Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Poster rang 2
Re: Wat er niet klopt in Thuis
ik vind het niet kloppen dat er zo weinig geroddeld wordt in Zus en Zo; Rosa had helemaal niet verteld aan Jenny dat Marianne getrouwd was terwijl ze het wist.
0 x
-
- Nog geen rang
Hoe is dit te verklaren ?
Er wordt door de kabouters een fotorelaas gemaakt over Frank voor het jubileumfeest. Blijkbaar zou die DVD aan Lowie worden gegeven om te laten afspelen.
Bij het schijnen van de reportage is iedereen lovend en zegt niemand dat het een verkeerde DVD is. Indien ik een reportage maak weet ik verduveld wel goed welke beelden er in die reportage zitten en vooral waarmee ik start. Gezien daarop niemand reageerde blijken dat de beelden te zijn van de niet-gehackte DVD.
Hoe weet Luc nu in godshemelsnaam dat de kabouters een foto-reportage gingen maken ? Meer nog, waar die DVD lag ?
Lowie zegt dat hij de dvd heeft ontvangen, maw, de wissel moest er al voor gebeurd zijn. Uiteindelijk klopt die verhaal helemaal niet.
Ik veronderstel dat de dokterspraktijk die vrijdag wel gesloten was. Judith en Ann zijn immers genodigden op het feest van Marianne. In die optiek is de voordeur dan wel op slot. Hoe zijn Helene, Henri of is het William, Geert binnen geraakt zonder dat iemand dat weet, wist ?
Moet nu ook wel lukken dat Helene direct een mes wist weer te vinden in de dokterpraktijk (Oh, ja Ann heeft deze week het mes van Geert gekregen en dat zal in de uitstalling gelegen hebben).
Er wordt door de kabouters een fotorelaas gemaakt over Frank voor het jubileumfeest. Blijkbaar zou die DVD aan Lowie worden gegeven om te laten afspelen.
Bij het schijnen van de reportage is iedereen lovend en zegt niemand dat het een verkeerde DVD is. Indien ik een reportage maak weet ik verduveld wel goed welke beelden er in die reportage zitten en vooral waarmee ik start. Gezien daarop niemand reageerde blijken dat de beelden te zijn van de niet-gehackte DVD.
Hoe weet Luc nu in godshemelsnaam dat de kabouters een foto-reportage gingen maken ? Meer nog, waar die DVD lag ?
Lowie zegt dat hij de dvd heeft ontvangen, maw, de wissel moest er al voor gebeurd zijn. Uiteindelijk klopt die verhaal helemaal niet.
Ik veronderstel dat de dokterspraktijk die vrijdag wel gesloten was. Judith en Ann zijn immers genodigden op het feest van Marianne. In die optiek is de voordeur dan wel op slot. Hoe zijn Helene, Henri of is het William, Geert binnen geraakt zonder dat iemand dat weet, wist ?
Moet nu ook wel lukken dat Helene direct een mes wist weer te vinden in de dokterpraktijk (Oh, ja Ann heeft deze week het mes van Geert gekregen en dat zal in de uitstalling gelegen hebben).
0 x
-
- x 435
Dit is niet te verklaren!jamesbond schreef:Hoe is dit te verklaren ?
Maar ik lig er niet van wakker.
Ik zou eerder een verklaring willen krijgen waarom jij hier je zo ongezouten en smakeloos je gal komt uitspuwen?
Dit vind ik:

0 x
-
- Poster rang 2
Dat past bij de duivelse uitstraling van Luk, hij heeft bovennatuurlijke krachten. Althans deze indruk wordt gewekt zodat hij nog griezeliger overkomt.
Het mes was een briefopenen, die ligt op de bureau.
Een dokterspraktijk is toch niet de hele dag open, enkel voormiddag bv. op het spreekuur.
Het mes was een briefopenen, die ligt op de bureau.
Een dokterspraktijk is toch niet de hele dag open, enkel voormiddag bv. op het spreekuur.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nu heb ik over de jaren altijd geweten dat je bij Marianne binnen en buiten gaat alsof het een permanente opendeur dag is.
De DVD historie is idd vreemd.

