Spoilers 22/6 - 26/6

Gesloten
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Spoilers 22/6 - 26/6

Bericht door annekeHU »

Ik ben eigenlijk benieuwd of we "Barbera" hier nog gaan zien, en of we ooit te weten gaan komen welke figurant ze was.. ik had toch begrepen dat zij erbij was in De Zus en Zo, bij de seizoensfinale?
Dus moet ze een van de mensen achteraan in de zaal zijn geweest, dat waren allemaal figuranten... raar eigenlijk dat er figuranten uitgenodigd werden op een jubileum..
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd of we "Barbera" hier nog gaan zien, en of we ooit te weten gaan komen welke figurant ze was.. ik had toch begrepen dat zij erbij was in De Zus en Zo, bij de seizoensfinale?
Dus moet ze een van de mensen achteraan in de zaal zijn geweest, dat waren allemaal figuranten... raar eigenlijk dat er figuranten uitgenodigd werden op een jubileum..
Volgens mij is Barbera nog nooit op een televisieset geweest. Deze forummer is nu toch wel heel duidelijk door de mand gevallen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Waar hij/zij het allemaal vandaan heeft weet ik niet, maar ik heb zo'n idee dat het alleen te doen was om ons voor de gek te houden. Misschien moeten we zulke "forummers"niet meer serieus nemen.
0 x
Melius
Nog geen rang

Bericht door Melius »

Ik lees nu al een tijdje mee en ik had ook al een groot vermoeden dat Barbara nep was. Op de facebookpagina van thuis deed ze namelijk ook of ze alles al wist. Dat gaf me de kans om te zien hoe Barbara er eigenlijk uitzag en ik heb geen figurant gezien die er zo uitzag op het feest... Nog een leugen?

Ps: Het viel me op dat het taalgebruik, lay-out van de berichten en het aantal berichten van zowel Barbara en Bartje007 verdacht veel op elkaar lijken, niet? Dit terzijde.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

tvx1 schreef:
Ik heb nochtans nergens op voorhand gelezen dat Luc zich zou ophangen in zijn zaal, dat Geert zou neergestoken worden meet een briefopener en al zeker niet dat Femke Peter ten huwelijk zou vragen. :denk:
de details zijn niet gepost geweest, maar de groten lijnen wel, ttz dat Luc zelfmoord zou plegen, en dat Marianne zou opdraaien voor de moord op Geert, en dat William = Henri, Franky die vrouw wordt.... huwelijk Femke/Peter was idd niet uitgelekt, maar dat lijkt me ook niet zo'n belangrijk event. wat er ook niet uitgelekt is dat Marianne de telefoon van Helene zou lenen, ook de afscheidsvideo van Luc is nergens vermeld geweest..
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Ik heb nochtans nergens op voorhand gelezen dat Luc zich zou ophangen in zijn zaal, dat Geert zou neergestoken worden meet een briefopener en al zeker niet dat Femke Peter ten huwelijk zou vragen. :denk:
Nochtans, voor veel dingen zaten ze wel zeer warm. Dat Marianne van moord zou beschuldigd worden bv, of dat Luc 'iets' zou doen op dat feestje. Dat zijn allemaal zaken die ik hier gelezen heb.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ja, alle spoilers klopten als een bus... :whistle:

Geert die van de trap geduwd wordt door Henri en dan in het huis van Marianne gelegd wordt,
Henri is niet William, maar een 'opgevist lijk',
Franky die binnenkomt op het jubileum als vrouw,
De grote brand in de Zus en Zo,
Frank die op de vuist gaat met zijn broer, maar toch door Luc uit de brand gered wordt,
Toon en Judith kunnen elkaar niet langer weerstaan - Tom ziet dit en begint een knallende ruzie met Bianca...

alleen heb ik de indruk dat ik een andere aflevering gezien heb gisteren. :razz:
0 x
Bartje007
Nog geen rang

Bericht door Bartje007 »

1. Ik heb niks met barbera te maken
2. Ik neem mijn rol als figurant zeer serieus op, ik speel ook theater(dit terzijde) en figureer ook in andere tv reeksen
3. Wie als figurant hier alles lekt, valt vroeg of laat door de mand
Dus wie hier komt openlijk vertellen figurant te zijn, en alles lekt, dat matcht niet met elkaar
4. Dat dokter Geert de serie verlaat, is een complete verrassing
Nu het zal wel kloppen zekers, bij familie blijkt Bart nu ook niet dood te zijn, ik deel maar mee :lol:
5. Wie twijfelt, kan steeds een prive bericht versturen, ik zal u dan ook melden, wanneer ik in eens in beeld verschijn
6. Onder figuranten wordt er heel wat geroddeld en gespeculeerd, lijkt me dan ook logisch, dat sommige spontaan, zonder hun medeweten, naar de waarheid gissen
7. Stel de vraag eens aan 1 van de acteurs, denken jullie dat een personage zoals jana, op de hoogte is van de verdere verhaallijnen rond Marianne? Belange niet.
8. Ik kom hier al wekelijks op dit forum, om de spoilers uit te printen voor mijn grootmoeder
0 x
Bartje007
Nog geen rang

