Hoe zal Franky heten als "vrouw"?

Fran
2
7%
Francine
4
15%
Francesca
4
15%
Frankie
0
Geen stemmen
Iets totaal anders
17
63%

Totaal aantal stemmen: 27

Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Ik ben wel benieuwd moet ik zeggen.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Hoe zal Franky heten als "vrouw"?

Bericht door flodderke »

Pfff... Als hij Francine zou heten, zou ik het helemaal onnozel vinden.
Zal de rol vertolkt worden door een vrouw of een transgender ? Een transgender waarschijnlijk, want anders is het helemaal onlogisch. Ze moeten ook iemand vinden die even groot is, dezelfde lichaamsbouw, dezelfde ogen.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

flodderke schreef:Pfff... Als hij Francine zou heten, zou ik het helemaal onnozel vinden.
Zal de rol vertolkt worden door een vrouw of een transgender ? Een transgender waarschijnlijk, want anders is het helemaal onlogisch. Ze moeten ook iemand vinden die even groot is, dezelfde lichaamsbouw, dezelfde ogen.
En waar gaan ze die vinden? 't is niet dat transgender-acteurs met de lichaamsbouw van Franky voor het oprapen liggen?
en daarbij ... weet je nog : van Franky 2 (Braam Verreth) naar Franky 3 (Jef Hoogmartens) dat was ook een heel verschil van lichaamsbouw!
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Volgens mij wordt het gewoon een vrouw die wat groter en steviger is qua bouw. Het is niet dat ze naaktscènes gaan tonen van hoe alles in elkaar zit. Bij die kandidate aan Miss België zie je bv. totaal niet dat ze ooit een man was.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Volgens mij gaat de vrouwelijke versie van Franky niet in beeld gebracht worden. De makers hebben hun statement kunnen maken, okee, dat volstaat.
Waarschijnlijk zal er nog enkel indirect over gesproken worden als hij "net gebeld" of "net geskyped" heeft met Simone of (tegen dan opnieuw) met ons Make.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Dat geloof je toch zelf niet.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

als hij door een vrouw zal gespeeld worden, klopt dit ook niet meer met de werkelijkheid; een transgender is toch anders dan een vrouw,je ziet het mannelijke er dikwijls toch in; kijk maar naar de voeten, de kaaklijn, de gespierde benen; dus ik denk dat er een echte transgender zal opdraven.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

flodderke schreef:als hij door een vrouw zal gespeeld worden, klopt dit ook niet meer met de werkelijkheid; een transgender is toch anders dan een vrouw,je ziet het mannelijke er dikwijls toch in; kijk maar naar de voeten, de kaaklijn, de gespierde benen; dus ik denk dat er een echte transgender zal opdraven.
Ik ken geen enkele transgender , die ook acteur/actrice is...(maar misschien zijn ze er wel, al moeten ze dan in 't buitenland gaan zoeken) en als ze het een beetje goed willen doen, pakken ze voor die rol geen figurant!
Dus ik twijfel er serieus aan dat ze inderdaad een transgender gaan nemen... ik denk dus eerder een vrouw, die dit goed kan spelen!
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Vermoed dat het een vrouw wordt die het zal spelen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

De vraag van dit topic is wel hoe "ze" gaat heten, niet wie "haar" gaat vertolken.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Simona
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

De vraag is dan wel of ze terug komt naar Thuisdorp. Eerlijk gezegd niet meteen zin in nog es een nieuw acteur/actrice voor diezelfde rol, of gaan ze Familie achterna? :naughty:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
AnnEnMayra
Nog geen rang

Bericht door AnnEnMayra »

flodderke schreef:als hij door een vrouw zal gespeeld worden, klopt dit ook niet meer met de werkelijkheid; een transgender is toch anders dan een vrouw,je ziet het mannelijke er dikwijls toch in; kijk maar naar de voeten, de kaaklijn, de gespierde benen; dus ik denk dat er een echte transgender zal opdraven.
Valt te zien. Je hebt transgenders die op jonge leeftijd puberteitsremmers hebben genomen, waardoor ze later kunnen kiezen zonder door de puberteit te zijn gegaan en daar zie je het veel minder aan. Ook wanneer men heel jong begint na de pubertijd zie je het verschil moeilijk. Het is vaak wanneer men het 30+ maar doet dat je het sterk ziet.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het kan goed meevallen, zie je?
0 x
Afbeelding
ANN ♥ MAYRA
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Beste zou zijn dat Frank zijn "dochter" ergens ziet en denkt: wat een hete gooien ze hier binnen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ging het hier niet over hoe Franky zou heten als vrouw?
Een vader die zijn dochter 'heet' vindt... :naughty:
Er zijn grenzen. ;)
0 x
Gesloten