Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!)
- de marteko
- Nog geen rang
Re: Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!
Wat denk je, zal Marianne over een paar maand met enkele 'badass' gevangenistatoeages kunnen pronken?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Rosa en Peggy krijgen een jaar om hun valiezen te pakken? Dus of en hoe ze vertrekken zal voer voor de volgernde seizoensfinale worden
0 x
-
- Poster rang 2
En wie weet is Femke tegen dan al weer beste vriendinnen met Peggy, is hij al gescheiden van haar en wil Peter er intrekken met zijn nieuwe geliefde Francine.
0 x
-
- Nog geen rang
ze zijn nog geeneens getrouwd
niks aan dus ^^ peter lijkt me ook wel het type voor een trans. Dat dat van Zus en zo voor spanningnen tss peter en Fem zorgt lijkt me wel duidelijk... Dan kan Peter de nieuwe slechterik worden nu Luc rolstoelgebonden en simpel zal zijn..

0 x
-
- Poster rang 2
Type voor een trans, ze zullen het wel zo maken dat die man die begint met Franky niet zal weten wie het is en ook niet dat het een man was.
0 x
-
- Nog geen rang
jaja maar dan nog.. sorry je blijft dat zien (al geeft dat fenomeen ook vals positieve resultaten, genant hoe mijn ouders ooit discussieerden over of ze in 't stad nu een trans of een grote vrouw gezien hadden :p)
peter die daarin loopt bedoel ik eerder. en past ook bij zijn nieuwe-luc-imago.. hoe langer ike rover nadenk hoe meer ik denk dat peter zn gedrag femke en peggy dichter bij elkaar gaat brengen en dat die eerste twee nooit gaan trouwen
peter die daarin loopt bedoel ik eerder. en past ook bij zijn nieuwe-luc-imago.. hoe langer ike rover nadenk hoe meer ik denk dat peter zn gedrag femke en peggy dichter bij elkaar gaat brengen en dat die eerste twee nooit gaan trouwen
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Zolang de boel maar weer niet afbrandt... de laatste grote brand is geleden van seizoen 16, toen Ter Smisse in de vlammen opging!Captain Cuckoo schreef:Rosa en Peggy krijgen een jaar om hun valiezen te pakken? Dus of en hoe ze vertrekken zal voer voor de volgernde seizoensfinale worden
Misschien deze keer een bom? ( Of heb ik nu al teveel fantasie?)
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Er zal weer wel iets gebeuren waardoor zij blijven. Als Rosa en Waldek vertrekken moet immers ook Jenny en Leo elders gaan wonen. Wat zal dan hun band met het verhaal nog zijn? Toch niet de aanleiding om alwéér een nieuwe B&B op te starten?annekeHU schreef:Zolang de boel maar weer niet afbrandt... de laatste grote brand is geleden van seizoen 16, toen Ter Smisse in de vlammen opging!Captain Cuckoo schreef:Rosa en Peggy krijgen een jaar om hun valiezen te pakken? Dus of en hoe ze vertrekken zal voer voor de volgernde seizoensfinale worden
Misschien deze keer een bom? ( Of heb ik nu al teveel fantasie?)
0 x
-
- Poster rang 2
Je ziet het niet bij iedereen en Franky was al niet van de grootsten ( zowel Braam als Jef), dus het is niet dat je ineens een megalange vrouw zal te zien krijgen. Als de operatie achter de rug is, zou je ook geen verschil merken in bed. Ik denk dus niet dat de persoon die er iets mee begint, zal starten van: wacht eens even, daar beneden hing daar niets vroeger?knijn schreef:jaja maar dan nog.. sorry je blijft dat zien (al geeft dat fenomeen ook vals positieve resultaten, genant hoe mijn ouders ooit discussieerden over of ze in 't stad nu een trans of een grote vrouw gezien hadden :p)
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Ondanks alle operaties blijft het gezicht (en de stem) hetzelfde. Kom nu niet vertellen dat ex-Franky ook maar enigszins vrouwelijke gelaatstrekken had. Als de nieuwe Franky in de serie zal opduiken, zal het "stoemelings" gebeuren zoals toen hij plots de vorige Franky verving, of zoals gebeurde met de nieuwe Tom of met de telkens vernieuwende kindjes.Djenner schreef:Je ziet het niet bij iedereen en Franky was al niet van de grootsten ( zowel Braam als Jef), dus het is niet dat je ineens een megalange vrouw zal te zien krijgen. Als de operatie achter de rug is, zou je ook geen verschil merken in bed. Ik denk dus niet dat de persoon die er iets mee begint, zal starten van: wacht eens even, daar beneden hing daar niets vroeger?knijn schreef:jaja maar dan nog.. sorry je blijft dat zien (al geeft dat fenomeen ook vals positieve resultaten, genant hoe mijn ouders ooit discussieerden over of ze in 't stad nu een trans of een grote vrouw gezien hadden :p)
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Veel ken ik er niet van, maar verandert de stem niet een beetje onder invloed van de hormonen?
