Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Gesloten
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)

Bericht door hannanaske »

flodderke schreef:Hij ging wel komen speciaal voor de jubilee hè, en dan plant hij op voorhand al een verblijf van twee nachten en een vertrek voor de jubilee. Dit had anders gekund. Hij zegt dan ook langs de neus weg 'ik vlieg morgenochtend'; Simonneke had dat zeker niet verwacht. Nee hij kwam speciaal voor zijn zaakskes te regelen. Zijn familie mag hem 10 minuten zien.
Dan heb jij dat toch anders opgevat dan ik. Frank ging er wel vanuit dat Franky ging komen en Simonne hoopte daar vooral op, maar bij haar zag je toch wat twijfel.
Amper een week geleden toen Jens terugkwam uit Amerika, zei ie nog dat Franky niet bij die jubilee ging zijn.
Een beetje later kreeg hij telefoon dat Franky toch even zou komen om de Frens definitief achter zich te laten.
De reden dat ie amper tijd had om te blijven, is niet echt duidelijk. Waarschijnlijk zit ie ook met verplichtingen in Amerika ivm zijn hormonenkuur.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Hmm daar heb je ook weer een punt, Hannanaske. Soms horen of veronderstellen mensen dingen die ze graag /willen/ horen of denken, of nemen ze dingen zomaar vanzelfsprekend. En ja Frank is iemand die nogal snel conclusies trekt en zijn eigen fantasie gelooft.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik vind het ook compleet tactloos van Franky. Bekijk nu eens wat hij heeft aangericht. Die twee zijn een compleet wrak aan de vooravond van hun jubileum. :thumbdown:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Franky had Simonne toch gebeld om te zeggen dat hij erbij zou zijn?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Amiche schreef:Franky had Simonne toch gebeld om te zeggen dat hij erbij zou zijn?
hij kwam voor de deal met pauline en doktersvisitie in Gent, de jubilee kon hem blijkbaar niet boeien :naughty:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

tvx1 schreef:Ik vind het ook compleet tactloos van Franky. Bekijk nu eens wat hij heeft aangericht. Die twee zijn een compleet wrak aan de vooravond van hun jubileum. :thumbdown:
Compleet een wrak? :wtf: Ik vraag me dan eigenlijk wel af of we naar dezelfde aflevering hebben gekeken?

Frank was alweer op zijn typische manier kluchtjes aan't vertellen op het werk, en zijn romantische knieval op het feest was vooral schattig. Ze waren allebei weer 'o zo verliefd'. :romance-kisslips:
Toen Simonne aan het praten was met Yvette, en Frank er een opmerking over gaf zei ze gewoon dat ze graag zou willen dat het ook in orde komt met Franky. Ik kan daar enkel maar uit besluiten dat ze nog veel liefde voelt voor haar gezin, zowel voor kind als voor partner.

En blijkbaar was er toch nog een deftig afscheid tussen die twee. Dat van haar 'alleen laten met vragen' zoals ik vanmiddag al schreef, zullen we dan maar terug nemen. Dat telefoonnummer achterlaten van die genderkliniek is idd het beste wat Franky kon doen. Franky is wel degelijk bezorgd om Simonne & Frank. Ik zie totaal niet in wat er hier tactloos aan is.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

hannanaske schreef:
tvx1 schreef:Ik vind het ook compleet tactloos van Franky. Bekijk nu eens wat hij heeft aangericht. Die twee zijn een compleet wrak aan de vooravond van hun jubileum. :thumbdown:
Compleet een wrak? :wtf: Ik vraag me dan eigenlijk wel af of we naar dezelfde aflevering hebben gekeken?

Frank was alweer op zijn typische manier kluchtjes aan't vertellen op het werk, en zijn romantische knieval op het feest was vooral schattig. Ze waren allebei weer 'o zo verliefd'. :romance-kisslips:
Toen Simonne aan het praten was met Yvette, en Frank er een opmerking over gaf zei ze gewoon dat ze graag zou willen dat het ook in orde komt met Franky. Ik kan daar enkel maar uit besluiten dat ze nog veel liefde voelt voor haar gezin, zowel voor kind als voor partner.

