Ze kunnen volk in dienst nemen hé om alles te bolwerken.ikke schreef:Nee, daarvoor hebben ze tijd en handen tekort, tenzij ze hun andere jobs opgeven?lord F. schreef:De betere uitbaters zijn Femke en Peter zelf hé.ikke schreef:Langs nog een andere kant was het misschien beter aangekomen als Peter ook al andere(en betere) uitbaters had gevonden voor de Zus en Zo?lord F. schreef:Maar langs de andere kant >> er gingen altijd spanningen geweest zijn moest Peter ze er niet uitgezet hebben. Vorig seizoen zijn er genoeg zaken geweest die die samenwerking moeilijk maakten.
En voor Thuis mss dus beter dat het zo loopt omdat we anders herhalingen zouden krijgen van vorig seizoen.
Wellicht had Femke dan minder negatief gereageerd?
Femke is dat niet van plan, denk ik.
Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Op zich wel, maar volk in dienst nemen is toch nog wel wat anders dan uitbaters hebben die dat werk zelfstandig uitvoeren voor (grotendeels) hun eigen rekening...lord F. schreef:Ze kunnen volk in dienst nemen hé om alles te bolwerken.ikke schreef:Nee, daarvoor hebben ze tijd en handen tekort, tenzij ze hun andere jobs opgeven?lord F. schreef:De betere uitbaters zijn Femke en Peter zelf hé.ikke schreef:Langs nog een andere kant was het misschien beter aangekomen als Peter ook al andere(en betere) uitbaters had gevonden voor de Zus en Zo?lord F. schreef:Maar langs de andere kant >> er gingen altijd spanningen geweest zijn moest Peter ze er niet uitgezet hebben. Vorig seizoen zijn er genoeg zaken geweest die die samenwerking moeilijk maakten.
En voor Thuis mss dus beter dat het zo loopt omdat we anders herhalingen zouden krijgen van vorig seizoen.
Wellicht had Femke dan minder negatief gereageerd?
Femke is dat niet van plan, denk ik.
Als Peter en Femke daar personeel op zetten, dan zullen ze dat personeel zelf aan moeten sturen en ook in de gaten houden hoe de dagelijkse gang van zaken verloopt. Dat brengt een hoop extra werk en financieel risico met zich mee.
Daarbij komt nog dat ze totaal geen kaas gegeten hebben van het runnen van een B&B, zoals Femke zelf al aangaf.
Peter's hele plan is totaal niet haalbaar, en door de grote hoeveelheid werk die hij en Femke zichzelf zo op de hals halen, gaan ze elkaar nog maar amper zien buiten werktijd. Niet echt verstandig voor iemand die het tegelijkertijd over trouwen en een 2e kindje heeft. Hopelijk beseft Femke dat wél...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Ze hebben het ondertussen wel bijgelegd hé. En Femke wilde haar ring wel echt! Voorlopig alles weer goed.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Volgens mij heeft zij het uitsluitend bijgelegd om de lieve vrede te bewaren (of om haar ring te mogen houden) maar eigenlijk zonder dat er iets aan de situatie veranderd was. Nu Renzo nog eens tegen haar geweten geduwd heeft, begint zij dat precies ook te beseffen.Caligula schreef:Ze hebben het ondertussen wel bijgelegd hé. En Femke wilde haar ring wel echt! Voorlopig alles weer goed.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Hmm...ik denk toch dat ze nog altijd stevig vastzit aan hare Peter! Ze moet ook nog haar nieuwe auto en haar trouwkleed hebben met sleep van hier tot Tokyo... 
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Wat een lelijke ring ! Het deed me denken aan die ringen die vroeger uit de kauwgom automaten kwamen ...Caligula schreef:Ze hebben het ondertussen wel bijgelegd hé. En Femke wilde haar ring wel echt! Voorlopig alles weer goed.
