Ik hoop het ook.. Dat hij nog net besefte dat Marianne wel degelijk gelijk had en het goed meende.Blokje schreef:Ik hoop dat hij nog goed beseft heeft wie hem neerstak.
Vind het echt jammer dat Geert dood is. Die Hélène..

Ik hoop het ook.. Dat hij nog net besefte dat Marianne wel degelijk gelijk had en het goed meende.Blokje schreef:Ik hoop dat hij nog goed beseft heeft wie hem neerstak.
Dat is dus ook wat ik bedoelde. Ik hoop niet dat hij heeft afgezien ofzo. Ik hoop gewoon dat hij toch een minuut lang heel goed beseft heeft dat Marianne gelijk had. Dat zou toch ergens een troost zijn.Christel schreef:Daarover bestaat inderdaad geen twijfel... Wat ik bedoelde (ik heb de woorden van Blokje wel zo geïnterpreteerd in elk geval, sorry als ik het verkeerd begrepen heb), is dat hij geweten heeft wie hem neerstak, alvorens hij gestorven is.
Natuurlijk niet. Dergelijke schadevergoedingen worden ook nooit betaald voor de beroepstermijn van de gerechtelijke uitspraak is verlopen.Caligula schreef:Vraag is natuurlijk of Geert buiten zijn medisch artikel ook nog te tijd heeft gehad om alles vast te leggen wat betreft Sandrine en Britney...Als het niet zo is, Nancy en Eddy...tja, alhoewel ze nu een dochter heeft die bedrijfsleidster is...
Merci lord F. nu zit ik nog meer te snotteren.lord F. schreef:Eddy & Nancy zijn meteen ook hun gulle peter van Britney kwijt.
Zag nog een afscheidsvideo van Peter Rouffaer op deredactie.be staan.
Helemaal akkoord Amiche : de enige spoiler die niet al maanden overal de ronde deed was het huwelijksaanzoek van Femke en Peter. Maar één bedenking : er werd/wordt overal gespoilerd dat Hèléne Geert heeft neergestoken maar wij, kijkers, hebben dat niet gezien héAmiche schreef:Ik vind het ook eigenlijk vervelend dat dus alle spoilers van de laatste tijd waar bleken te zijn. Velen van ons waren overtuigd dat ze volledig verzonnen waren door mensen die even snel lid werden v.h. forum ervoor. OK je hoeft ze niet te lezen, maar zo af en toe een tipje v.d. sluier is wel leuk. Nu lag echt alles op straat en ik snap niet wat er ineens gebeurt is dat de meest verrassende plotwendingen zo makkelijk kado werden gedaan. Ergens bezoedelt het ons forum ook een beetje, vind je niet? Het voelt als een ongewenste gast die het huis overhoop haalt.
W.b.het plot vind ik het wel van lef getuigen en zou het nieuwe seizoen flink wat vuurwerk kunnen krijgen (tenzij ze het weer te lang gaan rekken allemaal).