William Degreef (Luk De Koninck)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: William Degreef (Luk De Koninck)

Bericht door Christel »

ranske schreef:Zou kunnen. Nu William zover is dat ze 't over de trouwfeest hebben, moet Marianne nog vragen
hoe dat zit met zijn familie ? Raar.
Zoals verwacht komt alleen die (zogenaamde) zus ter sprake
en niet eens boven water want ze komt niet. Versleten smoes van geen contact. Zij kan met zijn
eigen woorden zeggen dat alleen gelukkig zijn samen telt en met hem 1OO wil worden.
Maar trouwen daar niet bij nodig is.
Helemaal mee eens...
Ze kennen elkaar amper! Dat bleek gisteren inderdaad nog eens extra, tijdens hun gesprek op de bank.
Ik vind de situatie eerlijk gezegd vreemder worden met de minuut. En totaal onlogisch ook, eigenlijk...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vertrouw het niet. Volgens mij liegt hij dat hij zwart ziet over die zus.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Pas gescheiden en nu al terug trouwen, mag dat wel ?

In Duitsland moet je dan n jaar wachten geloof ik.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Lazylady schreef:Ik vertrouw het niet. Volgens mij liegt hij dat hij zwart ziet over die zus.
Zo spijtig ! Nu was er eens ne normale in Thuis :angel: :angel:
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Volgens mij kan het wel dat William zegt wie hij zegt te zijn. Die wijngaard in Toscane is echt, die heeft Marianne ondertussen met eigen ogen gezien. Hij weet oko zaken over Marianne van vroeger.

Wat zijn zus betreft: het kan zijn dat de situatie omgekeerd is en dat hij de erfenis van zijn zus heeft willen stelen. En dat hij om die reden niet wil dat Marianne er contact mee zou hebben. Als Marianne nu toch naar die zus zou bellen, is het zijn woord tegen het hare. Dan kan hij nog altijd zeggen dat ze liegt en bitter is. Ofzo...

Als hij liegt over zijn identiteit bestaat de kans dat Marianne daar snel achter komt door naar haar vroegere vriendin op te bellen. Dus volgens mij klopt zijn verhaal grotendeels (hoewel hij waarschijnlijk zijn zus wou bestelen en niet omgekeerd), maar verzwijgt hij eventuele financiële problemen.

En sorry, maar als er iemand zou opdagen uit een verleden bij mij... dan zou ik die toch wel herkennen hoor. Misschien niet direct, maar na enkele gesprekken en eens goed te kijken, zou ik het wel doorhebben moest die persoon in niks nog lijken op zijn vroegere puberige zelf...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Juist, ik denk ook wel dat ik mijn vriendinneke van vroeger zou herkennen hoor (hoezeer ze jammer genoeg moge veranderd zijn) maar na een paar zinnen weet het het zo omdat er nu eenmaal bepaalde zaken zijn die wij alleen kunnen weten.
Nu, of William nu een zus heeft of niet doet er eigelijk toe. Hij heeft kennelijk ambras gehad met dat mens en dat mens heeft een man. Dat is belangrijk.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Ho, William heeft een zus, ...
Dat wisten we toch al. Zo heeft hij zich daar in Oostende aan Marianne voorgesteld. Het klein broerke van Maggy Degreef.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dus een zus, een echte zus; dat is echt merkwaardig in Thuis, gewoonlijk zijn het halfzussen of drie kwart.
Nu zus of niet, het mens is/was blijkbaar getrouwd, en dat is het meest interessante in het overigens vrij*****verhaal.
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

nounake schreef:Dit was de eerste keer dat ik in William een barstje zag ....toen hij een uitvlucht zocht ( tenminste die indruk had ik ) om zijn zus niet uit te nodigen ....
inderdaad, na gisteren is hij toch een stuk meer verdacht, en dat werd tijd :idea:
Misschien is die vroegere vriendin van Marianne helemaal niet zijn zus maar was 't een argument om met Marianne in contact te komen
dat denk ik dan weer niet, ze hebben al samen ingecheckt op het vliegtuig, dus denk wel dat hij niet liegt over z'n identiteit
Soapseut schreef: Wat zijn zus betreft: het kan zijn dat de situatie omgekeerd is en dat hij de erfenis van zijn zus heeft willen stelen.
is hem misschien wel gelukt ook... en dat kan zijn rijkdom (wijngaard in Toscane) verklaren...
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

k de vis schreef: Wat zijn zus betreft: het kan zijn dat de situatie omgekeerd is en dat hij de erfenis van zijn zus heeft willen stelen.
is hem misschien wel gelukt ook... en dat kan zijn rijkdom (wijngaard in Toscane) verklaren...[/quote]

Marianne is inderdaad met William mee geweest naar "een landgoed in Toscane". Dat betekent absoluut nog niet dat het zijn eigendom is, al dan niet bedolven onder de schuldeisers.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Captain Cuckoo schreef:Marianne is inderdaad met William mee geweest naar "een landgoed in Toscane". Dat betekent absoluut nog niet dat het zijn eigendom is, al dan niet bedolven onder de schuldeisers.

Dat is best mogelijk.

0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

k de vis schreef:[dat denk ik dan weer niet, ze hebben al samen ingecheckt op het vliegtuig, dus denk wel dat hij niet liegt over z'n identiteit
Het is niet omdat je samen incheckt dat je daarom de ander zijn identiteitskaart zag ?

Ook als William op zijn identiteitskaart Peter Vlerick zou gehad hebben, was hij met Marianne door de controle geraakt.

Trouwens, hij kan ook de identiteit van die William overgenomen hebben, onwaarschijnlijk - maar mogelijk, denk maar aan Don Draper in 'Mad Men'.

'Zijn eigendom' in Toscane kan ook gewoon gehuurd zijn hé - oplichters kunnen veel.

Feit is dat William iets te verbergen heeft en dat "iets" is wellicht in die mate verontrustend dat Marianne haar ongeluk tegemoet loopt...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Precies Dracula vandaag.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Reincarnatie dan, die is net heu...gestorven (enfin,de acteur). Wel in het Italiaans, charmeur!
0 x
Potentia Principatum
de marteko
Nog geen rang

Bericht door de marteko »

Caligula schreef:Wel in het Italiaans, charmeur!
Dan hebben we toch ook wat advies ter attentie van Marianne: "È pericoloso sporgersi"...
0 x
Gesloten