Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
de marteko
Nog geen rang

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door de marteko »

lord F. schreef:Eén iets is alleszins wel veranderd >> hij zal niet meer te pas en te pas kunnen opduiken als mogelijke geldschieter want Peter heeft hem zo goed als geruïneerd.
Afbeelding
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
Caligula schreef:
fazou schreef:En telkens male keert hij terug als een Phoenix uit zijn as :crazy:
Eigenschap van de Phoenix=onsterfelijk... Nu in het geval van Luc moet ik zeggen dat het deze keer wel heeeeel zwaar begint te wegen, want met de fraude is hij alles kwijt maar daar stopt het. Als er in Mexico iets misdadigs is gebeurd daarentegen...
Nogmaals onderduiken in een hotelleke?
Eén iets is alleszins wel veranderd >> hij zal niet meer te pas en te pas kunnen opduiken als mogelijke geldschieter want Peter heeft hem zo goed als geruïneerd.
Hij heeft alleen afstand gedaan van zijn bedrijven en de hoeve. Het geld dat hij achterovergeslagen heeft met zijn fraude en de inkomsten die hij wel correct verdiend heeft, heeft hij nog steeds.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Maar hij is zijn melkkoe kwijt hé.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En dan is er nog die steeds maar warmer wordende Mexicaanse grond hé. Luc zal de overschotjes van zijn centen goed kunnen gebruiken. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 580

Bericht door martha »

lord F. schreef:Maar hij is zijn melkkoe kwijt hé.
Oei, ik dacht dat hij een ezelke had staan dat geld sch**t :lol:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Caligula schreef:En dan is er nog die steeds maar warmer wordende Mexicaanse grond hé. Luc zal de overschotjes van zijn centen goed kunnen gebruiken. :whistle:
Mexico gaat hem wellicht geen financiële kater bezorgen, maar wel een emotionele :crazy:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef:
:lol:
Dat staat nu ook bij Peter in de achtertuin te grazen. :mrgreen: ;)

Wat financieel geruïneerd zijn betreft, kan het deze keer toch wel tellen, denk ik ook. Hij zag de ellende deze keer niet aankomen, dus hij heeft geen tijd gehad om veel geld achterover te drukken, zoals de vorige keren vaak wel het geval was. Daarbij had hij een hoop geld geïnvesteerd, wat hij nu zo af heeft moeten geven aan Peter, én hij is inderdaad zijn melkkoe van de ene op de andere dag kwijt. Als hij dan alsnog in het geld blijft zwemmen, wordt het echt een beetje belachelijk, vind ik.. Na al die investeringen (waar hij nu niks voor terug krijgt van Peter) kan het toch niet zo zijn dat hij nog genoeg geld op de bank heeft staan om gewoon zonder problemen weer door te gaan? :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

k de vis schreef:Mexico gaat hem wellicht geen financiële kater bezorgen, maar wel een emotionele :crazy:
Het zou hem ook wel eens in de gevangenis kunnen doen belanden afhangend van het resultaat.
Nu denk ik wel dat Luc nog altijd ergens een appeltje voor de dorst heeft,mss ietwat zuur maar toch.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
k de vis schreef:Mexico gaat hem wellicht geen financiële kater bezorgen, maar wel een emotionele :crazy:
Het zou hem ook wel eens in de gevangenis kunnen doen belanden afhangend van het resultaat.
Nu denk ik wel dat Luc nog altijd ergens een appeltje voor de dorst heeft,mss ietwat zuur maar toch.
We weten niet wat er gebeurt is hé. Ik veronderstel toch niet dat hij Leontien vermoord heeft. :)
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Caligula schreef:
wat hij daar ook uitgestoken heeft, ik denk dat die feiten al verjaard zijn ondertussen :denk: dus ik denk niet dat Luc in de cel gaat belanden, maar mogelijks speelt hij zijn zoon terug kwijt
0 x
PieterS
Nog geen rang

Bericht door PieterS »

Christel schreef:
martha schreef:
:lol:
Dat staat nu ook bij Peter in de achtertuin te grazen. :mrgreen: ;)

Wat financieel geruïneerd zijn betreft, kan het deze keer toch wel tellen, denk ik ook. Hij zag de ellende deze keer niet aankomen, dus hij heeft geen tijd gehad om veel geld achterover te drukken, zoals de vorige keren vaak wel het geval was. Daarbij had hij een hoop geld geïnvesteerd, wat hij nu zo af heeft moeten geven aan Peter, én hij is inderdaad zijn melkkoe van de ene op de andere dag kwijt. Als hij dan alsnog in het geld blijft zwemmen, wordt het echt een beetje belachelijk, vind ik.. Na al die investeringen (waar hij nu niks voor terug krijgt van Peter) kan het toch niet zo zijn dat hij nog genoeg geld op de bank heeft staan om gewoon zonder problemen weer door te gaan? :-?
Als ik het me goed kan herinneren kocht hij indertijd de gebouwen van de Zus en Zo voor ongeveer 700000 euro. Ik kan me niet inbeelden dat hij dat geld op zijn bankrekening had staan. Dus hij zal ook wel een groot deel geleend hebben bij de bank, waardoor aan die gebouwen nog een hele hoop schulden hangen en er dus hoogstwaarschijnlijk een borg op staat. Dus toen hij alles over droeg aan Peter is dat ook inclusief de schulden maar dat zal Peter ook wel weten en niet erg vinden.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

k de vis schreef:wat hij daar ook uitgestoken heeft, ik denk dat die feiten al verjaard zijn ondertussen
Hmm...dat weet ik nog zo niet. Moest het om moord gaan zal dat nog niet verjaard zijn denk ik zo, noch in Mexico-tijd, noch in Thuis-tijd (alhoewel dat laatste...).
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
k de vis schreef:wat hij daar ook uitgestoken heeft, ik denk dat die feiten al verjaard zijn ondertussen
Hmm...dat weet ik nog zo niet. Moest het om moord gaan zal dat nog niet verjaard zijn denk ik zo, noch in Mexico-tijd, noch in Thuis-tijd (alhoewel dat laatste...).
Maar we weten nog niks over wat er precies gebeurt is in Mexico hé. :)
Dat hij Leontien vermoord om Lowie terug te krijgen lijkt me sterk. Lijkt me toch eerder over een accident te gaan zoals Lowie het beschreef.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

lord F. schreef:
Caligula schreef:
Maar we weten nog niks over wat er precies gebeurt is in Mexico hé. :)
Dat hij Leontien vermoord om Lowie terug te krijgen lijkt me sterk. Lijkt me toch eerder over een accident te gaan zoals Lowie het beschreef.
"accident" met een beetje "hulp" van Luc waarschijnlijk ....
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Maar we weten nog niks over wat er precies gebeurt is in Mexico hé. :)
Dat is juist, ik heb ook gezegd "moest het..."
0 x
Potentia Principatum
Gesloten