Yep, idd. Ik was me dat enkele dagen geleden aan het afvragen. Is dat proces nu "stillekes" gepasseerd of wat?annekeHU schreef:Van Emma en van dat hele proces horen we ook niet meer veel hé!
Emma Van Damme (Elise Roels)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Emma Van Damme (Elise Roels)
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2
ik denk idd dat we daar niks van te zien zullen krijgen, kan ook niet veel toevoegen mijn inziens..Caligula schreef:Yep, idd. Ik was me dat enkele dagen geleden aan het afvragen. Is dat proces nu "stillekes" gepasseerd of wat?annekeHU schreef:Van Emma en van dat hele proces horen we ook niet meer veel hé!
echte tieners als Stan/Emma zitten komen vaak voor lange tijd niet aan bod wegens dat ze geen tijd hebben voor opnames (school, examens, etc), vandaar dat vaak ouderen voor tiener spelen in thuis... na haar glansrol van vorig seizoen kwam Emma er dit jaar niet veel aan te pas
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,ok, maar we mogen toch wel weten of het proces (niet onbelangrijk) heeft plaatsgevonden of niet? Ze hoeven het daarvoor niet persé te tonen.
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2
het proces is onlangs nog ter sprake gekomen, maar het was niet duidelijk of het proces nu reeds bezig was of nietCaligula schreef:Ja,ok, maar we mogen toch wel weten of het proces (niet onbelangrijk) heeft plaatsgevonden of niet? Ze hoeven het daarvoor niet persé te tonen.

0 x
-
- x 435
Dat proces zal voor de zomer zijn en op 1 september zullen ze dan vertrekken om de uitspraak te horen ofzo. Enfin, na die hele verhaallijn van de ontvoering enzo mogen ze ons toch wel "closure" geven, ook al wordt het niet uigezonden.
Ik snap wel dat Emma er dit seizoen niet veel in kon voorkomen, door de arbeidswet enzo, maar ze is er toch wel heel weinig in voorgekomen...? Misschien sparen ze op voor volgend seizoen?
Ik snap wel dat Emma er dit seizoen niet veel in kon voorkomen, door de arbeidswet enzo, maar ze is er toch wel heel weinig in voorgekomen...? Misschien sparen ze op voor volgend seizoen?
0 x
-
- x 435
Haar beperkte aanwezigheid was vooral verbonden aan de actrice die Judith vertolkt.Soapseut schreef:Dat proces zal voor de zomer zijn en op 1 september zullen ze dan vertrekken om de uitspraak te horen ofzo. Enfin, na die hele verhaallijn van de ontvoering enzo mogen ze ons toch wel "closure" geven, ook al wordt het niet uigezonden.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
hoe bedoel jetvx1 schreef: Haar beperkte aanwezigheid was vooral verbonden aan de actrice die Judith vertolkt.