En blijkbaar was er toch nog een deftig afscheid tussen die twee. Dat van haar 'alleen laten met vragen' zoals ik vanmiddag al schreef, zullen we dan maar terug nemen. Dat telefoonnummer achterlaten van die genderkliniek is idd het beste wat Franky kon doen. Franky is wel degelijk bezorgd om Simonne & Frank. Ik zie totaal niet in wat er hier tactloos aan is.
Vóór ik de seizoensfinale gezien had, was ik ook van mening dat het vrij tactloos was van Franky. Maar toen wist ik nog niet dat hij nog deftig afscheid zou nemen van zijn moeder én zijn bezorgdheid om z'n vader zou laten blijken.
Net als jij neem ik dus die woorden terug. Franky was niet tactloos,integendeel. Maar vóór gisteren zaten Frank en Simonne wel degelijk in zak en as. :whistle:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Exact ! Hij had op zijn minst kunnen wachten tot na het feest om alles te vertellen ; ne dikke egoïst vind ik . Maar ...het feest was toch geslaagd ; chapeau voor Simonne en Frank !
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

" ikke" Vóór ik de seizoensfinale gezien had, was ik ook van mening dat het vrij tactloos was van Franky. Maar toen wist ik nog niet dat hij nog deftig afscheid zou nemen van zijn moeder én zijn bezorgdheid om z'n vader zou laten blijken.
Net als jij neem ik dus die woorden terug. Franky was niet tactloos,integendeel. Maar vóór gisteren zaten Frank en Simonne wel degelijk in zak en as. :whistle:

Het is wel Simonne zelf die zich verplaats heeft om "deftig" afscheid te nemen hé !
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

nounake schreef:
Het is wel Simonne zelf die zich verplaats heeft om "deftig" afscheid te nemen hé !
Dat zal wel afgesproken geweest zijn met Franky, hé?! Er kwam, om het even of het nu correct was van Franky of niet, toch een afscheid die zorgde voor een "opgeluchte" Simonne.
Als dat er niet was geweest, had het feest er helemaal anders kunnen uitzien.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

nounake schreef:
Exact ! Hij had op zijn minst kunnen wachten tot na het feest om alles te vertellen ; ne dikke egoïst vind ik . Maar ...het feest was toch geslaagd ; chapeau voor Simonne en Frank !
Hij had dus naar België moeten komen en gedurende die drie dagen doen alsof er niets aan de hand was? Eenmaal terug in Amerika aangekomen kon hij terugbellen met de boodschap:

'Hé Make & Pa! Ben goed thuisgekomen. Hoe was't feest? Euhm... ik wou het jullie nog niet vertellen maar ik onderga een geslachtsverandering. En sorry, nu moet ik ophangen want ik heb een afspraak met de dokter. DAAAAAGGGG!!!" :lolno:

En Franky had idd bevestigd om aanwezig te zijn op die jubilee toen die eerst nog zou doorgaan in april. Frank & Simonne hadden die datum afgezegd door die trouw, en nog later veranderd naar een andere datum. Franky had inmiddels niets meer laten weten want zat té diep in de put. Frank bleef steeds geloven dat Franky wel aanwezig zou zijn maar het gewoon te druk had met de zaak om contact op te nemen. Hij stak het ook op dat tijdsverschil. Simonne vond het wel een beetje vreemd en twijfelde wel of die eigenlijk wel zou komen naar dat feest. Maar ze liet zich altijd ompraten door de zelfverzekerde Frank.
Héél dat gedoe van die jubilee was eigenlijk een illusie dat ze zichzelf hebben aangepraat.

