Schrijf maar meteen een open brief, dan ben je tenminste on-topic, nu niet.k de vis schreef:uiteindelijk is het afwachten wat er van de geposte spoilers waarheid zal blijken. de thuis-makers kunnen natuurlijk niet vermijden dat bepaalde individu's zich schuldig maken aan het posten van verzinsels onder de noemer 'spoiler'. de makers kunnen het zelfs bewust doen om zo de kijkers te misleiden!martha schreef:Ik ga ook eens mijn gram spuiten : lieve thuis-makers en maaksters : zorg er aub voor het volgende seizoen dat er geen spoilers overal opduiken, in de krant, op de sociale media.... Jullie kunnen dat voorkomen door heel zorgvuldig jullie figuranten te screenen en de medewerkers aan de catering, desnoods de WC-madammen. Jullie zullen mij, een thuis kijkster die vanaf de eerste aflevering kijkt en nog geen enkele gemist heeft, heel blij maken want nu is het absoluut niet meer leuk. Ik word nog graag verrast. Dank u wel.
wat wel al vaststaat is dat de geslachtsverandering van franky voortijdig gelekt is, maar misschien is dat wel een bewust gedaan, anders was de schok in vlaanderen misschien wat té groot geweest![]()
maar, mocht blijken dat de spoilers heel veel waarheid bevatten ga ik wel een mail sturen naar de makers om hen erop te wijzen
En mocht het zijn dat je overweegt om een echte brief te schrijven , doe dat dan maar meteen. De schok gaat hier vooral omdat niets in het verleden er al op gewezen heeft dat Franky met dergelijk probleem rondliep. Er is hier niemand (of toch maar weinigen)die geshocqeerd zijn omwille van een geslachtsverandering....