0 x
-
- x 435
De actrice die Judith vertolkte moest wegens "privéredenen" enkele maanden van het scherm verschijnen en dat gebeurde uiteindelijk simpelweg samen met Emma.k de vis schreef:hoe bedoel jetvx1 schreef: Haar beperkte aanwezigheid was vooral verbonden aan de actrice die Judith vertolkt.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
oké, maar Judith is toch al terug sinds eind maart, daarna kwam Emma eigenlijk enkel nog maar in beeld als ze moest voetballen.... ik vermoed dat haar studies moeilijk te combineren zijn met haar acteerwerktvx1 schreef: Home ‹ Nieuws ‹ Spoilers ‹ Bio's ‹ Fotoalbum ‹ Polls ‹ Extra ‹ Forum ‹ Contact
Forumoverzicht ‹ Thuis ‹ Personages
Verander lettergrootte
E-mail vriend
Afdrukweergave
Gebruikerspaneel (0 nieuwe berichten) • Bekijk je eigen berichten HelpZoekenLedenUitloggen [ k de vis ]Emma Van Damme (Elise Roels)tvx1 schreef:De actrice die Judith vertolkte moest wegens "privéredenen" enkele maanden van het scherm verschijnen en dat gebeurde uiteindelijk simpelweg samen met Emma.k de vis schreef:hoe bedoel jetvx1 schreef: Haar beperkte aanwezigheid was vooral verbonden aan de actrice die Judith vertolkt.
Foruminfo
Plaats een reactie
Eerste ongelezen • 593 berichten • Pagina 40 van 40 • 1 ... 3637383940
door Caligula » di 23 jun 2015, 21:54
annekeHU schreef:
Van Emma en van dat hele proces horen we ook niet meer veel hé!
Yep, idd. Ik was me dat enkele dagen geleden aan het afvragen. Is dat proces nu "stillekes" gepasseerd of wat?
Caligula
Poster rang 5
Heeft bedankt: 346 keer
Is bedankt: 855 keer
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Ik had ook verwacht dat Emma meer in beeld zou komen eenmaal ze terug was uit Australië, maar dat blijkt nu een illusie. Ook haar tv-broer die dit seizoen wel een grote rol had tijdens haar vertrek, is een beetje op de achtergrond verdwenen.
En ergens is dat wel te begrijpen. Die opnames gebeuren waarschijnlijk ook op woensdagnamiddag als ze geen les hebben ofzo. Sinds de dood van hun papa, vroeg ik me eigenlijk al af hoe ze dit gingen oplossen. Voorheen zaten ze ook om de week bij Kurt waardoor hun afwezigheid vrij plausibel was.
En ergens is dat wel te begrijpen. Die opnames gebeuren waarschijnlijk ook op woensdagnamiddag als ze geen les hebben ofzo. Sinds de dood van hun papa, vroeg ik me eigenlijk al af hoe ze dit gingen oplossen. Voorheen zaten ze ook om de week bij Kurt waardoor hun afwezigheid vrij plausibel was.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5
Zal zoiets wel zijn. Ze hebben eerst een tijd in Australië gezeten (vanwege zwangerschap) en sindsdien is het idd maar sporadisch vanwege studies, net zoals haar broer trouwens. Ik vroeg me eigelijk eenvoudig af of het proces nog aan bod komt al of niet getoond. Juist om het verdict te weten. Nu, als ik me goed herinner hebben we ten tijde van de Swerts ook nooit een proces gezien?k de vis schreef:ké, maar Judith is toch al terug sinds eind maart, daarna kwam Emma eigenlijk enkel nog maar in beeld als ze moest voetballen.... ik vermoed dat haar studies moeilijk te combineren zijn met haar acteerwerk
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
-
- Nog geen rang
Straks is die pipo nog voortvluchtig ook
Waarom duikt dit nu ineens terug op?

Waarom duikt dit nu ineens terug op?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Tja, eind vorig seizoen had normaal gezien het proces moeten plaatsvinden... er is verschillende keren over gepraat, maar uiteindelijk hebben ze niets ervan laten zien, of is er over de veroordeling niets meer gezegd. Ik vond dat toen al raar dat het helemaal niet meer aan bod kwam.
Het is uiteraard mogelijk dat een en ander buiten beeld heeft plaatsgevonden, maar dan hadden ze er toch iets over mogen vertellen....
Het is uiteraard mogelijk dat een en ander buiten beeld heeft plaatsgevonden, maar dan hadden ze er toch iets over mogen vertellen....
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Te oordelen aan de reactie van Emma blijft Danny een reëel gevaar. Waarom werd met geen woord gerept over die eventuele veroordeling? Was het zijn vonnis misschien veertien dagen gemeenschapsdienst of efkes rondlopen met een enkelband?annekeHU schreef:Tja, eind vorig seizoen had normaal gezien het proces moeten plaatsvinden... er is verschillende keren over gepraat, maar uiteindelijk hebben ze niets ervan laten zien, of is er over de veroordeling niets meer gezegd. Ik vond dat toen al raar dat het helemaal niet meer aan bod kwam.

0 x