Spoiler! (Geen bronvermelding)

Gesloten
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Spoiler! (Geen bronvermelding)

Bericht door Captain Cuckoo »

Er is natuurlijk ook een tussen-mogelijkheid: Franky laat zich dan toch maar ombouwen tot vrouw, maar hij blijft in New York (of San Francisco), zodat we hem niet te zien krijgen. Sinds hij vertrok worden af en toe berichten over hem opgevangen, hoewel wij niet weten hoe hij er momenteel uitziet.

Andere spoiler: net in de krant gelezen dat Camilia Bleriau ("Hélène") zegt: “Mensen beginnen soms spontaan te gissen, en sommige kijkers zitten dicht op de waarheid.” :dance:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

annekeHU schreef:Ik zit echt niet te wachten op een Franky die terugkomt als vrouw... ik denk niet echt dat zo'n transformatie iets wezenlijks gaat toevoegen aan de verhaallijnen in de komende seizoenen. Dus voor mij mag hij gewoon in Amerika blijven, al dan niet als vrouw. Het is dan meteen een prima uitwijkmogelijkheid als de acteurs vakantie willen, of voor een andere activiteit tijdelijk hun Thuis-opnames moeten stilleggen, ze kunnen dan gewoon Franky gaan bezoeken( net zoals nu Jenny en Leo naar Marokko gingen)
Zo denk ik er ook over.
Het past niet bij Franky - wat sommige andere forummers daar ook over denken, dit is met de haren gesleurd.
En dan krijgen we weer scènes à la 'Frank aanvaardt zijn zoon niet meer'.
Simonne die weer moet bemiddelen, ook al is ze zelf geschokt.
En de rest van de Thuis-dorpelingen die reageren 'O nee, toch niet Franky?'.
Dus buiten wat variaties op een thema dat we al eens gehad hebben toen Franky uit de kast kwam, voegt het echt niks toe.

Als ik dan in een ander topic hier bij de spoilers ook nog lees over een gevecht boven aan de trap en een brand...
Qua originaliteit kan dit wel tellen... :whistle:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Captain Cuckoo schreef:Andere spoiler: net in de krant gelezen dat Camilia Bleriau ("Hélène") zegt: “Mensen beginnen soms spontaan te gissen, en sommige kijkers zitten dicht op de waarheid.” :dance:
het giswerk kan natuurlijk ook (ongewild) beïnvloed worden door de lekken, als blijkt dat de lekken veel waarheid bevatten ga ik achteraf toch eens contact opnemen met de redactie van thuis
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Of 'lekken' worden bewust de wereld in gestuurd.
Zo'n 'spoiler' gaat dan wel vanzelf een eigen leven leiden... :mrgreen:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

satine schreef:Of 'lekken' worden bewust de wereld in gestuurd.
dat hoop(te) ik ergens ook, maar ik vrees er toch voor... wat we te zien krijgen op tv ligt in de lijn van de spoilers vind ik... :silent:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Djenner schreef:Misschien gaat Hilke Ros wel Franky spelen. Zit toch al wat in het creatieve milieu.
Vergeet da maar :lol: Laat die ze maar mooi zitten waar ze zit. En ik bedoel dat positief! ;)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

k de vis schreef:
satine schreef:Of 'lekken' worden bewust de wereld in gestuurd.
dat hoop(te) ik ergens ook, maar ik vrees er toch voor... wat we te zien krijgen op tv ligt in de lijn van de spoilers vind ik... :silent:
Ik geloof nooit dat het om iets onschuldigs kan gaan zoals een nieuwe zaak uit de grond willen stampen. En ik blijf ergens wel hopen dat het iets anders is, en misschien niet meer zozeer omdat het volkomen onrealistisch zou zijn, (want het is misschien een onterecht vooroordeel) maar omdat de lek zich al overal heeft doorgedrongen,
hier, facebook, twitter,..... zelfde verhaal met William die volgens véél mensen nu die Henri blijkt te zijn, en dat Geert vermoord zou worden.

Als dat waar is, hoef ik eigenlijk niet meer te kijken. Dan is dat ook overduidelijk een teken dat ik beter van bepaalde media wegblijf.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Je als vrouw outen, is toch nog iets helemaal anders dan je als homo outen.
Het biedt ook een totaal andere mogelijkheid voor verhalen. Je ontmoet een jongen die niet weet dat je zelf ooit man was, die komt er dan achter,....
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Als ik mij Franky met lang haar en borsten inbeeld, denk ik niet dat er maar een jongen niet gaat denken dat dat ooit een man geweest moet zijn :problem:

Misschien wil thuis wel eens hip doen en komt Franky niet terug als vrouw maar als shemale. 8)
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

En dan zo Simonne in colère: en gij verkoopt uw aandelen om u twee bollen plastiek te laten spuiten?
0 x
Branaaa
Nog geen rang

Bericht door Branaaa »

Toevallig heb ik vandaag het zelfde nieuws gehoord. Dat Franky zich zou laten ombouwen tot daar aan toe. Dat verklaart dan ook waarom hij zijn aandelen wil verkopen. Ook dat Geert vermoord zou worden (niet door William) kan ik aannemen. Maar dan heb ik ook nog iets echt absurd gehoord. Het komt van één van de scenaristen uit thuis.
Spoiler: Bekijk
Lowie zou niet de zoon zijn van Luc, maar wel van Frank.
0 x
knijn
Nog geen rang

Bericht door knijn »

DAT zou dan weer fantasitisch zijn
en neit zo onrealstisch he
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

:lol:

Mijn god

Wanneer je dan denkt dat het toppunt der marginaliteit overschreden is, komt dit.
0 x
Jommeke Vermeulen
Nog geen rang

Bericht door Jommeke Vermeulen »

Goeike!! :clap: dat biedt perspectieven!! :thumbup:
0 x
linniethepooh
Nog geen rang

Bericht door linniethepooh »

Dat zou echt wel een fantastische plotwending zijn, inderdaad! :lol:
Spoiler: Bekijk
En Djulia die nog ergens een vergeten document vindt waar opstaat dat de vaderschapstest heeft uitgewezen dat niet Luc de vader is, maar dat hij wel bloedverwant is van Lowie! (net zoals bij Angele en Simone)
Over de geloofwaardigheid (ineens 2 kinderen erbij in het gezin, zowel bij de man als bij de vrouw, EN de bekendmaking dmv hetzelfde document EN dezelfde privédetective)... dat is iets anders! :shock:
0 x
Gesloten