Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!)

Gesloten
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!

Bericht door flodderke »

Wat Franka of zo betreft, kan er ook nog een adoptieverhaal van komen... Zij wil een kind en moet door een moeizame procedure.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

GroteThuisfan!!! schreef:Thuis seizoen 21, mijn speculaties:

- Helene heeft Geert vermoord

- familie en vrienden rouwen om de dood van dokter Geert

- Judith en Tom maken ruzie over; wie heeft dokter Geert vermoord? Judith verdenkt Marianne en Tom verdenkt Helene

- begrafenis van dokter Geert, waar Helene een scene zal maken

- Marianne wordt opgepakt op verdenking van de moord van op Geert

- Helene vertrekt samen met Henri/William naar Toscane met al het geld van Geert

- Marianne vliegt ontschuldig in de gevangenis

- Door de dood van Geert groeien Toon en Judith naar elkaar toe. En ze worden zelfs een koppel.

- Want Toon zit terug met het verdriet van Stefhanie, omdat hij Luc daar heeft zien hangen en hem ook gered heeft.

- Toon trekt in bij Judith

- Tom word op straat gezet door Judith

- Tom mist Judith en zijn mama

- Tom trekt in bij zijn zus Ann

- Franky keert terug als vrouw, Fran

- Fran begint iets met Tom

- Luc ligt in coma

- Luc komt uit zijn coma of hij sterft

- de ex-vrienden en familie van Luc voelen zich schuldig

- Peter en Femke trouwen

- Peggy (en Fafael en misschien nog Luc) nemen wraak op het trouwfeest Peter en Femke

- Sam bevalt

- Simonne wordt oma

- er maken nieuwe personages hun intrede, misschien ook nog van vroeger

- een brand

- Emma out zich

- Jana en Olivia worden terug vriendinnen

- 23 december 2015 (Thuis bestaat 20 jaar)

- aflevering 4000 (20 mei 2016)

- de Thuisdag in Antwerpen of Sint-Niklaas

- seizoensfinale (3 juni 2016, afl. 4010)
Hoe weet jij dat allemaal?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Ik heb uit verveling al mijn vermoedens voor het volgend seizoen opgelijst. En dan hier op het forum gezet. Normaal zitten er geen spoilers in. Tenzij ik juist gegokt heb. ;) Die datums kloppen, want dat heb ik berekend. Sam zal waarschijnlijk bevallen rond de 23ste december. Het zou typisch Thuis zijn. En vorig jaar had ik gegokt op Hasselt of Leuven voor de Thuisdag en het is Leuven geworden. Dit jaar gok ik op Antwerpen of Sint-Niklaas. Ik hoop dat het Antwerpen is. Want dan kan ik te voet komen. Dus voor hetzelfde geld is m'n gok terug juist ;)
Moderator bericht:
Graag ontopic blijven, OOK tijdens de vakantie...
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Bij het gezin Judith-Tom zou inderdaad wat mogen veranderen, ging al te lang goed.
Denk niet dat die kus op de tafel ih kabinet het laatste was, anders zou het wel serieuze anticlimax zijn.
En ja, Tom met Fran, dat zou wel wat zijn, alleen al de reactie van Marianne. Vermits ik vermoed dat Marianne niet de eerste maanden vrijkomt en Franky ook niet in aflevering 1 zal terugkomen, is er nog tijd om het mooi te laten openbloeien.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

'kus op de tafel in het kabinet' ? hebben ze dan al gekust ? of heb ik dat verdrongen ?
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

flodderke schreef:'kus op de tafel in het kabinet' ? hebben ze dan al gekust ? of heb ik dat verdrongen ?
Mij leek dat eerder een "schuchtere poging tot", die trouwens kuis maar niet overtuigend door Judith afgewezen werd. :hand:
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Maar als Marianne ontschuldig het gevang in moet, zal ze daar waarschijnlijk haar ex-man Robert Swerts tegenkomen, die daar al 10 jaar vast zit. En de kans bestaat dat hij vrijkomt na die 10 jaar. En als Luc zou sterven. Dan hebben ze een nieuwe slechterik nodig. Dus, wie weet.
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

de vrouwen en mannen zitten niet bij elkaar.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Lena zou wel eens in de menopauze kunnen komen, en dit taboeonderwerp in thuis bespreekbaar maken.
0 x
Thaliette
Nog geen rang

Bericht door Thaliette »

