Seizoensfinale
-
Barbera
- Nog geen rang
Re: Seizoensfinale
Alle, moord is wat drastisch, hij kan haar misschien per ongeluk een ''duwtje" geven
0 x
-
Barbera
- Nog geen rang
- k de vis
- Poster rang 2

tsja, daar heeft hij zelf niet over te beslissen natuurlijkBarbera schreef:Moord, dat past toch niet bij dokter Geert,he
0 x
-
Barbera
- Nog geen rang
- Seraph
- Poster rang 1

Een bommeke van Luc op het feest zou ook niet misplaatst zijn. 
Femke en Simonne zullen de seizoensfinale al in ieder geval overleven.
Femke en Simonne zullen de seizoensfinale al in ieder geval overleven.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
flodderke
- Poster rang 2

iets zal gebeuren zodat Marianne niet vertrekt. Maar wat ?
Maggy daagt ineens op ?
De echte William daagt op ?
Geert verklaart zijn liefde voor Marianne ?
Marianne moet Geert troosten omdat Hélène verdwenen is met de noorderzon ?
De villa in Toscane is (zogezegd) afgebrand ?
Marianne moet Tom bijstaan in moeilijke tijden ?
Maggy daagt ineens op ?
De echte William daagt op ?
Geert verklaart zijn liefde voor Marianne ?
Marianne moet Geert troosten omdat Hélène verdwenen is met de noorderzon ?
De villa in Toscane is (zogezegd) afgebrand ?
Marianne moet Tom bijstaan in moeilijke tijden ?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Marianne heeft Geert ingelicht over de SMS van Henri op Helène's tf. Ze besluiten om samen naar die afspraak te gaan, ze zien Helène met.... Kort gevecht en er blijven er 2 liggen, wie?...
De 2 overlevenden vluchten en worden aktief opgespoord in het volgende seizoen (zo ongeveer tot het midden).
De 2 overlevenden vluchten en worden aktief opgespoord in het volgende seizoen (zo ongeveer tot het midden).
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2

weet niet of dat ze gaat doen, Geert is niet echt voor rede vatbaar voor de moment... ik denk dat ze zal proberen uitvissen wie die "Henri" is... wel een gevaarlijke job... maar dit was wel een verrassende wending die nergens voorspeld is geweest, al viel het de laatste dagen op dat Helene heel slordig omsprong met haar gsm, al zeker als je weet wat ze te verbergen heeftCaligula schreef:Marianne heeft Geert ingelicht over de SMS van Henri op Helène's tf.
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

William was natuurlijk niet aanwezig op het feestje, de kans bestaat nog dat hij... Ik zie het al voor me, Henri belt naar de gsm van Hèlène, zegt iets, en Marianne krijgt te horen dat het de stem van William is.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
- k de vis
- Poster rang 2

yeah, dat was dus de reden dat hij er niet bij mocht zijn, toch denk & hoop ik niet dat hij het isSpoed schreef:William was natuurlijk niet aanwezig op het feestje, de kans bestaat nog dat hij...
er is een preview fimpke, maar meer mag ik wellicht niet zeggenIk zie het al voor me, Henri belt naar de gsm van Hèlène, zegt iets, en Marianne krijgt te horen dat het de stem van William is.
0 x
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
In de speculatie-topics mag dat inderdaad niet - wel bij de spoilers natuurlijk.k de vis schreef:er is een preview fimpke, maar meer mag ik wellicht niet zeggen
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

Met Luc kan het volgens mij twee kanten uit:
Ofwel stuift Luc als een razende binnen op het feest van Frank en Simonne endoet hij daar grote stommiteiten.
Ofwel is hij daadwerkelijk in het kanaal gesprongen, wordt hij dood opgevist, en komt de politie binnen op het feest om dit te vertellen.
Ofwel stuift Luc als een razende binnen op het feest van Frank en Simonne endoet hij daar grote stommiteiten.
Ofwel is hij daadwerkelijk in het kanaal gesprongen, wordt hij dood opgevist, en komt de politie binnen op het feest om dit te vertellen.
0 x