Uiteindelijk is Franky toch gekomen omdat het nieuws toch es verteld moet worden en omdat ie toch al in België moest zijn om praktische zaken. De reden waarom die maar zo kortstondig kon blijven is niet geweten. Omdat hij op tijd terug in Amerika moest zijn voor afspraken ofzo?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

hannanaske schreef:
nounake schreef:
Hij had dus naar België moeten komen en gedurende die drie dagen doen alsof er niets aan de hand was? Eenmaal terug in Amerika aangekomen kon hij terugbellen met de boodschap:

'Hé Make & Pa! Ben goed thuisgekomen. Hoe was't feest? Euhm... ik wou het jullie nog niet vertellen maar ik onderga een geslachtsverandering. En sorry, nu moet ik ophangen want ik heb een afspraak met de dokter. DAAAAAGGGG!!!" :lolno:

En Franky had idd bevestigd om aanwezig te zijn op die jubilee toen die eerst nog zou doorgaan in april. Frank & Simonne hadden die datum afgezegd door die trouw, en nog later veranderd naar een andere datum. Franky had inmiddels niets meer laten weten want zat té diep in de put. Frank bleef steeds geloven dat Franky wel aanwezig zou zijn maar het gewoon te druk had met de zaak om contact op te nemen. Hij stak het ook op dat tijdsverschil. Simonne vond het wel een beetje vreemd en twijfelde wel of die eigenlijk wel zou komen naar dat feest. Maar ze liet zich altijd ompraten door de zelfverzekerde Frank.
Héél dat gedoe van die jubilee was eigenlijk een illusie dat ze zichzelf hebben aangepraat.

Uiteindelijk is Franky toch gekomen omdat het nieuws toch es verteld moet worden en omdat ie toch al in België moest zijn om praktische zaken. De reden waarom die maar zo kortstondig kon blijven is niet geweten. Omdat hij op tijd terug in Amerika moest zijn voor afspraken ofzo?
Nee, hij had na het jubileum eens een deftige week vakantie kunnen nemen in België om hen dat rustiger over te brengen in plaats van nu een blitsbezoek te doen aan de vooravond van het jubileum omdat zo snel mogelijk weer op het vliegtuig te springen. DAT was compleet tactloos en egoïstisch.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

tvx1 schreef:
hannanaske schreef:
nounake schreef:

Nee, hij had na het jubileum eens een deftige week vakantie kunnen nemen in België om hen dat rustiger over te brengen in plaats van nu een blitsbezoek te doen aan de vooravond van het jubileum omdat zo snel mogelijk weer op het vliegtuig te springen. DAT was compleet tactloos en egoïstisch.

Dat is natuurlijk wel waar, maar als die jubilee net valt op de laatste dag van het seizoen, zou zijn coming out niet eens in beeld komen. Dat zou pas raar zijn. :razz:

En jubilee, jubilee,.... Het is natuurlijk wel speciaal maar het is ook geen trouw, een geboorte of een begrafenis he. 10jaar geleden was er ook een jubilee, en hopelijk volgt er over 10 jaar nog één en over 20 jaar nog één,... Franky's gevoelens vind ik eigenlijk toch net iets belangrijkers dan dat.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Natuurlijk zijn Franky zijn gevoelens belangrijk - maar die van zijn ouders zijn dat ook.
Hij had wel kunnen raden hoe zijn vader zou reageren. Hij had schrik om het te vertellen, dus wou hij er zo gauw mogelijk korte metten mee maken.
Allemaal goed en wel - maar dat hij dit doet vlak voor de dag die voor zijn ouders de belangrijkste is in jaren, dat kan er bij mij niet in.
En ja, ze kunnen volgend jaar opnieuw 'jubileren' als ze dat willen, maar Franky had ook zijn timing kunnen aanpassen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:Natuurlijk zijn Franky zijn gevoelens belangrijk - maar die van zijn ouders zijn dat ook.
Hij had wel kunnen raden hoe zijn vader zou reageren. Hij had schrik om het te vertellen, dus wou hij er zo gauw mogelijk korte metten mee maken.
Allemaal goed en wel - maar dat hij dit doet vlak voor de dag die voor zijn ouders de belangrijkste is in jaren, dat kan er bij mij niet in.
En ja, ze kunnen volgend jaar opnieuw 'jubileren' als ze dat willen, maar Franky had ook zijn timing kunnen aanpassen.
Inderdaad. En dat zijn coming out anders niet in beeld zou komen slaat nergens op. "Volgende week" in Thuis is gewoon de eerste week van september.
0 x
Gesloten