Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Gesloten
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)

Bericht door Djenner »

Ja, had mss beter geweest mocht het bv. Peter zijn geweest of Tim, om maar een voorbeeld te geven.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Djenner schreef:Ja, had mss beter geweest mocht het bv. Peter zijn geweest of Tim, om maar een voorbeeld te geven.
En waarom die nu? De 2 gelukkigste venten uit Thuis. :)
Dat zou pas echt ongeloofwaardig geweest zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

lord F. schreef:sja, het zal ook Frank zijn zoon niet meer zijn, maar zijn dochter. :)
En Frank zei vandaag nog 'ik heb maar 1 zoon' tegen Toon ...
0 x
Dries07
Nog geen rang

Bericht door Dries07 »

Blijft Franky nu in thuis of gaat hij weer naar Amerika? Ik ben nooit echt fan geweest van de laatste Franky en zeker niet met deze verhaallijn.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

lord F. schreef:
Djenner schreef:Ja, had mss beter geweest mocht het bv. Peter zijn geweest of Tim, om maar een voorbeeld te geven.
En waarom die nu? De 2 gelukkigste venten uit Thuis. :)
Dat zou pas echt ongeloofwaardig geweest zijn.
Omdat geluk niet altijd is wat het lijkt en omdat sommige mannen gelukkig getrouwd met kinderen nu eenmaal vrouw willen worden.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Vraag me af of de "actrice" dan ook transgender zal zijn in het echte leven.
Er zijn al niet veel mensen die dat laten doen in Vlaanderen, dan moet men nog iemand vinden in die leeftijdscategorie, iemand die het wil ( want velen willen een normaal leven als vrouw) en het ook nog een beetje kunnen.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik vind het nogal ongeloofwaardig dat Franky transgender is.
Wel leukdat ze taboes doorbreken,
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

ik vind dit echt de meest belachelijke verhaalllijn ooit (nog belachelijker dan MANFRED, en ik ben echt serieus)

bij transgenders merk je al veel vroeger dat er iets mis is in hun lichaam, dat ze zich niet goed voelen in hun vel . Het is niet zo dat je even naar Amerika gaat en poefpaf ontdekt: goh ik zit precies niet goed in mijn lichaam. Dat had de puberFranky al moeten ondervonden, en waarschijnlijk had de 7-jarige Franky dat ook al geweten.

Het had veel realistischer geweest mocht een nieuw personage geïntroduceerd worden die transgender blijkt te zijn.
0 x
Afbeelding
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Voor de duidelijkheid: GEEN SPOILERS in deze topics :!:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik vind het een compleet belachelijke en onnodige verhaallijn, dat is alles wat ik er over zal zeggen en ik zal dus bijgevolg ook nooit meer posten over Franky-Francine of whatever. Adios.
0 x
Potentia Principatum
Nele_
Nog geen rang

Bericht door Nele_ »

Ik ben het volledig eens met bovenstaande reacties. Dit is een compleet van de pot gerukte verhaallijn en totaal niet geloofwaardig. Ik begrijp dat de schrijvers maatschappelijke thema's willen aanhalen maar dan hadden ze dat beter gedaan door een nieuw personage te introduceren en niet door een bestaand personage effkes te laten terugkomen om te zeggen dat hij in een transitieproces zit. Ik weet niet of ik volgend seizoen nog vaak naar Thuis zal kijken...
0 x
Nathalie25
Nog geen rang

Bericht door Nathalie25 »

Franky transgender :) Geeft me een orange is the new black - gevoel!
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Als de makers het dan toch zo'n geweldig idee vonden om een transgender in de serie op te voeren, hadden ze dat beter met een nieuw personage gedaan. Misschien was het dan door de kijkers aanvaard geweest. Maar Franky?
Waarschijnlijk was de enige bedoeling een extra portie media aandacht af te dwingen. Dat is dan aardig gelukt. Het verlies van veel opgebouwde geloofwaardigheid zullen ze er maar moeten bijnemen. :thumbdown:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Captain Cuckoo schreef:Als de makers het dan toch zo'n geweldig idee vonden om een transgender in de serie op te voeren, hadden ze dat beter met een nieuw personage gedaan. Misschien was het dan door de kijkers aanvaard geweest. Maar Franky?
Waarschijnlijk was de enige bedoeling een extra portie media aandacht af te dwingen. Dat is dan aardig gelukt. Het verlies van veel opgebouwde geloofwaardigheid zullen ze er maar moeten bijnemen. :thumbdown:
volledig mee eens, zal morgen wel in gazet staan, al is het oud nieuws, want deze verhaallijn doet al meer dan een maand de ronde op internet, het eerste lek bevestigd :thumbdown:

Franky zal wel terug naar USA trekken om zijn transformatie verder te zetten en zal ooit nog wel eens naar huis komen, dat zal dan wel een trans actrice zijn die dat zal spelen, maar lang zie ik die toch niet meedraaien
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Al vroeg voelen dat er iets niet in de haak is en er voor uitkomen zijn nog altijd 2 verschillende dingen hé. Het had hem al zo lang gekost om tegen übermacho Frank te zeggen dat hij op mannen valt, laat staan dat hij zich eigenlijk vrouw voelt.
0 x
Gesloten