Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Amiche »

Ach kindje toch ..... :shhh:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Erica schreef:Sorry dat ik mij hier durven moeien heb.Was mijn eerste en zeker ook mijn laatste keer,bende kinderen.
Omdat er twee personen zeggen dat dat oog oud nieuws is? Allez dat is nu toch niet nodig. En ge ziet wel, ik wist het ook niet hee, ik moest zelfs vragen wat er ooit gebeurd was.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, Erica, ik kan je best wel begrijpen hoor, het zit mij nog altijd dwars omdat het klinkend boerenbedrog is, maar goed, that's the way it is...
0 x
Potentia Principatum
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Een week terug liep Marianne nog met een kruk en nu was ze al in staat om een topgevecht te leveren.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Erica schreef:Sorry dat ik mij hier durven moeien heb.Was mijn eerste en zeker ook mijn laatste keer,bende kinderen.
Het is ook maar omdat de moderatoren ons nog al hardhandig hebben duidelijk gemaakt dat daar niet meer over mag geschreven worden dat hier zo gedaan wordt. Kwestie van je een beetje te beschermen tegen de moderatoren.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Wanneer we plots een gil van Hélène uit de spreekkamer horen, zien we Tom en Ann in de keuken de woonkamer in lopen. In de volgende scêne zien we hen echter niet van uit de richting van de woonkamer, maar van de voordeur in de spreekkamer lopen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

tvx1 schreef:
Het is ook maar omdat de moderatoren ons nog al hardhandig hebben duidelijk gemaakt dat daar niet meer over mag geschreven worden dat hier zo gedaan wordt. Kwestie van je een beetje te beschermen tegen de moderatoren.
Ja, want de moderatoren zijn draken. Gevaarlijke draken, waartegen je jezelf moet wapenen.
Had fijn geweest als je dit in een pb had laten weten.

Oude koeien mogen voor mijn part vanaf nu zoveel uit de gracht gehaald worden als jullie willen, 't is maar wat je leuk vindt.
Iemand kan er misschien een apart topic over openen?

Ontopic:
Ik vond ook dat Marianne opeens wel heel goed te been was. :denk:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

tvx1 schreef:Het is ook maar omdat de moderatoren ons nog al hardhandig hebben duidelijk gemaakt dat daar niet meer over mag geschreven worden dat hier zo gedaan wordt. Kwestie van je een beetje te beschermen tegen de moderatoren.
Dit vind ik erg flauw! Menig forumlid had het helemaal gehad met al die pagina's vol over dat oog. Er ontstonden ook erg heftige diskussies die voor niemand echt leuk zijn om te lezen. Je verandert niets aan het verhaal door het maar te blijven herhalen en wat wil je uiteindelijk bereiken door het steeds maar te schrijven, dat iedereen je mening deelt? En dan, wordt het dan minder waar of gaan de schrijvers een jota veranderen aan hun script?
On topic blijven en oude koeien laten rusten is niet ten behoeve van degenen die wij vragen om het gezellig te helpen houden (door te modereren), maar juist ten behoeve van ons allemaal, dat wij het gezellig en positief houden.
Zo'n opmerking klinkt als van een schoolkind dat afgeeft op de leraar; kinderachtig hoor.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Je kan niet van een (nieuw) forumlid verwachten dat hij alles weet en/of alles op dit forum gelezen heeft.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Crackers schreef:Je kan niet van een (nieuw) forumlid verwachten dat hij alles weet en/of alles op dit forum gelezen heeft.
En dat werd dus netjes uitgelegd en die persoon werd niets verweten. Dat die zich aangevallen voelde was diens eigen probleem. En de andere persoon kreeg het ook nog even uitgelegd. Iets wat overigens al verschillende malen eerder is voorgekomen, omdat er altijd nieuwe mensen (maar trouwe kijkers) binnenkomen. Geen probleem - alleen moeten oudgedienden dan niet ook weer beginnen en zeker niet de moderatie iets verwijten.

Maar goed, ik zal me terugtrekken van deze onzalige richting, want hier worden we ook niet wijzer van. Ik stel voor dat iedereen het verder laat rusten en, Satine, laten we ajb niet alle koeien loslopen. Daar zit volgens mij niemand echt op te wachten. :thumbup:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Amiche schreef: Satine, laten we ajb niet alle koeien loslopen. Daar zit volgens mij niemand echt op te wachten. :thumbup:
Het is niet omdat ik er niets meer van ga (proberen te) zeggen dat anderen dat niet mogen doen... :razz:

En dan nu

(ontopic)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Misschien moeten we een topic openen met de platgereden paden van deze topic? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Oei, ik ben precies verkeerd over gekomen. Dat was ook niet de bedoeling. Ik wilde gewoon zeggen dat men (iedereen dus) liever niet meer heeft dat men dat herhaaldelijk aanhaalt. En de moderator kijkt daar uiteraard terecht streng op toe dat dat gerespecteerd wordt. En met "harhandig" wilde ik er op wijzen dat de moderatoren nog al eens met de grove borstel over berichten over het oogske zijn heengegaan.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Ik vond ook dat Marianne opeens wel heel goed te been was. :denk:
Dat is het nu net hé, we hebben de arme Marianne maanden in een rolstoel en met krukken gezien (tot groot jolijt van Helène) en in 2-3 dagen dartelt ze daar vrolijk rond. Wat liefde niet allemaal kan doen hé :lol:
Trouwens heb je Simonne al eens een keer zien rondhuppelen? Beter dan voor haar accident verdorie!
0 x
Potentia Principatum
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

tvx1 schreef:Oei, ik ben precies verkeerd over gekomen. Dat was ook niet de bedoeling. Ik wilde gewoon zeggen dat men (iedereen dus) liever niet meer heeft dat men dat herhaaldelijk aanhaalt. En de moderator kijkt daar uiteraard terecht streng op toe dat dat gerespecteerd wordt. En met "harhandig" wilde ik er op wijzen dat de moderatoren nog al eens met de grove borstel over berichten over het oogske zijn heengegaan.
Zolang ze maar niet met hun borstel naar de ogen beginnen te kloppen zoals ons Yvetje! ;) Want dat was er niet naast!!

Maar terug naar het topic, als ik dan iets moet zeggen wat volgens mij niet klopte, of tenminste wat ik raar vond: toen de politie bij Frank ging om hem te verwittigen van die aanklacht van Luc, waarom heeft hij hen dan niet gezegd dat zijn verwondingen kwamen doordat Luc met een fles had geslagen? Waarom niet direct een tegenklacht indienen? En waarom vroegen die politiemannen niet wat verder door over die wonden? Normaal wil Tim toch altijd alles weten?
0 x
Plaats reactie