Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door Christel »

tvx1 schreef:
ikke schreef:
Gardj schreef:Hier werden ook vragen gesteld bij 20 jaar elkaar kennen en zoon van ouder dan 22? Vreemd.
En gisteren zei Frank iets dat mij nog meer mijn wenkbrauwen deed fronsen.
Volgens hem zijn hij en Simonneke nog maar 15 of 16 jaar samen, maar ze kennen elkaar al langer...
Jawadde!
ikke schreef:
Gardj schreef:Hier werden ook vragen gesteld bij 20 jaar elkaar kennen en zoon van ouder dan 22? Vreemd.
En gisteren zei Frank iets dat mij nog meer mijn wenkbrauwen deed fronsen.
Volgens hem zijn hij en Simonneke nog maar 15 of 16 jaar samen, maar ze kennen elkaar al langer...
Jawadde!
Nee, hij zij dat ze 16 jaar getrouwd zijn en elkaar al twintig jaar kennen. En dat klopt. Ze hebben elkaar leren kennen kort voor het begin van seizoen 1 en zijn tijdens seizoen 4 getrouwd.
Da's waar.
Maar hoe het dan mogelijk is dat Franky al zo oud is, blijft toch wel...euhm...moeilijk uit te leggen. :mrgreen: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Heu...heeft Franky ooit geen leeftijdssprong gemaakt?
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

In Thuis mag je niet teveel rekenen en zeker geen verjaardagen bijhouden. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad. :)
Vind het alleen wel best komisch als de personages dan over een 20-jarig jubileum bezig zijn terwijl hun zoon al ouder is. Dan valt die leeftijdssprong gewoon heel erg op, dat wilde ik maar zeggen... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Christel schreef:Inderdaad. :)
Vind het alleen wel best komisch als de personages dan over een 20-jarig jubileum bezig zijn terwijl hun zoon al ouder is. Dan valt die leeftijdssprong gewoon heel erg op, dat wilde ik maar zeggen... ;)
Inderaad. Daarom maakte ik dus mijn opmerking hier. Ze kunnen toch wel een beetje moeite doen om die snelle groei van Franky in het verhaal te laten passen. Nu maken ze er gewoon een klucht van.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is natuurlijk allemaal waar en ik ben akkoord. Maar hoeveel kijkers gaan daar echt over zeuren?
0 x
Potentia Principatum
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ze hebben al eerder aangehaald (Frank zelf dacht ik, maar missch was het Simonne) dat ze niet kontinu getrouwd waren. Dat S dacht dat F dood was en met Mo samen was, is daar toen ook niet een scheiding geweest toen F weer opdook? Of is er een scheiding geweest voor ik ging kijken - dat is dan voor het seizoen met de brand in het huis van Mathilda en voordat Fem met die Bastiaans brak (of hij met haar) en Rosa haar miskraam kreeg. Ik weet nooit het hoeveelste :D
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Ik dacht niet dat Simonne en Frank ooit gescheiden geweest zijn - uit elkaar, dat wel.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

dat ongelovige gezicht van Frank gisteren... goddelijk !
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Franky vertelt iets 'out of the box' en Frank is weer kwaad. Die verhaallijn hebben we precies al eens gehad...
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Goede scene trouwens van Frank, geloofwaardig en geen overacting.

Integenstelling tot Julia vorige week of Simonne soms met de Sam histerie
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Lolplayer schreef:Goede scene trouwens van Frank, geloofwaardig en geen overacting.

Integenstelling tot Julia vorige week of Simonne soms met de Sam histerie
Ik lag bijna plat van 't lachen toen Frank zei:"Als je dat doet, ben je mijn zoon niet meer!". Da's de beste van heel dit seizoen, volgens mij. :lol:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Ik dacht niet dat Simonne en Frank ooit gescheiden geweest zijn - uit elkaar, dat wel.
En Simonne is zelfs eventjes weduwe geweest toen Frank "dood en begraven" was. :lol:
0 x
Potentia Principatum
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

ze stonden wel ooit voor de rechter, toen simonne met luc was, ze begon voor de rechter die de scheiding moest uitspreken te huilen ( kilo's schmink) en zei: mijn hart ligt bij de frank.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Amiche schreef:Ze hebben al eerder aangehaald (Frank zelf dacht ik, maar missch was het Simonne) dat ze niet kontinu getrouwd waren. Dat S dacht dat F dood was en met Mo samen was, is daar toen ook niet een scheiding geweest toen F weer opdook? Of is er een scheiding geweest voor ik ging kijken - dat is dan voor het seizoen met de brand in het huis van Mathilda en voordat Fem met die Bastiaans brak (of hij met haar) en Rosa haar miskraam kreeg. Ik weet nooit het hoeveelste :D
Nee, ze hebben aangehaald dat ze wel eens uit elkaar geweest zijn, niet dat ze gescheiden geweest zijn. En dat klopt. Frank heeft eens een tijdje in de Marollen gewoond, later ook eens in een of andere schuilhol en hij heeft ook een samengewoond met Çois. Toen Simonne na Frank's "dood" samen was met Mo, hebben ze de echtscheidingsprocedure eens ingezet, maar Simonne heeft zich toen bedacht in de rechtbank.
0 x
Plaats reactie