Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Wel, dat is wat ik wou zeggen. Hij is haar achterna gereden, ze is geslipt en in de ravijn gedonderd en Luc heeft wanhopige pogingen gedaan om haar te redden in afwachting van de ambulance. Dat is de versie van Luc...
en wat zeg ik? :mrgreen:
lord F. schreef:Wat er precies in stond weten we niet maar blijkbaar is Leontien op de vlucht voor Luc in een ravijn gereden en hebben Luk en Thomas er niks aan gedaan om haar te redden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 550

Bericht door Kiki_Dee »

Misschien voelde Leontien zich zo opgejaagd omdat ze Luc herkende in de auto achter haar en is ze zo de controle over het stuur verloren
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:en wat zeg ik? :mrgreen:
Ja, jij zegt de versie van Luc idd! De versie van Luc dus...
Kiki_Dee schreef:Misschien voelde Leontien zich zo opgejaagd omdat ze Luc herkende in de auto achter haar en is ze zo de controle over het stuur verloren
Tja, het kan allemaal hé, maar met de voorgeschiedenis van Luc-Leontien blijf ik toch twijfelen
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
lord F. schreef:en wat zeg ik? :mrgreen:
Ja, jij zegt de versie van Luc idd! De versie van Luc dus...
Zeg, doe je nu alsof? :)
Luc z'n versie was dat hij haar nog bijgestaan heeft, maar de officiële versie (van Thomas) is dat ze helemaal niks gedaan hebben (zoals ik schreef). :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1035

Bericht door Tiboko »

lord F. schreef: Luc z'n versie was dat hij haar nog bijgestaan heeft, maar de officiële versie (van Thomas) is dat ze helemaal niks gedaan hebben (zoals ik schreef). :)
In ieder geval een verhaallijn die langs alle kanten rammelt.

1/ hoe komen Luc en Thomas in een ravijn waarin een gecrashte auto ligt.
Hadden ze dan klimmateriaal bij zich ?
2 / motief van Luc is nog begrijpelijk, hij haatte Leontien. Maar waarom zou Smith in godsnaam de slachtoffers van een accident niet willen redden ?
3 / dat Luc wegvlucht voor politie en ambulance is begrijpelijk (zie vorige), maar onschuldige Smith ?
4 / als het inderdaad zo gebeurd is als Smith zegt, dan is hij toch medeplichtig (heeft geen persoon in nood geholpen), waarom zou hij dit alles dan in een dossier neerschrijven en achteraf aan één van de betrokken slachtoffers geven ?

Raar hoor :thumbdown:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Volgens mij is de volledige versie hier ( = zoals ze in het boek "Doodgezwegen" staat ) nog altijd niet verteld. We weten niet wat Thomas exact in dat dossier heeft gezet. Maar aangezien ik niet weet of dit nog altijd een spoiler is ( zal het nog in de soap komen of niet?) hier dus niet neerschrijven.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Werd er dan ergens gezegd of geschreven dat Thomas erbij was toen Luc Leontine achtervolgde ? Hij had haar gelocaliseerd maar ik dacht niet dat hij met Luc erachter reed; trouwens , in dat geval zou hij toch dat dossier niet hebben aan Louis gegeven met de woorden dat het tijd was om de waarheid te zeggen en dat hij de leugens etc van Luc kotsbeu was
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

nounake schreef:Werd er dan ergens gezegd of geschreven dat Thomas erbij was toen Luc Leontine achtervolgde ?
Luc heeft het zo gezegd gisteren, dat hij samen met Thomas achter haar zat toen ze in kleine ravijn terecht is gekomen. we weten niet of dit de waarheid is en wat er in het dossier staat
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, wat we weten is de versie van Luc, en hij heeft er zelfs bijgezegd (over Thomas) : dat is de versie van 1 man.
En dan smeet Lowie hem buiten.
Wat er nu juist in het dossier van Thomas staat weten we niet echt. Het enige dat we kunnen distilleren is dat Luc blijbaar niet veel moeite heeft gedaan om Leontien te helpen, of hij nu "meer gedaan" heeft dan dat is een raadsel.
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Caligula schreef:Ja, wat we weten is de versie van Luc, en hij heeft er zelfs bijgezegd (over Thomas) : dat is de versie van 1 man.
En dan smeet Lowie hem buiten.
Wat er nu juist in het dossier van Thomas staat weten we niet echt. Het enige dat we kunnen distilleren is dat Luc blijbaar niet veel moeite heeft gedaan om Leontien te helpen, of hij nu "meer gedaan" heeft dan dat is een raadsel.
tsja, het hele verhaal staat blijkbaar in het boek doodgezwegen.. ik denk dat ze er op tv niet meer op terug zullen komen
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef:
lord F. schreef: Luc z'n versie was dat hij haar nog bijgestaan heeft, maar de officiële versie (van Thomas) is dat ze helemaal niks gedaan hebben (zoals ik schreef). :)
In ieder geval een verhaallijn die langs alle kanten rammelt.

1/ hoe komen Luc en Thomas in een ravijn waarin een gecrashte auto ligt.
Hadden ze dan klimmateriaal bij zich ?
2 / motief van Luc is nog begrijpelijk, hij haatte Leontien. Maar waarom zou Smith in godsnaam de slachtoffers van een accident niet willen redden ?
3 / dat Luc wegvlucht voor politie en ambulance is begrijpelijk (zie vorige), maar onschuldige Smith ?
4 / als het inderdaad zo gebeurd is als Smith zegt, dan is hij toch medeplichtig (heeft geen persoon in nood geholpen), waarom zou hij dit alles dan in een dossier neerschrijven en achteraf aan één van de betrokken slachtoffers geven ?

Raar hoor :thumbdown:
Waar deze verhaallijn nog het meest rammelt van allemaal, is dat Luc helemaal niet uit Thuisdorp is geweest in de periode van Leontien haar overlijden.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Waarschijnlijk is dit stuk van het verhaal geschreven op een blauwe maandag in maart... dan wil er wel eens iets mislopen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Kwast schreef:Waarschijnlijk is dit stuk van het verhaal geschreven op een blauwe maandag in maart... dan wil er wel eens iets mislopen.
I don't like Mondays ...
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:Waar deze verhaallijn nog het meest rammelt van allemaal, is dat Luc helemaal niet uit Thuisdorp is geweest in de periode van Leontien haar overlijden.
Daar ben ik toch niet helemaal zeker van hoor. 3 dagen is eigelijk genoeg hé.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

We zagen Luc toch niet elke aflevering?
0 x
Gesloten