Bericht door Bartje007 »

Er zijn heel wat buitenopnames, in teralfene, in "den dreef"
Het huis van Simone en frank, van Marianne
Het is duidelijk dat lauraderie , die ook op dit forum zit, heel veel info heeft die correct was
Als u daar natuurlijk woont, is niet moeilijk
Misschien nog een tip: op de hoek is daar een eethuis, waar de acteurs vaak onde de middag gaan lunchen
Zou het kunnen dat lauraderie daar ergens woont of werkt in dat restaurant?
Volgens haar spoilers bij speculaties, laten de regisseurs vaak scripts achter
Dat gelooft toch niemand!
En als dit al zou gebeuren, zou men dit dan toch ook een veilige manier vernietigen, door gebruik te maken van de papiercontainer van restaurant :crazy:
Dus wie spoilers wenst te weten, ik denk dat u haar moet volgen
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

satine schreef:
satine schreef:Ja, alle spoilers klopten als een bus... :whistle:
ik had vrij snel door dat Barbera haar spoilers niet serieus te nemen waren aangezien haar spoilers gebaseerd waren op logica, ze was dus aan het gissen, er was geen bron mee gemoeid.... als we het dus hebben over spoilers kunnen we haar gerust negeren, ze was niet serieus te nemen

dit neemt niet weg dat er correcte spoilers gepost zijn geweenst door andere gebruikers, oa door lauraderie.

de belangrijkste zaken zijn wel degelijk gespoilerd, ttz :
1) Sam dochter van Simonne 2)Franky die vrouw wil worden 3) zelfmoord Luc 4)William = Henri (TBC); 5) Geert wordt vermoord 6)Marianne gaat beschuldigd worden voor die moord
0 x
Melius
Nog geen rang

Bericht door Melius »

Bartje007 schreef: 7. Stel de vraag eens aan 1 van de acteurs, denken jullie dat een personage zoals jana, op de hoogte is van de verdere verhaallijnen rond Marianne? Belange niet.

De acteurs krijgen als ik mij niet vergis allemaal een script met de rode draad van het seizoen. Zoals Joy Anna hier ook zegt: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/video ... /1.2377816
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Bartje007 schreef:Er zijn heel wat buitenopnames, in teralfene, in "den dreef"
Het huis van Simone en frank, van Marianne
Het is duidelijk dat lauraderie , die ook op dit forum zit, heel veel info heeft die correct was
Als u daar natuurlijk woont, is niet moeilijk
Misschien nog een tip: op de hoek is daar een eethuis, waar de acteurs vaak onde de middag gaan lunchen
Zou het kunnen dat lauraderie daar ergens woont of werkt in dat restaurant?
Volgens haar spoilers bij speculaties, laten de regisseurs vaak scripts achter
Dat gelooft toch niemand!
En als dit al zou gebeuren, zou men dit dan toch ook een veilige manier vernietigen, door gebruik te maken van de papiercontainer van restaurant :crazy:
Dus wie spoilers wenst te weten, ik denk dat u haar moet volgen
En nu val jij ook nogal door de mand, want je kent niet eens de juiste locatie van de buitenopnames.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Bij veel cruciale momenten, zoals de moord op Geert en de poging tot zelfmoord van Luc zijn zelfs geen figuranten in beeld, dus niet opgeroepen. Hoe zouden die dan beter dan de kijker weten wat er gebeurt in scenes waar zij niet bij betrokken zijn? Zouden de makers echt toestaan daar zij daar nog urenlang blijven rondhangen om spoilers te kunnen verzamelen/verzinnen?
0 x
Bartje007
Nog geen rang

Bericht door Bartje007 »

Ik heb inderdaad verkeerd geschreven, de locatie voor buitenopnames , zoals de woning van Marianne en huis van frank en Simonne, is dreef in TERNAT
En als u graag het adres kent, waar de acteurs en actrice dan soms een lunch gaan nuttigen, dat is op de hoek
Dit noemt nu bistro COOL-B,statiestraat Ternat
Tot voor kort, was dit t'geval apart
Wie in de buurt woont van TERNAT, ga zeker eens een kijkje nemen , in DEN DREEF, u zal heel wat woningen herkennen, zoals ook de voorgevel van gebouw van Sanitechniek
Maar vraag het eens aan lauraderie, zij zal wel bevestigen, dat zij daar ergens in de buurt woont
Trouwens, ze heeft dit al bevestigd
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Vermits hier nog weinig tot niets ontopic gepost wordt, wordt dit topic gesloten en verhuisd naar het archief.
0 x
Gesloten