Jonistroobants schreef:Wist niet waar dit te zeggen want vond Camilia Blereau niet tussen de acteurs/actrices maar wil gewoon even zeggen dag ze ongelofelijk goed is. Die lichaamstaal, die ogen, haar sarcasme dat er vanaf druipt, zéér goeie actrice vind ik haar!
Summer85 schreef:
Los daarvan speelt de actrice het fantastisch vind ik
Jonistroobants schreef:Wist niet waar dit te zeggen want vond Camilia Blereau niet tussen de acteurs/actrices maar wil gewoon even zeggen dag ze ongelofelijk goed is. Die lichaamstaal, die ogen, haar sarcasme dat er vanaf druipt, zéér goeie actrice vind ik haar!
Summer85 schreef:
Los daarvan speelt de actrice het fantastisch vind ik
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. Ook ik erger me groen en geel aan Hélène, maar vind tegelijkertijd dat Camilia dat fantastisch doet!
Jammer genoeg zijn er dan blijkbaar ook nog mensen die fictie en realiteit totaal niet kunnen scheiden, las ik ook vandaag weer. De actrice krijgt kennelijk zelfs doodsbedreigingen...
Camilia komt vanavond langs bij "Van Gils & Gasten" om hierover te praten, om 22:00 op één.
"Als fictie en werkelijkheid samenkomen word je de meest gehate vrouw van Vlaanderen. Als Hélène in de populaire soap wordt ze verdacht van de moord op dokter Geert en daar betaalt ze in het echte leven nu de prijs voor. Actrice Camilia Blereau durft zelfs niet meer naar de supermarkt te gaan uit vrees uitgescholden te worden voor moordenares." http://www.een.be/programmas/van-gils-g ... ils-gasten
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
idd ongelooflijk. Hier op het forum gaat het er gelukkig fatsoenlijker aan toe en gaat het over het personage, niet de actrice. Ook in Loslopend Wild is Camilia fantastisch!
Sorry ik schreef dat niet ...het stond in de GZA ....mogen die dat wel doen ? Dat was mijn vraag of had ik de inhoud van dat artikel niet mogen geven ?
In het artikel stond een mega-spoiler.
Spoilers mogen ENKEL EN ALLEEN in de spoilertopics gepost worden.
Nergens anders, ook niet als het om een artikel of interview gaat.
Wat een krant publiceert, dat is hun zaak.
Hier op het forum gelden andere regels.