en een hoop extra kosten voor medische hulp aan huis. Behalve Eddy maakt niemand in Thuis zich zorgen om geld, maar erg realistisch is het andermaal niet.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Heb je de Frank ooit al realistisch geweten? Het komt allemaal in de sacoche en het staat op de almanak, voila.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Als Frank zegt dat het "in de sacoche komt" is dat meestal de voorbode van de volgende netelige situatie waarin hij ook Simone meesleurt.
0 x
Plaats reactie