Maar goed, terug over naar Geert...
Je moet nu ook geen raketwetenschappen gestudeerd hebben om tot die conclusie te komen.martha schreef:er werd/wordt overal gespoilerd dat Hèléne Geert heeft neergestoken maar wij, kijkers, hebben dat niet gezien hé
Maar ....... dat betekent dan toch ook dat Marianne niets meer hoeft te betalen??? Die schadevergoeding is volgens mij persoonlijk en niet betaalbaar aan evt. erfgenamen. Kan me niet voorstellen dat dergelijke gerechtelijke beslissingen overdraagbaar zijn, maar kan er helemaal naast zitten.de marteko schreef:Natuurlijk niet. Dergelijke schadevergoedingen worden ook nooit betaald voor de beroepstermijn van de gerechtelijke uitspraak is verlopen.
Ik wist ook van niks maar ik lees de spoilers( in hun eigen vakje) nooitlord F. schreef:Wel, blijkbaar zijn alle spoilers iedere keer professioneel snel verwijderd door de moddies want ik was van niks op de hoogte voor de seizoensfinale.
Een dikke pluim alleszins voor satine om m'n kijkplezier niet te vergallen.
Dat vind ik nu ook. Nu ben je deur uit en dat ding begint te bellen in je jaszak. Belde je iemand en die nam op dan was die thuis. Nu bel je iemand op 't eind dat hij op reis is in een ander werelddeel. Zo spreken de pre-digitalen maar deCaligula schreef:Het wordt toch steeds moeilijker hoor!