Volgens mij spelen Rosa, Hélène en William onder een hoedje :whistle:
0 x
knijn
Nog geen rang

Bericht door knijn »

Ik ga ervan uit dat HElene Geert vermoord heeft...
Tom, Jenny en Nancy zijn de enigen die MArianne geloven, waarbij Tom dat maar half doet en tot ergernis van Judith die steun vindt bij Toon
Dat van die 80.000 euro voor die kinderen gaat Helene wel wat ontmaskeren, zeker tov volgens mij eerst MAyra en dan pas Ann
William zal uiteraard voor een internering gaan aangezien dat de gemakkelijkste manier is om over het geld van MArianne te kunnen beschikken, al zal Tom dit proberen voorkomen en zelf die volmachten proberen verkrijgen (geen idee of dat kan, ik ben maar wild aan het gaan)
Om het helemaal dramatisch te maken ontdekt Emma toevallig iets banaals waardoor zij er als eerste non-believer achterkomt dat het toch helene was.. ze moet hoedanook door de mand vallen.
Ik hoop ook dat we die moordscene , wanneer alles uitkomt, ook eens volledig te zien krijgen, en dat MArianne gelijk heeft en Helene haar wilde neersteken (konden ze lekker Geert de schud geven en idem ditto verder, al zou dit minder geloofwaardig geweest zijn), maar dat Geert werkelijk zijn leven gegeven zou hebben voor MArianneke zou zo vreselijk romantisch zijn..
En wat gaat flik Tim zijn rom in dit verhaal worden?...

Het geval Luc, daar zal die wel uit zijn coma komen, en het ziet ernaar uit dat Lowie en Frank hun kar keren.. en wat bedoelde Lowie op het feest let dan van dat Luc niet echt zn pa was, en het schouderklopje aan Frank? Zou Lowie toch Frank zn zoon zijn? Dan heeft er tenminste terug een :p Luc zal wel iets aan zijn zuurstoftekort overhouden.. het zou mooi zijn als ze er eens echt een NAH van maken, die zorgbehoevend is en zich niet meer vlot kan uitdrukken.. maar daar vrees ik voor. Zoals alle hersenletsels in Thuis zal ook dit wel niets aan zijn karakter doen (al zal hij wel even doen alsof) en nog minder aan zijn intellectuele capaciteiten. Op zn Simones opnieuw leren lopen ofzo.. even puur fysiek afhankelijk zijn.. al hoop ik toch nog steeds dat ze deze kans niet laten schieten
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Luc zal door zijn hersenletsel even een hele brave mens worden waar iedereen compassie mee heeft, maar ooit komt de echte Luc wel terug.

Ik vraag me toch af aan wie ze de nieuwe Franky romantisch gaan linken, wschl wordt het zo type verhaal van iemand die niet doorhad dat ze transgender is en pas nadien te weten komt dat het vroeger Franky was.

Stel je voor dat je morgen meisje ziet die een beetje lijkt op een jongen die ooit in je klas zat, ga je ook niet denken: die is omgebouwd.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Bericht door hannanaske »

Even gekopieerd uit het topic van Judith:

Duimelijntje schreef:Judith gaf die klap toch maar laat...
Nog een paar weken en ze zal wel zwichten gok ik zo.
Waarschijnlijk hoort het meer bij "speculaties" maar ik denk dat het toch vrij duidelijk is wel richting het zal uitgaan.

Tom zal zijn moeder steunen, Judith de oma van haar kinderen.

We zullen ons op 't ergste moeten voorbereiden :lolno:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Ik las elders een speculatie die wel steek houdt: Judith blijft Hélène verdedigen, Tom daarentegen blijft geloven in de onschuld van zijn moeder. Zodoende komt de verstandhouding binnen het koppel steeds meer onder druk te staan. Hiervan maakt Toon handig misbruik om Judith in te palmen.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

En bij Ann ligt Hélène nu ook in een nog hogere schuif door dat voorstel van Sandrine.
Ann zou nooit zoals Eddy achter dat geld vragen, maar mss geeft Mayra hierin wel een reminder aan Ann.
Zal na de begrafenis wel nog zo'n notarismoment komen. Vraag is: wat doet Hélène uiteindelijk met het geld voor Sandrine en Britney? Geeft ze het, zal nooit iemand haar nog beschuldigen en wordt ze een lieve heilige die de laatste wens van Geert respecteert. Geeft ze het niet, zullen er wel spanningen en twijfels komen rond haar intenties.
0 x
Gesloten