William Degreef (Luk De Koninck)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: William Degreef (Luk De Koninck)
Allemaal waar, maar Marianne is daar wel al geweest. Ze heeft het gezien, dus het bestaat. Nu kun je zeggen, OK maar is het wel van hem? Tja, weet ik ook niet.
Het enige vreemde wat ik aan de William vind is dat de man met villa en wijngaard in Toscane voor enkele weken gaat logeren in een revalidatiecentrum in...Oostende. Dat vind ik vreemd. Ik zou toch wel beter vinden denk ik.
Het enige vreemde wat ik aan de William vind is dat de man met villa en wijngaard in Toscane voor enkele weken gaat logeren in een revalidatiecentrum in...Oostende. Dat vind ik vreemd. Ik zou toch wel beter vinden denk ik.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Het was niet echt een revalidatiecentrum hé, daar in Oostende.Caligula schreef:Allemaal waar, maar Marianne is daar wel al geweest. Ze heeft het gezien, dus het bestaat. Nu kun je zeggen, OK maar is het wel van hem? Tja, weet ik ook niet.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Het is vooral omdat het Thuis is dat dat raar overkomt. In Thuis gebeuren dergelijke dingen namelijk niet zomaar. Ik vind het eigenlijk toch frappant dat er zo velen (met Marianne op voorsprong) iemand die we drie maand geleden helemaal niet kenden die nu al in het huwelijksbootje gestapt is met Marianne zo blindelings vertrouwen. Zelfs met Robert Swerts ging het allemaal niet zo snel en ik denk niet dat ik er een tekeningetje moet bij maken wat er toen allemaal gebeurd is.Caligula schreef:Juist!ikke schreef:Dat is niet abnormaal, dementerenden herinneren zich makkelijker iets dat lang geleden is dan pakweg een kwartier geleden.![]()
Maar het probleem is eigelijk vrij eenvoudig. William herinnert zich dingen die Marianne zich niet herinnert en vice-versa. That's all. Het is alleen omdat wij er iets achter zoeken dat het raar overkomt. En een vrouw herinnert zich nu eenmaal andere dingen dan een man.(gelukkig maar).

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja maar in die tijd was er competitie van Walter Frans, dus duurde het wel wat langer.
Nu is er geen competitie meer.

Nu is er geen competitie meer.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
Hopelijk is dat allemaal zo en toch spoken die kousen, hij beaamt alles wat ze zegt over de kleding en is dan
mis met witte of andere kousen. Als je u van buitenaf informeert over 'n uniform bega je zulke fouten.
Ik droeg ook een schooluniform en weet de rest van mijn leven hoe dat er uit zag. Wie het zelf droeg zal
zich niet vergissen is de kousen die je droeg. Spookt ook nog is dat ijssalon met spiegels. Dat zegt me niets.
Het is genoeg te weten dat dit bestaat en er nooit samen gezeten te hebben.
Als ik het te ver gezocht heb, sorry dan, maar ik vertrouw hem echt niet meer sinds die kousen.
mis met witte of andere kousen. Als je u van buitenaf informeert over 'n uniform bega je zulke fouten.
Ik droeg ook een schooluniform en weet de rest van mijn leven hoe dat er uit zag. Wie het zelf droeg zal
zich niet vergissen is de kousen die je droeg. Spookt ook nog is dat ijssalon met spiegels. Dat zegt me niets.
Het is genoeg te weten dat dit bestaat en er nooit samen gezeten te hebben.
Als ik het te ver gezocht heb, sorry dan, maar ik vertrouw hem echt niet meer sinds die kousen.
0 x
-
- Poster rang 5
Het feit dat Tom niet echt te vinden is voor dat huwelijk wil wellicht ook zeggen dat hij ergens gelijk zal krijgen. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Een ze maken hem nog een beetje verdachter met dat zogezegd zakendiner in Brugge...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
En met zijn hand achter zijn heup.NIks bijzonders waarschijnlijk 

