William Degreef (Luk De Koninck)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: William Degreef (Luk De Koninck)

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
Tiboko schreef:Bovendien: was hij wel in Brugge :lol:
En hoe weet jij dat?
Ik denk misschien dat daar nog een vraagtekentje moet staan voor die emoticon.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

De William die zo plots wegloopt van Marianne zegt eigelijk ook al wat.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Hij zal haar wel altijd komen bezoeken in de gevangenis. :lol:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:Hij zal haar wel altijd komen bezoeken in de gevangenis. :lol:
En als we dat niet geloven...
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Wel raar hoe dat personnage dat eigenlijk ( bij mij althans) sympathiek en eerlijk overkwam ( ik zal wel naïve zijn) nu plots een heel ander , vals uiterlijk heeft ....
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Ik vind het raar dat hij zo spontaan zegt dat hij haar zien steken heeft.
Ik denk dat de meeste mensen de neiging zouden hebben om te liegen om iemand te beschermen die ze graag zien.
Ik zou het persoonlijk geloofwaardiger vinden mocht hij nu zeggen dat hij niets gezien heeft en als het tot een proces komt en ze vragen hem daar wat hij gezien dat hij dan moet toegeven dat hij haar zien steken heeft...
Dat gevoel had ik in elk geval na de aflevering van gisteren.
Hij wil haar nu wel erg graag verdacht maken, wat dan weer raar is als hij zegt dat hij haar toch niet in de steek gaat laten.
0 x
Gardj
Nog geen rang

Bericht door Gardj »

Marianne heeft hun plots wel erg snel door nu .. Ik blijf het maar een vreemde wending vinden, hopelijk weten we snel meer.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Bizar, mocht hij nu gezegd hebben 'Ik dacht dat ik Marianne kende maar nu ze iemand vermoord heeft ken ik haar toch niet en wil ik scheiden en niks meer met haar te maken hebben' zou niemand hem scheef bekeken hebben. Maar mocht hij nu Henri zijn maakt hij het zichzelf toch onnodig moeilijk?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Summer85 schreef:Bizar, mocht hij nu gezegd hebben 'Ik dacht dat ik Marianne kende maar nu ze iemand vermoord heeft ken ik haar toch niet en wil ik scheiden en niks meer met haar te maken hebben' zou niemand hem scheef bekeken hebben. Maar mocht hij nu Henri zijn maakt hij het zichzelf toch onnodig moeilijk?
Eigenlijk wel, maar dat past wel een beetje in de gebeurtenissen van de afgelopen tijd. Iets (ook nog vrij plotseling en hectisch) in scène zetten, is altijd moeilijker dan het gewoon "meemaken".
Vooralsnog lijkt het er door het vreemde gedrag van Hélène en William op dat Marianne ook gelijk gaat krijgen wat William betreft (van Hélène weten we al zeker dat Marianne het bij het rechte eind had). Het is alleen de vraag wanneer ze een fout maken (in hun verhaal of gedrag) waardoor hun plan eventueel in duigen valt, en ook waardoor ze dan precies door de mand gaan vallen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het zou natuurlijk wel "grappig" zijn mocht bvb Judith Helène gaan bezoeken en daar onze William aantreffen...
Ik denk nog altijd dat hij dringend geld nodig heeft en de zaken vooruit wil laten gaan, en haast en spoed...
Trouwens wat is juist het huwelijkscontract tussen hem en Marianne? Ik kan toch moeilijk geloven dat Marianne zomaar alles weggegeven heeft, ik zie Tom en Ann dan toch wel steigeren.
0 x
Potentia Principatum
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Wat ik wel vreemd blijf vinden is dat Marianne wel degelijk mensen heeft ontmoet die William kent. EN die zullen hem dan ook wel als William aangesproken hebben. Heeft hij die dan betaald ofzo? Want William zou zijn echte naam niet zijn. Dat is wel buiten beeld gebeurd, wij hebben dat niet gezien, maar we mogen er wel van uit gaan dat die mensen hem kennen als William.

Ze kan Geert wel verwijten dat hij zo snel trouwt met iemand, maar Hélène was tenminste gekend door Judith enzo. William was een volslagen vreemde, die Marianne niet eens herkende als William. Marianne is dus nog naïever geweest dan Geert.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

die dwaze lach van William toen hij verklaarde dat hij Marianne elke dag ging bezoeken... wat was dat ?
0 x
de marteko
Nog geen rang

Bericht door de marteko »

flodderke schreef:wat was dat ?
De grijns van Henrilliam.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Duimelijntje schreef: Hij wil haar nu wel erg graag verdacht maken, wat dan weer raar is als hij zegt dat hij haar toch niet in de steek gaat laten.
Dat behoort toch allemaal tot het complot? Natuurlijk wil hij Ann & Tom wijsmaken dat hij Marianne nog steeds graag ziet.
Dit is namelijk dé manier om de politie te kunnen overtuigen dat Marianne een wanhopige & labiele vrouw is die niet meer beseft wat ze doet.
Als hij Marianne openlijk de rug toekeert, zou hij de indruk kunnen wekken dat hij nooit om Marianne gegeven heeft.

En natuurlijk gaat hij haar niet opzoeken in 't gevang. :naughty:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

hannanaske schreef:En natuurlijk gaat hij haar niet opzoeken in 't gevang. :naughty:
Met Helène naar Toscane dan? Toch nog even wachten. :lol:
0 x
Potentia Principatum
Gesloten