Spoiler! (Geen bronvermelding)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Spoiler! (Geen bronvermelding)

Bericht door tvx1 »

Spoed schreef:Mijn tante werkt daar en William was de enige niet aanwezig, maar alle andere acteurs in de omgeving van Marriane wel.
Dus Peter Rouffaer ook? :whistle:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Misschien meent William het wel goed met Marianne en wordt hij vermoord door Hélène en Henri omdat hij hen doorgeeft of voorkomt hij een moord op Geert of Marianne en wordt hij zo zelf het slachtoffer... :?: :?: :?:
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Jens mocht zelfs aan Lena niet zeggen van de plannen van Franky, maar hij stuurde er wel op aan, ook bij Paulien, dat die aandelen snel moeten worden verkocht.
Aan zijn reactie te zien, zou het ombouwen tot vrouw wel kunnen. Het leek niet een reactie van iemand die ernstig ziek was, eerder iemand die iets van plan is dat niet alledaags is en toch nog wat taboe, maar er kon wel nog een glimlach vanaf.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Captain Cuckoo schreef:Het was Jens niet direct aan te zien dat hij net terug was van een lange, maar dringende missie om zijn beste vriend Franky te redden van een zware ziekte, van een geslachtsverandering, of erger. Zo te zien is alles netjes opgelost en verwachten zij dus Franky (m/v) binnenkort vrolijk in polonaisestemming op het jubileumfeest van zijn ouders.
Vind je? Jens wil blijkbaar zijn vriend nog beter helpen door zijn aandelen te verkopen, want hij heeft dat geld precies dringend voor iets nodig. Maar wat dat 'iets' is, lijkt wel een staatsgeheim. Zelfs zijn eigen lief, die Franky zelfs niet eens kent (behalve door verhalen dan), mag het niet weten. Ik vind dat wel redelijk verdacht hoor.

Laat ons dan maar hopen dat het idd niet voor die geslachtsoperatie dient. Van mij mogen ze wel es een transgender introduceren, maar Franky zou echt van de pot gerukt zijn! 8)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Het gebeurt heel vaak dat mannen die er heel mannelijk en stoer uitzien ineens zeggen: eigenlijk heb ik jaren onderdrukt dat ik een vrouw wilde zijn. Kijk naar Caitlyn Jenner, die reportage bij Annemie Struyf onlangs.
Meestal zijn het mannen die er altijd mannelijk hebben uitgezien, net omdat ze moeite doen het te onderdrukken.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

hannanaske schreef:
Captain Cuckoo schreef:Het was Jens niet direct aan te zien dat hij net terug was van een lange, maar dringende missie om zijn beste vriend Franky te redden van een zware ziekte, van een geslachtsverandering, of erger. Zo te zien is alles netjes opgelost en verwachten zij dus Franky (m/v) binnenkort vrolijk in polonaisestemming op het jubileumfeest van zijn ouders.
Vind je? Jens wil blijkbaar zijn vriend nog beter helpen door zijn aandelen te verkopen, want hij heeft dat geld precies dringend voor iets nodig. Maar wat dat 'iets' is, lijkt wel een staatsgeheim. Zelfs zijn eigen lief, die Franky zelfs niet eens kent (behalve door verhalen dan), mag het niet weten. Ik vind dat wel redelijk verdacht hoor.

Laat ons dan maar hopen dat het idd niet voor die geslachtsoperatie dient. Van mij mogen ze wel es een transgender introduceren, maar Franky zou echt van de pot gerukt zijn! 8)
Naast het feit dat niet iedereen (eufemisme!) dat een goede verhaallijn zou vinden, is er de praktische kant. Zelfs na geslachtsverandering blijft de stem geruime tijd dezelfde. Gaan "ze" dan een actrice de rol van vrouwelijke versie van Franky laten spelen, gedubd met de stem van de Franky die naar de USA vertrok? :doh:

Als dat allemaal zal gebeuren voorspel ik plechtig voor seizoen 21 de ontvoering van een hoofdpersonage door een UFO.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik zou het erg jammer vinden als Franky 'vrouw' wordt.
Ik denk niet dat iemand zo maar van geslacht wil veranderen, meestal gaat daar een heel proces aan vooraf en merk je op voorhand echt wel dat die iemand zich niet goed voelt in zijn of haar lichaam.
Bij Franky was dat toch niet het geval?
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Captain Cuckoo schreef:Gaan "ze" dan een actrice de rol van vrouwelijke versie van Franky laten spelen, gedubd met de stem van de Franky die naar de USA vertrok? :doh:
als die rol er komt veronderstel ik dat een trans die rol zal spelen, stem kan wel wat veranderen door hormonen te slikken, k ga er dan vanuit dat Franky al maanden bezig is met zijn transformatie, vandaar wellicht de breuk met Tibo en al het geheimzinnige gedoe .... als Franky dan naar de jubilee komt zal dat als vrouw zijn, als sensatie op het einde van het seizoen kan dan tellen natuurlijk, maar ik zit er niet op te wachten
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Franky kan ook in de transitieperiode zitten. Dat de uiteindelijke operatie nog moet gebeuren.

Vaak zie je dat die mannen die dat laten doen al kinderen hebben. Men had het ook met een ander personage kunnen doen. Peter, Tom,....die zich eens kleden als vrouw terwijl ze alleen thuis zijn, er dan met iemand gaan over praten,....

Misschien willen de makers het proces naar de operatie toe wel tonen op tv. En misschien krijgt Simonne wel een dochter en kleindochter op dezelfde dag.

Het is wel duidelijk dat Franky terugkomt. Dat bezoekje van Tibo, het bezoek van Jens, de geheimzinnigheid,....Men gaat hem dan echt niet laten omkomen in een ongeval.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Djenner schreef:Franky kan ook in de transitieperiode zitten. Dat de uiteindelijke operatie nog moet gebeuren.
geslachtsveranderende operatie is natuurlijk maar optioneel, transseksualiteit vs transgenderisme
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Het zou beter zijn voor het verhaal mocht hij zich reeds als vrouw kleden en gedragen, maar dat de operatie nog moet gebeuren.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Het lijkt er toch op dat Franky terug gaat komen. En volgens mij zal het niet dezelfde acteur zijn. Dus: ofwel Franky IV, ofwel Francine I. Maar ik denk niet dat hij terug gaat komen voor zijn operatie. Volgens mij zal hij opdagen als vrouw. Dus nu rest ons de vraag: welke actrice van rond de 25 jaar is redelijk groot met een diepe stem en een halve moustache? Volgens mij wordt het Nathalie Meskens, die is goed in zo'n dingen. Ze is er wel een beetje te oud voor, maar ze kunnen haar laten passeren voor iemand van rond de 30 en Franky / Francine ineens laten verouderen. Hebben ze ook gedaan met Jens en Tim.
Voilà, ik heb gezegd. :laughing-rolling:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Soapseut schreef:maar ze kunnen haar laten passeren voor iemand van rond de 30 en Franky / Francine ineens laten verouderen. Hebben ze ook gedaan met Jens en Tim.
Met Jens en Tim? Die zijn toch nog gewoon hun eigen leeftijd?
En die worden elk jaar een jaartje ouder, net als iedereen... :denk:
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Als je het uitrekent zouden Jens en Tim rond de 25 jaar oud moeten zijn. Maar aan hoe ze zich gedragen en voordoen merk je toch dat ze eerder rond de 30 voorstellen, vind ik persoonlijk... In gedrag zijn die 5 jaar opgeschoven. Dus als ze dat met Franky ook doen, kunnen ze misschien een stabielere acteur aantrekken die het niet na twee seizoenen afbolt.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

na de aflevering van vanavond lijkt de kans dat de spoiler ivm Franky gaat kloppen weer wat groter... :| thuis dan toch zo lek als een zeef :doh:
0 x
Gesloten