De DVD historie is idd vreemd.
0 x
Potentia Principatum
- Amiche
- Poster rang 2
Ik weet niet wat er ongezouten en smakeloos was, maar ik ben het wel eens met die rare wending van het verhaal over de dvd. Heb er al eerder over geschreven ergens. Luc zou feitelijk nooit bij die dvd hebben kunnen komen en het is ook raar dat iedereen blijft kijken. Maar ja, dat moest nu eenmaal omdat Luc op de een of andere manier wel aan het woord moest komen en in persoon zou dat nooit gelukt zijn.
Of dat dan in dit topic hoort betwijfel ik, want is het iets wat niet klopt of is het een rare kronkel van de schrijvers als plotvehikel ?
Of dat dan in dit topic hoort betwijfel ik, want is het iets wat niet klopt of is het een rare kronkel van de schrijvers als plotvehikel ?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 1
Volgens mij heeft Helene gewoon aangebeld. Marianne heeft, in haar "onaantastbaarheidswaanzin", de deur opengedaan. Als zij op dat moment ook maar enigszins rationeel of realistisch had geredeneerd, had zij dat niet gedaan.jamesbond schreef:Hoe is dit te verklaren ?
Doordat Helene met zoveel bravoure binnenstormde is Marianne er nooit aan toegekomen de deur achter haar te sluiten, zodat de rest van het circus daarna gewoon kon binnenvallen.
0 x
-
- Nog geen rang
3 dingen opgemerkt gisteren...
1. Judith komt aan bij Marianne's huis en als de politie haar binnenlaat en tegenhoudt zien we achter haar op straat dat de bomen in de Dreef geen bladeren meer hebben. In augustus? (heb ik niet zelf opgemerkt maar stond gisteravond op facebook)
2. Simonne zegt in de Zus en Zo tegen Frank dat ze naar huis wil want dat het voor iedereen een lange dag is geweest en dat Rosa en Waldek ook willen "uitrusten". Ondertussen zien we door de ramen dat het buiten toch nog superklaar is! Wanneer vond dat feest dan plaats? 's Middags?
Wat zat Simonne eerst met Sam, en later met Julia in het bureau van de taxi's te doen? Als er iets ergs gebeurt, kan ik me voorstellen dat iedereen toch samenblijft om erover te praten, niet? En waar was Tim ineens? En hoe ging Yvette naar huis? Te voet?
3. Op het moment dat Lowie naar Olivia belt, komt Paulien de privé binnen en roept tegen Olivia dat ze moet komen helpen want dat ze 't niet alleen aankan. Even later zien we Olivia in het ziekenhuis met Lowie... en Paulien zit gewoon thuis aan de keukentafel met Adil... En Julia zegt dan nog dat zij wss nog gaan feesten en dat ze hen dus met rust gaat laten... en wie doet de Frens ondertussen?
1. Judith komt aan bij Marianne's huis en als de politie haar binnenlaat en tegenhoudt zien we achter haar op straat dat de bomen in de Dreef geen bladeren meer hebben. In augustus? (heb ik niet zelf opgemerkt maar stond gisteravond op facebook)
2. Simonne zegt in de Zus en Zo tegen Frank dat ze naar huis wil want dat het voor iedereen een lange dag is geweest en dat Rosa en Waldek ook willen "uitrusten". Ondertussen zien we door de ramen dat het buiten toch nog superklaar is! Wanneer vond dat feest dan plaats? 's Middags?
Wat zat Simonne eerst met Sam, en later met Julia in het bureau van de taxi's te doen? Als er iets ergs gebeurt, kan ik me voorstellen dat iedereen toch samenblijft om erover te praten, niet? En waar was Tim ineens? En hoe ging Yvette naar huis? Te voet?
3. Op het moment dat Lowie naar Olivia belt, komt Paulien de privé binnen en roept tegen Olivia dat ze moet komen helpen want dat ze 't niet alleen aankan. Even later zien we Olivia in het ziekenhuis met Lowie... en Paulien zit gewoon thuis aan de keukentafel met Adil... En Julia zegt dan nog dat zij wss nog gaan feesten en dat ze hen dus met rust gaat laten... en wie doet de Frens ondertussen?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- x 435
Dat zal dan eerder nog geen bladeren moeten zijn. De opnames gebeuren even voor de uitzendingen en ik kan mij toch moeilijk voorstellen dat ze al in de herfst hebben opgenomen terwijl die nog moet komenlinniethepooh schreef:3 dingen opgemerkt gisteren...
Er werd gewoon de hele nacht gefeest denk ik. En ondertussen was het al ochtend en uitgeklaard.linniethepooh schreef: 2. Simonne zegt in de Zus en Zo tegen Frank dat ze naar huis wil want dat het voor iedereen een lange dag is geweest en dat Rosa en Waldek ook willen "uitrusten". Ondertussen zien we door de ramen dat het buiten toch nog superklaar is! Wanneer vond dat feest dan plaats? 's Middags?
Jens & Lena ?linniethepooh schreef: 3. Op het moment dat Lowie naar Olivia belt, komt Paulien de privé binnen en roept tegen Olivia dat ze moet komen helpen want dat ze 't niet alleen aankan. Even later zien we Olivia in het ziekenhuis met Lowie... en Paulien zit gewoon thuis aan de keukentafel met Adil... En Julia zegt dan nog dat zij wss nog gaan feesten en dat ze hen dus met rust gaat laten... en wie doet de Frens ondertussen?
0 x
-
- Nog geen rang
Vind het toch wel raar hoe ze alweer die overgang gemaakt hebben. Geert is pas dood en iedereen krijgt het nieuws nu pas te horen maar het is wel al 1 september en Sandrine gaat naar school. Terwijl de moord toch duidelijk 26 juni was
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Je weet toch dat de maanden Juli-Augustus niet tellen in Thuis, dus 26 juni en 1 september volgen op mekaar.
Je kunt toch moeilijk Luc daar 2 maanden aan een koord laten hangen in het midden van de zomer, ik zou hem er niet willen afhalen hoor!
Je kunt toch moeilijk Luc daar 2 maanden aan een koord laten hangen in het midden van de zomer, ik zou hem er niet willen afhalen hoor!

0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
Ja dat weet ik ze zouden het beter oplossen zoals in familie en een tijdsprong maken na een paar afleveringen maar dan kan een verhaallijn zoals die van nu met dat moord onderzoek nietCaligula schreef:Je weet toch dat de maanden Juli-Augustus niet tellen in Thuis, dus 26 juni en 1 september volgen op mekaar.
0 x
-
- Poster rang 2
Jenny en Bianca moesten nog eens duidelijk zeggen dat Frank en Luc elkaar graag zien. Ook het feit dat Frank nu ineens zo emotioneel doet,...Ik ken gelijkaardige broederruzies en die zien elkaar echt niet graag. Vind het toch wel zeer onrealistisch.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Om de bezwarende inhoud van haar GSM te vernietigen maakt Hélène het glas van het scherm kapot. Dàt gaat helpen!
0 x