Maar het gezicht zal inderdaad hetzelfde blijven.
Ik denk daarom ook dat de verhaallijn 'Knappe jonge vrouw verschijnt opeens ten tonele en alle mannen dingen om haar hand, niet wetende wie zij is...' wishful thinking is.

Ik denk daarom ook dat de verhaallijn 'Knappe jonge vrouw verschijnt opeens ten tonele en alle mannen dingen om haar hand, niet wetende wie zij is...' wishful thinking is.
0 x
-
- Poster rang 2
Ja stem verandert een beetje, maar je kan met logopedie ook veel doen, was reportage bij Annemie Struyf onlangs.
Ik vond at ze Jef laatste keer al wat meer hadden geschminkt, maar nog vrij subtiel zodat het idd niet: dame in rok was. Zijn haar was langer. Ik veronderstel dus dat men een vrouw zal nemen die er niet zoals Lesley-Ann Poppe uitziet, maar ook niet mannelijk. Dacht eerder aan zo'n type genre Bianca. Iemand die vrouw wil zijn, maar daar niet binnenkomt met grote borsten, minirokje en lang blond haar.
Al hebben ze met de overgang Braam - Jef ook wel voor een heel drastisch ander type gekozen. Ik vond Braam trouwens één van de knapste mannen die ooit in "thuis" heeft gespeeld.
Ik vond at ze Jef laatste keer al wat meer hadden geschminkt, maar nog vrij subtiel zodat het idd niet: dame in rok was. Zijn haar was langer. Ik veronderstel dus dat men een vrouw zal nemen die er niet zoals Lesley-Ann Poppe uitziet, maar ook niet mannelijk. Dacht eerder aan zo'n type genre Bianca. Iemand die vrouw wil zijn, maar daar niet binnenkomt met grote borsten, minirokje en lang blond haar.
Al hebben ze met de overgang Braam - Jef ook wel voor een heel drastisch ander type gekozen. Ik vond Braam trouwens één van de knapste mannen die ooit in "thuis" heeft gespeeld.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Het mag intussen wel duidelijk zijn dat de makers het probleem waarmee Franky worstelt, wilden bespreekbaar maken voor het grote publiek. Hopelijk zijn de makers voldoende verantwoordelijke mensen om te beseffen dat indien hun voorstelling van de "transformatie" van Franky in een vrouw, door de kijker niet au serieux genomen zal worden wegens ongeloofwaardig, zij het fenomeen eerder belachelijk dan bespreekbaar zullen maken.
Hadden ze daar ook rekening mee gehouden toen ze zich aan deze hachelijke verhaallijn waagden?
Hadden ze daar ook rekening mee gehouden toen ze zich aan deze hachelijke verhaallijn waagden?
0 x
-
- Poster rang 2
Eerst was er al de vraag: waarom precies Franky? Er zijn genoeg voorbeelden van mannen die niet eerst homo moesten zijn om daarna zich te outen als transgender? Men had bv. ook een Tom of Peter ( of iemand anders) kunnen nemen om voor te stellen dat niet elke transgender perse zuiver homo moest zijn.
Er waren deze week toch wel al uitspraken zoals "pietje eraf, is pietje eraf" die op zich wel grappig waren, maar het onderwerp ook weer zo'n ironische ondertoon meegeven en alles plastisch voorstellen.
Stel dat hij terugkomt "voor" de operatie ( is al vermeld, maar hij kan bv. in het verhaal ook al naar Gent zijn geweest voor de operatie), dan kan hij ( zij dan) verliefd worden en die man verder willen gaan en dan mag wel eens vermeld worden waarom dat nog niet gaat, maar hoe ze het nu al voorstellen, zie ik taferelen van: wat heb je daar hangen? Ik dacht dat je een vrouw was, viezerik.
Er waren deze week toch wel al uitspraken zoals "pietje eraf, is pietje eraf" die op zich wel grappig waren, maar het onderwerp ook weer zo'n ironische ondertoon meegeven en alles plastisch voorstellen.
Stel dat hij terugkomt "voor" de operatie ( is al vermeld, maar hij kan bv. in het verhaal ook al naar Gent zijn geweest voor de operatie), dan kan hij ( zij dan) verliefd worden en die man verder willen gaan en dan mag wel eens vermeld worden waarom dat nog niet gaat, maar hoe ze het nu al voorstellen, zie ik taferelen van: wat heb je daar hangen? Ik dacht dat je een vrouw was, viezerik.
0 x
-
- Poster rang 2
Spijtig ...satine schreef:Veel ken ik er niet van, maar verandert de stem niet een beetje onder invloed van de hormonen?![]()
0 x