Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Gesloten
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Bericht door annekeHU »

Voor zover ik weet, is er niemand buiten Marianne en Hélène op de hoogte van het feit dat die gsm het perfecte bewijsstuk zou kunnen zijn..
Marianne heeft tegen Tom niet gezegd, hoe ze het weet, dat Hélène Geert bedriegt.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

We gaan het morgen weten zeker? :-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Heet ze nu niet Smeekens-Symons aangezien ze met Geert getrouwd was? Daar legde ze vandaag zelf ook nog eens de nadruk op. Voor zijn erfenis natuurlijk. :twisted:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Ze zal wel zo slim zijn geweest zeker om die gsm mee te nemen, nadat alles gebeurd was. Marianne was zo in shock dat ze er vast niet meer aan gedacht heeft. Maar uiteraard zal ze dat tijdens haar verklaringen wel vertellen. Politie gaat dan waarschijnlijk gsm van Helene checken, maar alles zal al wel gewist zijn. Maar dan kan er toch iemand de gesprekken opvragen bij de politie om te kijken of er wel degelijk sprake is van een Henri? T zal allemaal nog een tijdje duren zeker, want t mag allemaal niet te snel worden opgelost.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Ze gaan dat toch niet rekken met die GSM zeker, dat ding doet de verklaring van Hélène in duigen vallen.
Als uitkomt dat ze hem bedroog zou Geert scheiden en bye bye geld, dan beter als weduwe erven.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik vrees dat de waarheid niet zo snel uit de hoek gaat komen ...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Toch voor het einde van dit seizoen hoop ik. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

robmolle schreef:Ze zal wel zo slim zijn geweest zeker om die gsm mee te nemen, nadat alles gebeurd was. Marianne was zo in shock dat ze er vast niet meer aan gedacht heeft. Maar uiteraard zal ze dat tijdens haar verklaringen wel vertellen. Politie gaat dan waarschijnlijk gsm van Helene checken, maar alles zal al wel gewist zijn. Maar dan kan er toch iemand de gesprekken opvragen bij de politie om te kijken of er wel degelijk sprake is van een Henri? T zal allemaal nog een tijdje duren zeker, want t mag allemaal niet te snel worden opgelost.
Zolang Hélène niet in verdenking wordt gesteld mogen ze niet zomaar de gegevens van hare GSM opvragen.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Ze zal wel verdacht worden als een van de verdachten haar aanwijst. Dan is de politie bijna verplicht om dat spoor te volgen.
Laatst gewijzigd door Omega op di 01 sep 2015, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Omega schreef:Ze zal wel verdacht worden als een van de verdachten haar aanwijst.
Dat denk ik niet. Het is niet omdat iemand wat beschuldigingen uitkraamt dat je meteen door de politie in verdenking wordt gesteld. Zeker als er geen bewijzen rechtmatig worden voorgelegd.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is waar. Het enige spoor gaat van Tom komen denk ik. Hij heeft zijn moeder aan de telefoon gehad en ik denk wel dat hij dat tegen Peter gaat zeggen. Zat Peter daar trouwens niet bij toen het telefoontje ging? Marianne heeft toen wel gezegd : ik heb de bewijzen. Dus Peter gaat dit toch moeten uitzoeken denk ik, gsm of niet.
0 x
Potentia Principatum
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Marianne heeft Tom bovendien gebeld met de GSM van Helene. Dat is zeker een ondersteuning van Marianne's verhaal.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

robmolle schreef:Politie gaat dan waarschijnlijk gsm van Helene checken, maar alles zal al wel gewist zijn. Maar dan kan er toch iemand de gesprekken opvragen bij de politie om te kijken of er wel degelijk sprake is van een Henri? T zal allemaal nog een tijdje duren zeker, want t mag allemaal niet te snel worden opgelost.
SMS-berichten en gesproken worden (gelukkig) niet opgeslaan. Maar wat ze wel kunnen achterhalen is wie wie gebeld of ge-sms't heeft. Dus dan kunnen ze wel bij die Henri uitkomen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Omega schreef:Marianne heeft Tom bovendien gebeld met de GSM van Helene. Dat is zeker een ondersteuning van Marianne's verhaal.
Dat is vooral een ondersteuning van het strafbare feit dat ze Hélène hare GSM heeft gestolen en dat gaat haar dus nog meer in de problemen brengen bij de politie.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Het hangt er vanaf wat Helene's verhaal is. Volgens mij zal ze die GSM doodzwijgen. Want die GSM speelt alleen in haar nadeel. Dan is het voordelig voor Marianne als het bestaan van die GSM tenminste kan aangeduid worden en ook dat er mee gebeld is vanuit Marianne's huis.
0 x
Gesloten