Zelfs haar nieuw 'koifuur" & haar- was het een jumpsuit?- was precies ook niet opgevallen. Nochtans zou zijn boekhoudingschriftje blinken.Caligula schreef:Nu kan de arme Eddy wel bezig zijn met dat huishoudboekske maar Nancy heeft daar larie en apekool naar!
Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Lolplayer
- Poster rang 1

- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Huh?Lolplayer schreef:Nancy was zo sexy vandaag
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, zeg Eddy was wel bezig met de boekhouding hé! 
0 x
Potentia Principatum
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Een emmer water over de blauwe spoeling kieperenChristel schreef:Iets wat Marianne ook echt wel door heeft, want anders had ze nooit zoveel van Nancy geslikt als dat ze de afgelopen jaren al gedaan heeft.Caligula schreef:En ja, ze is niet van de slimste maar wel met het hart op de juiste plaats
Zelfs Geert heeft Nancy al eens ontslagen omdat ze ontzettend de fout in ging, maar Marianne blijft haar krediet geven.
Nancy is dan misschien wel veel makkelijker in de omgang en komt in de regel sympathieker over dan Marianne, maar ze is net zo goed geen heilige (wie wel, overigens?), dus wat dat betreft kun je jezelf zo nu en dan net zo goed afvragen of Marianne niet beter af zou zijn geweest met een andere kuisvrouw. En laten we heel eerlijk zijn; als Marianne haar in het verleden gewoon ontslagen had om redenen waar de meeste mensen hun ontslag direct voor krijgen (dronken op het werk komen, te laat komen, ineens verdwenen zijn terwijl je uren nog niet gedaan zijn, receptenboekjes stelen, zich moeien met- of een grote mond opentrekken over dingen die je niet aangaan, enz.), dan hadden Eddy en Nancy al véél vaker grote financiële problemen gehad. Dat mag ook wel eens gezegd worden...
![]()
Ik denk dat ze elkaar allebei wel waarderen, maar de een laat dat nu eenmaal anders merken dan de ander. Daar moet je soms een beetje doorheen kijken...
Nancy haar outfit was weer typisch Nancy, zalig!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik vond Nancy ook best hoor! Maar blijkbaar zijn wij de enige, Lolplayer.
0 x
-
ikke
- x 435
Ik vond het vooral hilarisch hoe ze vruchteloos stond te hengelen naar een compliment van haar ventje.Lazylady schreef:Ik vond Nancy ook best hoor! Maar blijkbaar zijn wij de enige, Lolplayer.
Ik dacht: "Alles Eddy, schiet eens goed uit je krammen omdat Nancy weer een nieuwe outfit heeft gekocht".
En dan bleek hij alleen te zien dat ze haar haar heeft laten doen... Wat ze dan naar eigen zeggen zelf gedaan had.
Had ze dan toch niets nieuws gekocht?
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

Dat lelijke pakje draagt ze altijd als er iets chique te doen is, enfin, ik denk toch dat ik het al eerder gezien heb en dat ze dus niets nieuws gekocht heeft.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
sexy ???? Boeh ...Afschuwelijk !Kijkt dat mens nu nooit eens in een modeblad en nee, het moet niet duur of merkkledij om mooi te zijnLolplayer schreef:Nancy was zo sexy vandaag
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

-
fazou
- Nog geen rang
Inderdaad, ik meen mij te herinneren dat zij dit kostuumke heeft aangeschaft nadat ze weer eens wat extra geld had gekregen voor t een of ander van Marianne. Sindsdien doet het pakje telkens dienst als het al een wat 'chiquer' mag zijnBriseis schreef:Dat lelijke pakje draagt ze altijd als er iets chique te doen is, enfin, ik denk toch dat ik het al eerder gezien heb en dat ze dus niets nieuws gekocht heeft.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

En Nancy heeft het toch voor mekaar gekregen! Goed gedaan Nanske!
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

William toonde zichtbaar zijn hekel aan Nancy hij heeft haar liever niet er rond
zoals iedere onbetrouwbare zou zijn. Marianne is veel te vroeg met hem getrouwd
liet zich inpakken lijk de eerste de beste Julia.
zoals iedere onbetrouwbare zou zijn. Marianne is veel te vroeg met hem getrouwd
liet zich inpakken lijk de eerste de beste Julia.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Eerlijk, ik zou ze niet binnen hebben gelaten in de plaats van Ann! Zo ongelooflijk opdringerig 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Helemaal eigen aan de soap hé. Huwelijk van Marianne zonder Nancy, nee toch!
0 x
Potentia Principatum