Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
fazou
- Nog geen rang
Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Eigenlijk snap ik niet goed wat Frank nu zo drijft om zich weer in zijn broer zijn zaken te gaan moeien. Dit levert natuurlijk verhaallijn op maar feitelijk vind ik het overdreven. Realistischer zou zijn dat hij zich ver af houdt van zijn broerke. En dat het iemand anders zou zijn geweest die op het duistere verleden van Luc stootte. Dat had bv perfect Lowie zelf kunnen zijn of Peter die dmv die fraude toch ook andere zaken te weten kwam.
Nu vind ik het dus persoonlijk serieus bij het haar gegrepen.
Nu vind ik het dus persoonlijk serieus bij het haar gegrepen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Allemaal waar, maar Frank en Luc dat moet toch om de zoveel seizoenen een beetje vuurwerk geven. Anders zou Thuis niet meer Thuis zijn. Zoiets als Marianne-Rosa. Je zit hier als het ware aan de fundamenten van Thuis. 
0 x
Potentia Principatum
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik blijf het zonde vinden dat het elk jaar van dat is, kan er nooit eens een seizoentje komen waarin die twee niet constant bekvechten, het is zoooooo vermoeiend om naar te kijken 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Kan maar een raad geven dan: niet meer kijken want dergelijke situaties gaan met de regelmaat van een klok terugkomen.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

En waar staat Frank nu met z'n onderzoek? Hij kan alleszins Luc z'n versie niet weerleggen dat hij Thomas Smith heeft ingehuurd om Lowie te zoeken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Tja,hij gaat Thomas Smith moeten opzoeken zeker en hem letterlijk op de rooster leggen.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Denk ook dat er niks anders op zit.Caligula schreef:Tja,hij gaat Thomas Smith moeten opzoeken zeker en hem letterlijk op de rooster leggen.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

ze komt dus blijkbaar met de hele bende naar thuisdorp... dit seizoen veel oude personages die fkes kwamen piepen, da's iets nieuwk de vis schreef:ik moet zeggen dat het me niet zou verwonderen, Bianca is al redelijk vaak vernoemd de laatste weken, hoop er ergens wel op, want ik vond dat wel een tof personage....Lolplayer schreef:En zou Bianca naar de jubiléé komen
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ok maar Luc zei wel dat dat niet gelukt was en dat hij daardoor de factuur niet wilde betalen . Hoe kwam het dan dat Thomas S. Louis wel herkende toen in de Frens ?lord F. schreef:En waar staat Frank nu met z'n onderzoek? Hij kan alleszins Luc z'n versie niet weerleggen dat hij Thomas Smith heeft ingehuurd om Lowie te zoeken.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Dat kan Luc nog uitleggen met dat hij een foto van Lowie meegegeven had met die Thomas Smith.nounake schreef:Ok maar Luc zei wel dat dat niet gelukt was en dat hij daardoor de factuur niet wilde betalen . Hoe kwam het dan dat Thomas S. Louis wel herkende toen in de Frens ?lord F. schreef:En waar staat Frank nu met z'n onderzoek? Hij kan alleszins Luc z'n versie niet weerleggen dat hij Thomas Smith heeft ingehuurd om Lowie te zoeken.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Frank versus Luc mag dan een fundament zijn in Thuis. Dat vechten is precies een
verplicht nummertje in Thuis waar sleet op zit.
Hoe debiel ook om die foto op straat uit te hangen !
Hoogtijd dat hij zijn job terugkrijgt want hij loopt verloren.
verplicht nummertje in Thuis waar sleet op zit.
Hoe debiel ook om die foto op straat uit te hangen !
Hoogtijd dat hij zijn job terugkrijgt want hij loopt verloren.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
En hoe zou hij aan die foto gekomen zijn dan?lord F. schreef:Dat kan Luc nog uitleggen met dat hij een foto van Lowie meegegeven had met die Thomas Smith.nounake schreef:Ok maar Luc zei wel dat dat niet gelukt was en dat hij daardoor de factuur niet wilde betalen . Hoe kwam het dan dat Thomas S. Louis wel herkende toen in de Frens ?lord F. schreef:En waar staat Frank nu met z'n onderzoek? Hij kan alleszins Luc z'n versie niet weerleggen dat hij Thomas Smith heeft ingehuurd om Lowie te zoeken.
Ik denk niet dat Leontien hem die zou opgestuurd hebben.
Ik hoop dat Frank snel terug aan de slag kan - hij heeft véél te veel tijd om domme dingen te doen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Logischerwijs gaat Luc ook wel foto's van Lowie hebben zeker (alleen nog niet in de gedaante van Matthias Vergelssatine schreef:En hoe zou hij aan die foto gekomen zijn dan?lord F. schreef:Dat kan Luc nog uitleggen met dat hij een foto van Lowie meegegeven had met die Thomas Smith.nounake schreef:Ok maar Luc zei wel dat dat niet gelukt was en dat hij daardoor de factuur niet wilde betalen . Hoe kwam het dan dat Thomas S. Louis wel herkende toen in de Frens ?lord F. schreef:En waar staat Frank nu met z'n onderzoek? Hij kan alleszins Luc z'n versie niet weerleggen dat hij Thomas Smith heeft ingehuurd om Lowie te zoeken.
Ik denk niet dat Leontien hem die zou opgestuurd hebben.
Ik hoop dat Frank snel terug aan de slag kan - hij heeft véél te veel tijd om domme dingen te doen.
Maar soit, natuurlijk zit Luc over iets te liegen (het zou anders te simpel zijn) maar Frank kan dat niet bewijzen met hetgeen hij nu geeft tenzij hij het uit die Thomas Smith slaat.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Luc had foto's van Lowie EN Leontien. Thomas heeft ze gevonden. Er is iets gebeurd in Mexico.
Frank heeft daar een vermoeden van, maar kan niks bewijzen, Het enige dat hij heeft is een "Acapulco flight Ticket". Daar gaat hij niet ver mee komen (wel jammer dat we de datum van dat ticket niet kunnen zien).
Frank gaat het uit Thomas moeten kloppen ipv op Luc te kloppen.
Frank heeft daar een vermoeden van, maar kan niks bewijzen, Het enige dat hij heeft is een "Acapulco flight Ticket". Daar gaat hij niet ver mee komen (wel jammer dat we de datum van dat ticket niet kunnen zien).
Frank gaat het uit Thomas moeten kloppen ipv op Luc te kloppen.
0 x
Potentia Principatum