Wie is de geheime vriend van Hélène?

Gesloten
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Wie is de geheime vriend van Hélène?

Bericht door annekeHU »

knijn schreef:of mss is henry een zoon van helene of zo? wie zegt er dat dat haar lover is?
Dan moet het een verborgen zoon zijn geweest, want Kurt was enig kind!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ha,ha! Een verborgen zoon! Dus zou ons Heleentje al eens een schuivertje gemaakt hebben?
En uw zoon "mon cheri" noemen kan toch wel hoor. Maar dat zou dan willen zeggen dat Helène met een "franssprekende" in zee is gegaan (bij manier van spreken hé) Nu dat zou natuurlijk niet de eerste keer zijn in Thuis hé.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Een "verborgen" zoon :mrgreen: :lol: Sorry, vind dat heel grappig klinken. :D
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, verborgen en Thuis is idd hilarisch! :lol:
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dat was toch weer raar, dat Mijnheer William te laat was!
0 x
de marteko
Nog geen rang

Bericht door de marteko »

Lazylady schreef:Een "verborgen" zoon
Roger Vangheluwe!?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Lazylady schreef:Dat was toch weer raar, dat Mijnheer William te laat was!
Ja, maar bij Helène kon hij nu toch moeilijk zijn, die zat met Geert in de loft.
0 x
Potentia Principatum
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

satine schreef:Ik denk niet dat de naam van die man vernoemd is, maar volgens William zou hij net degene geweest zijn die vond dat zijn vrouw (William's zus dus) overdreef in haar hebberigheid.
Dan zou die jaren geleden al komedie gespeeld hebben? :denk:
Als die man 'Henri' zou zijn, dan zou dat ook betekenen dat hij en Hélène elkaar kennen.
Natuurlijk is de wereld klein (als je hem niet moet stofzuigen) maar dat zou wel heel toevallig zijn.
:lol: :clap: :lol:

Ik vond het ook raar dat William te laat was, maar ik denk niet dat hij Henri is.
Het is te voor de hand liggend.
Ok dat Danny de ontvoerder was van Emma had ik niet door gehad zonder het forum te lezen (denk ik).
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Caligula schreef:Ja, maar bij Helène kon hij nu toch moeilijk zijn, die zat met Geert in de loft.
Da 's waar! Maar wie weet heeft hij wel iets anders te verbergen dat het daglicht net mag zien?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kiki_Dee schreef:
satine schreef:Ik denk niet dat de naam van die man vernoemd is, maar volgens William zou hij net degene geweest zijn die vond dat zijn vrouw (William's zus dus) overdreef in haar hebberigheid.
Dan zou die jaren geleden al komedie gespeeld hebben? :denk:
Als die man 'Henri' zou zijn, dan zou dat ook betekenen dat hij en Hélène elkaar kennen.
Natuurlijk is de wereld klein (als je hem niet moet stofzuigen) maar dat zou wel heel toevallig zijn.
:lol: :clap: :lol:

Ik vond het ook raar dat William te laat was, maar ik denk niet dat hij Henri is.
Het is te voor de hand liggend.
Helaas is Thuis bijna altijd te voor de hand liggend.
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Goch, ik denk mocht er niet zo iets bestaan als sociale media en allerhande internetfora waar spoilers en speculaties rijkelijk worden verspreid en gelezen, de soap feitelijk veel minder voorspelbaar zou zijn.
Ik denk dat we onbewust toch erg worden voortgestuwd door alle info die we toch her en der lezen. Pas op, ik vind dit niet erg he. Ik ben nog steeds van mening dat wie dit niet wil weten het ook niet moet opzoeken, maar voor al die nieuwsgierigen onder ons, denk ik dus echt dat we hierdoor al een stuk zijn beïnvloed.
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoeveel er effectief van aan is :thumbup:
0 x
Joliendd
Nog geen rang

Bericht door Joliendd »

In de aflevering van gisteren was toch duidelijk te merken dat ze het over hun 'gemeenschappelijke geschiedenis' niet eens waren? Ze herinnerden zich andere dingen, misschien omdat ze mekaar gewoon nooit gekend hebben in het verleden? Of wel vagelings maar dat het hele verhaal dat William al zijn hele leven verliefd is op Marianne, toch maar een opgezet toneeltje is.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Joliendd schreef:In de aflevering van gisteren was toch duidelijk te merken dat ze het over hun 'gemeenschappelijke geschiedenis' niet eens waren?
het lijkt me niet zo onlogisch dat je op die leeftijd bepaalde details niet meer precies weet van in uw kindertijd. ik heb de indruk dat ze beetje moeite doen om William verdacht te maken, oa ook met dat Maggy-verhaal, maar echte harde aanwijzingen zijn er niet tegen hem....

er is eerder een harde aanwijzing dat Henri niet Wiliam is :
k de vis schreef:vandaag heb ik eerder een aanwijzing dat William Henri niet is.... :razz:
we zien eerst Helene opgebeld worden door Henri, en paar minuten later staan William&Marianne voor de deur... het is heel onwaarschijnlijk dat als William Henri zou zijn dat deze naar Helene gaat bellen als hij in het gezelschap vertoeft van Marianne... :denk:
ik zie verder weinig andere personages die in aanmerking komen voor de rol van Henri, dus misschien komen ze toch nog op de proppen met een nieuw personage, of met een oude bekende ('t schijnt beetje de mode te zijn tegenwoordig om oude personages vanonder het stof te halen)
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Ik vond het ander toch ook wat bizar dat ze toch lieten uitschijnen dat ze gemeenschappelijke details uit het verleden niet meer wisten... zoals ik altijd zeg, niets wordt ooit zomaar gezegd in Thuisland
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

fazou schreef:Ik vond het ander toch ook wat bizar dat ze toch lieten uitschijnen dat ze gemeenschappelijke details uit het verleden niet meer wisten... zoals ik altijd zeg, niets wordt ooit zomaar gezegd in Thuisland
tsja, kan bewust gedaan zijn om de kijkers op het verkeerde pad te zetten, harde aanwijzingen dat William = Henri zijn er tot op heden nog niet, dus als hij het blijkt te zijn zal het maar flauw zijn. we shall see
0 x
Gesloten