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Ik vond hem ook echt niet mooi maar smaken verschillen natuurlijk 
Maar wat ik echt frappant vond; hoe stil zit die Lucas op de schoot? Moet zalig zijn! Mijn baby van 10 maand zit geen seconde stil, die op schoot hebben niet zo rustgevend als Femke/Lucaske
Maar wat ik echt frappant vond; hoe stil zit die Lucas op de schoot? Moet zalig zijn! Mijn baby van 10 maand zit geen seconde stil, die op schoot hebben niet zo rustgevend als Femke/Lucaske
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nu vond ik die ring ook niet echt mooi.Summer85 schreef:Ik vond hem ook echt niet mooi maar smaken verschillen natuurlijk
Trouwens ik herinner me vaag de verlovingsring die Peter aan Nina gaf, die was een stuk mooier.
0 x
Potentia Principatum
-
xJxLxTx
- Nog geen rang
Zo is ze wel hè Femke! Ze gaat hare advocaat nog niet te rap opgeven!Caligula schreef:Hmm...ik denk toch dat ze nog altijd stevig vastzit aan hare Peter! Ze moet ook nog haar nieuwe auto en haar trouwkleed hebben met sleep van hier tot Tokyo...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Hoe zou je zelf zijn? Serieus nu, die 2 zien mekaar echt graag en af en toe is er wel wat maar ze komen wel altijd terug bij mekaar zoals de voorbije seizoenen afdoend hebben bewezen.xJxLxTx schreef:Zo is ze wel hè Femke! Ze gaat hare advocaat nog niet te rap opgeven!Caligula schreef:Hmm...ik denk toch dat ze nog altijd stevig vastzit aan hare Peter! Ze moet ook nog haar nieuwe auto en haar trouwkleed hebben met sleep van hier tot Tokyo...
0 x
Potentia Principatum
-
fazou
- Nog geen rang
Zal wel zijn, het duo Peter- Femke blijf ik het mooiste van Thuis vinden. Velen zullen dit tegenspreken, maar elk heeft zijn eigen motivatie om dagelijks naar de soap te kijken, nietwaar?
Dat er nog veel heerlijke momenten mogen getoond worden
Dat er nog veel heerlijke momenten mogen getoond worden
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vond het wel grappig, een close up van Femke's verlovingsring voor de neus van Rosa en Peggy.
Heb ook opgemerkt dat Femke nu nagellak en lippenstift gebruikt. Was vroeger niet het geval...
Heb ook opgemerkt dat Femke nu nagellak en lippenstift gebruikt. Was vroeger niet het geval...
0 x
Potentia Principatum
-
Summer85
- Poster rang 1

Een 'gewone 'ring krijgen van Peter zou romantischer geweest zijn, gezien elke vrouw die hij kent vroeg of laat een verlovingsring van hem krijgt!
.
Maar kom, ik ben nog steeds 100% pro Peter-Femke. Dat ze nog lang 'mogen mogen'
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Summer85 schreef:Een 'gewone 'ring krijgen van Peter zou romantischer geweest zijn, gezien elke vrouw die hij kent vroeg of laat een verlovingsring van hem krijgt!.
Ja, alleen bij de eerste (Sofie) heeft hij de tijd niet gehad (sorry, oude koe) maar hij had het hier toch wel wat romantischer kunnen aanpakken vind ik.Zo stomweg in hun appartement, tja. Peter moet toch nog altijd veel bijleren.
Maar Femke (rode nageltjes en lippen) was er toch kontent mee en uiteindelijk is alleen het resultaat dat telt hé.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2571
Vreemd dat Femke niet achterdochtig werd bij het zeem-zoeterige gedoe van Rosa en Snuit.
Ze hebben pas hun opzeg gekregen en nu werken ze harder mee dan ze ooit zouden gedaan hebben.
Ik denk dat ze beter eerst de Zus en Zo even checkt, voor ze er hun genodigden binnenlaat, vrijdag.
Ze hebben pas hun opzeg gekregen en nu werken ze harder mee dan ze ooit zouden gedaan hebben.
Ik denk dat ze beter eerst de Zus en Zo even checkt, voor ze er hun genodigden binnenlaat, vrijdag.
0 x