0 x
Potentia Principatum
- Amiche
- Poster rang 2
Grote vraag is ook waarom hij in dat rusthuis was - het was tenslotte een herstellingsoord toch? Wel heel toevallig, net nu Marian er ook was - iets wat Geert en Helene wel wisten.
En hij kan best Jommeke zijn, maar met slechte bedoelingen, dus niet een totaal ander die William 'speelt'. En mogelijk zich bij Helene als Henri heeft voorgedaan en haar dus ook in de maling neemt.
Ik wil maar zeggen, er zijn zoveel mogelijkheden.
Feit is dat men wil dat wij hem verdenken en daar horen die 'vergeetachtigheden' en de slechte/geen relatie met familie en vrienden zeker bij. En wedden dat wij dan weer een volmaakt onschuldige uitleg krijgen!
En hij kan best Jommeke zijn, maar met slechte bedoelingen, dus niet een totaal ander die William 'speelt'. En mogelijk zich bij Helene als Henri heeft voorgedaan en haar dus ook in de maling neemt.
Ik wil maar zeggen, er zijn zoveel mogelijkheden.
Feit is dat men wil dat wij hem verdenken en daar horen die 'vergeetachtigheden' en de slechte/geen relatie met familie en vrienden zeker bij. En wedden dat wij dan weer een volmaakt onschuldige uitleg krijgen!

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- k de vis
- Poster rang 2
er is één concrete aanwijzing dat William Henri niet is, dat is die keer dat Helene opgebeld wordt door Henri en vijf minuten later staan Wlliam & Marianne voor de deur, met andere woorden : William was niet in de gelegenheid om Helene op te bellen op dat moment
ik bevestig dat met dagelijks moeite doet om William verdacht te maken, maar alles is logisch te verklaren, echt iets concreet is er niet
ik bevestig dat met dagelijks moeite doet om William verdacht te maken, maar alles is logisch te verklaren, echt iets concreet is er niet
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
thuis en toevalligheden, past goed bij elkaar, tochAmiche schreef:Grote vraag is ook waarom hij in dat rusthuis was - het was tenslotte een herstellingsoord toch? Wel heel toevallig, net nu Marian er ook was - iets wat Geert en Helene wel wisten.

Helene heeft al kennis gemaakt met Jommeke, dus in de maling zal hij haar wel niet nemen.En hij kan best Jommeke zijn, maar met slechte bedoelingen, dus niet een totaal ander die William 'speelt'. En mogelijk zich bij Helene als Henri heeft voorgedaan en haar dus ook in de maling neemt.
Henri als schuilnaam? wat voor nut heeft het een schuilnaam te gebruiken in een prive gesprek

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Misschien is hij met een smoes eventjes weggelopen van Marianne om te gaan bellen? Dat zou ook kunnen natuurlijk... Ik wil maar zeggen dat we ook niet altijd alles te zien krijgen.k de vis schreef:er is één concrete aanwijzing dat William Henri niet is, dat is die keer dat Helene opgebeld wordt door Henri en vijf minuten later staan Wlliam & Marianne voor de deur, met andere woorden : William was niet in de gelegenheid om Helene op te bellen op dat moment
Zo was Marianne een tijdlang het alibi van Swerts tijdens de verkrachtingen, maar bleek later dat hij haar drogeerde, en zij dus sliep tijdens zijn afwezigheid. We hebben Marianne en William niet gezien tijdens dat telefoontje...

Dat is waar... Het is eigenlijk de vreemde kant op gegaan toen William zo hals over kop met Marianne wilde trouwen - iets wat ik overigens nog steeds niet begrijp, ook van Marianne niet - en al de rest komt vooral verdacht over omdat er, ook door dat gedoe met Hélène en Henri en het feit dat de seizoensfinale eraan komt, gewoon wat achter gezocht wordt. Of William en Henri dezelfde persoon zijn, valt nog af te wachten, maar er zit zeker een vreemde kant aan het hele verhaal.k de vis schreef:ik bevestig dat met dagelijks moeite doet om William verdacht te maken, maar alles is logisch te verklaren, echt iets concreet is er niet

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
In ieder geval, Marianne gaat naar Toscane !( zie topic actrices)
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
is mogelijk, maar het lijkt me waarschijnlijker dat ze samen in de auto zaten op weg naar huis, in dat geval had William zéker de mogelijkheid niet om Marianne te belllenChristel schreef:Misschien is hij met een smoes eventjes weggelopen van Marianne om te gaan bellen? Dat zou ook kunnen natuurlijk... Ik wil maar zeggen dat we ook niet altijd alles te zien krijgen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik geloof niet dat Marianne volgende week naar Toscane verhuist
0 x