Emma Van Damme (Elise Roels)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 1
- x 15
Re: Emma Van Damme (Elise Roels)
Je zou toch denken als er vorige brieven waren, zoals aangehaald in zijn brief, hij toch wel extra in de gaten zal gehouden worden naar communicatie naar buiten toe. Natuurlijk kan het altijd via een companion gebeuren die de brief tijdens een bezoek aan Danny naar buiten smokkelt en op de post doet.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Persoonlijk vind ik het echt ongelofelijk slordig dat dit heeft kunnen gebeuren...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
Wel straf van Emmatje, bravo. En ondertussen weten we ook dat het proces nog moet komen.
0 x
Potentia Principatum
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1
- x 2
- x 1
5 november is de grote dag, zoals ze daarnet zeiden
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
-
- Poster rang 1
Eerlijk gezegd vind ik het jammer dat ze die verhaallijn weer naar boven halen.
Ik zou graag nog eens wat 'luchtigere' tienerverhaallijnen zien met Stan en Emma zonder meteen freaky te worden zoals een verliefdheid zonder pedofilie of valse aanklachten of zonder het stelen van ondergoed enzo...
Ik zou graag nog eens wat 'luchtigere' tienerverhaallijnen zien met Stan en Emma zonder meteen freaky te worden zoals een verliefdheid zonder pedofilie of valse aanklachten of zonder het stelen van ondergoed enzo...

0 x
-
- Nog geen rang
Hopelijk krijgen we het proces te zien, want van de ondervragingen van Emma na de ontvoering kregen we ook nooit geen beelden..
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Wat ik vooral wel mooi vind om te zien, is de stabiele manier waarop Emma met dit alles omgaat. Ze komt over als een heel sterk en doordacht meisje 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
Gezien het om een minderjarige gaat is dat dan geen video getuigenis? Ik denk niet dat we veel van het proces te zien gaan krijgen. Maar Emma is idd een straf meiske.xJxLxTx schreef:Hopelijk krijgen we het proces te zien, want van de ondervragingen van Emma na de ontvoering kregen we ook nooit geen beelden..

0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ik hoop dat ze het proces NIET laten zien.
Het is genoeg geweest met die verhaallijn.
Dat er over gesproken wordt en dat de kijker te weten komt welke straf Danny krijgt; volledig akkoord.
Maar de feiten hoeven niet nog eens allemaal herkauwd te worden, wat mij betreft.
En inderdaad: chapeau voor Emma!
Dat er over gesproken wordt en dat de kijker te weten komt welke straf Danny krijgt; volledig akkoord.
Maar de feiten hoeven niet nog eens allemaal herkauwd te worden, wat mij betreft.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wel dat weet ik nog zo niet. Ik denk toch dat hoe kranig Emma zich ook houdt er toch iets aan haar zal blijven knagen en dan vind ik het wel goed dat Thuis dat niet uit de weg gaat. Zo maar zeggen Ok, Emmatje is ontvoerd, verkracht en bijna vermoord en nu schluss,daar ben ik niet mee akkoord.satine schreef:Ik hoop dat ze het proces NIET laten zien.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Natuurlijk blijft dat aan haar knagen. Dat is bewezen in de aflevering van maandag.
Haar leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Maar om alles nog eens op te rakelen, dat hoeft voor mij niet.
Het is 'Thuis', niet 'De Rechtbank'.
Haar leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Maar om alles nog eens op te rakelen, dat hoeft voor mij niet.
Het is 'Thuis', niet 'De Rechtbank'.
0 x
-
- x 435
Peter wordt blijkbaar de advocaat van Emma. Dat doet vermoeden dat het misschien wel aan bod zal komen in de serie.
0 x
-
- Nog geen rang
Dat vind ik ook. Het was een hele straffe verhaallijn waar een hele tijd is over gegaan en na z'n arrestatie werd er amper nog over gesproken. Ze hoeven het inderdaad niet maanden laten aanslepen, maar ik denk dat zo'n proces wel straffe beelden kan opleveren ..Caligula schreef:Wel dat weet ik nog zo niet. Ik denk toch dat hoe kranig Emma zich ook houdt er toch iets aan haar zal blijven knagen en dan vind ik het wel goed dat Thuis dat niet uit de weg gaat. Zo maar zeggen Ok, Emmatje is ontvoerd, verkracht en bijna vermoord en nu schluss,daar ben ik niet mee akkoord.satine schreef:Ik hoop dat ze het proces NIET laten zien.
0 x
- Seraph
- Poster rang 1
Ik hoop wel dat de schrijvers Emma enkele vriendinnen gaan geven (naast Jana) die ook eens in beeld komen, dat ze bv samen naar huis stappen enzo. Dat maakt het leuker.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Als je weet wat Emma & Stan allemaal doorleefd hebben de laatste twee jaar, is het toch realistischer dat die twee in een héél korte tijd snel volwassen geworden zijn.Summer85 schreef:Eerlijk gezegd vind ik het jammer dat ze die verhaallijn weer naar boven halen.
Een confrontatie tussen Emma & Danny zou toch spannend kunnen zijn? Misschien nog met een Stan die ertussen springt om zijn zus te verdedigen.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.