Yvette Backx (Chris Boni)

Gesloten
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Yvette Backx (Chris Boni)

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Waarom belt Yvette naar Angèle?
...en waarom heeft ze daar een nieuwe smartphone voor nodig? :eh:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

die smartphone zal ook
Captain Cuckoo schreef:
Caligula schreef:Waarom belt Yvette naar Angèle?
...en waarom heeft ze daar een nieuwe smartphone voor nodig? :eh:
de invloed van de jeugd.... maar die smartphone krijgt toch wel veel aandacht, zal nog wel zijn belang krijgen dat ding, maar hoe :denk:
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Laat Yvette toch please, please, PLEASE geen nieuwe hartaanval krijgen op het feest. Dat zou echt verschrikkelijk zijn.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Beter nog. Laat Yvette aub NIET naar het jubileum gaan. Laat Simonne en Sam daar maar van elkaar genieten zonder spanning. Er is nog genoeg tijd nadien om het bij te leggen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Hoe zij Luc buiten "klopte" met haar bezem :lol: :lol: :lol: Nooit gedacht dat ze zoveel force had ; ik vreesde eventjes dat zij ter plaatse een hartinfarct zou krijgen , maar nee : sterke madame !
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

nounake schreef:Hoe zij Luc buiten "klopte" met haar bezem :lol: :lol: :lol: Nooit gedacht dat ze zoveel force had ; ik vreesde eventjes dat zij ter plaatse een hartinfarct zou krijgen , maar nee : sterke madame !
Daar heb ik ook even goed mee gelachen! Geweldig hoe ze hem een tik in zijn gezicht gaf :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Inderdaad, Yvetje rocks! :thumbup:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Het bewijs dat Luc vooral een zielige puppy is. Ik had ook verwacht dat hij zijn schouders nog es goed in die deur zou planten en dat die deur ging openvliegen, zodat hij naar binnen kon razen.
Maar eigenlijk kun je hem haast bijeen vegen. Zelfs zonder die stok kon Yvetje hem zo buiten krijgen, maar het was mooi meegenomen. Flinke Yvette! :thumbup:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

hannanaske schreef:Het bewijs dat Luc vooral een zielige puppy is. Ik had ook verwacht dat hij zijn schouders nog es goed in die deur zou planten en dat die deur ging openvliegen, zodat hij naar binnen kon razen.
Maar eigenlijk kun je hem haast bijeen vegen. Zelfs zonder die stok kon Yvetje hem zo buiten krijgen, maar het was mooi meegenomen. Flinke Yvette! :thumbup:
maar er gaan er toch veel met een schuldgevoel blijven zitten nu Luc zich van het leven beroofde
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

k de vis schreef:
hannanaske schreef:Het bewijs dat Luc vooral een zielige puppy is. Ik had ook verwacht dat hij zijn schouders nog es goed in die deur zou planten en dat die deur ging openvliegen, zodat hij naar binnen kon razen.
maar er gaan er toch veel met een schuldgevoel blijven zitten nu Luc zich van het leven beroofde
Als het weer geen zoveelste manier is van hem om de boel daar te manipuleren. Want Luc zijn zwakte is eigenlijk zijn sterkte. HIj is er goed in om zoveel medelijden uit te drukken, want dat was toch ook de reden van die videoboodschap? Hoe zorg ik ervoor dat iedereen met schuldgevoelens achterblijft? En hij komt er ook telkens mee weg.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Pffffffff ! Ze zouden goed zot zijn om schuldgevoelens te krijgen ! Niemand heeft hem onterecht afgewezen .
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Yvette heeft Sam betrapt toen zij op het punt stond alcohol te drinken, met mogelijk kwalijke gevolgen voor haar zwangerschap. Nu is het de vraag of zij daarover met Tim of Simone zal praten om erger te voorkomen, maar tegelijk met het risico dat Sam haar nooit zal vergeven, of gaat ze zwijgend toekijken, afwachten en hopen op een goede afloop?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Sam heeft Yvette tot op heden nog nooit iets vergeven, dus dat zal voor Yvette niet zo zeer rol spelen. Ze is en blijft zeer vijandig tegenover Yvette. Ik denk wel dat Yvette met Simonne gaat praten.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is nu zo een van die zaken die ik zo vervelend vind in Thuis. Waarom zegt Yvette niet gewoon tegen Simonne dat ze Sam aan de fles heeft zien zitten? Grrrr
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik dacht dat eerst ook, zat erop te wachten.Maar misschien vond Yvette het beter om daar nog even mee te wachten.
Dat snap ik ook wel weer. Ze kan er altijd nog mee voor de dag komen als het gesprek van Simonne met Sam (als dat er komt) niet het gewenste resultaat heeft.
0 x
Gesloten