Wie is de geheime vriend van Hélène?

Gesloten
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wie is de geheime vriend van Hélène?

Bericht door Captain Cuckoo »

tvx1 schreef:
Captain Cuckoo schreef:
Arciat schreef:Chérie = vrouwelijk - mannelijk = chéri :crazy:
Niet dat ik enige ervaring mee heb, maar een partner in crime wordt niet met Chéri aangesproken. Zou dit betekenen dat Hélène en Henri (=mogelijk William) een koppel zijn, die het van het begin op Geert zijn geld gemunt hebben? Dan hebben zij mogelijk ook de ontmoeting van William geënsceneerd toen Marianne aan zee zat te revalideren?
We weten toch dat ze een koppel zijn? Toen we ze de eerste keer hoorden bellen met Henri, eindigde ze met: "Ik zie u ook graag."
Dat laatste zei ze vermoedelijk tegen die € 160.000 :shhh:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zeg, ge kunt toch wel 2 minuten vinden op een ganse dag om een SMS te sturen. Zo van: ik moet efkes naar toilet...
0 x
Potentia Principatum
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik zou toch niet durven zeggen dat de tijdspanne tussen dat telefoontje & de binnenkomst van Williams slecht een paar minuten was.

Tenslotte zagen we Olivia ook naar de winkel gaan met Yvette om een smartphone te gaan kopen. Slechts twee fragmenten later waren ze alweer thuis en had Olivia al de nummers erin gestoken en haar uitleg gegeven.
Een halfuurtje thuis betekent dus niet dat alles wat we zien ook in een halfuurtje gebeurt, maar is eerder de belangrijkste gebeurtenissen van de dag. :lol:

Voor mij is dat dus ook geen garantie hoor. Er kon gerust een uur tussen gezeten hebben. ;)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Joliendd
Nog geen rang

Bericht door Joliendd »

Viel het spannend deuntje bij de aflevering van vandaag bij de bedanking van Nancy aan Helene jullie ook op? Er werd toen ingezoemd op de ring van Helene. Kan dit dat dit de ring was waarmee William Marianne ten huwelijk vroeg, wanneer ze hem de eerste keer afwees?
0 x
tdmts
Nog geen rang

Bericht door tdmts »

We hebben eens nagekeken.

Je kan de ring van Helene in closeup zien op YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=yST33q6 ... _hNbWRvTvi) in minuut : 22.58

De ring die Marianne kreeg van William kan je zien op YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=4cuqnpC ... _hNbWRvTvi) in minuut 24.04

Zoals je kan zien lijken ze in de verste verte niet op elkaar.

Helene draagt wel duidelijk een trouwring... misschien heeft ze hem vergeten afnemen?
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

hannanaske schreef:Ik zou toch niet durven zeggen dat de tijdspanne tussen dat telefoontje & de binnenkomst van Williams slecht een paar minuten was.

Tenslotte zagen we Olivia ook naar de winkel gaan met Yvette om een smartphone te gaan kopen. Slechts twee fragmenten later waren ze alweer thuis en had Olivia al de nummers erin gestoken en haar uitleg gegeven.
Een halfuurtje thuis betekent dus niet dat alles wat we zien ook in een halfuurtje gebeurt, maar is eerder de belangrijkste gebeurtenissen van de dag. :lol:

Voor mij is dat dus ook geen garantie hoor. Er kon gerust een uur tussen gezeten hebben. ;)
in het geval van gisterenavond is het echt wel doorlopende scene volgens mij : ze komen binnen, helene wordt gebeld en gaat fkes apart om telefoon te beantwoorden... daarna komt ze terug binnen, geert vertelt het goede nieuws, mara gaat bubbles halen, ondertussen zijn marianne en william toegekomen, vertellen hun nieuws, iederereen vertrekt dan, ook mara die ondertussen de bubbles geschonkem had
0 x
Tsds
Nog geen rang
x 2

Bericht door Tsds »

Joliendd schreef:Viel het spannend deuntje bij de aflevering van vandaag bij de bedanking van Nancy aan Helene jullie ook op? Er werd toen ingezoemd op de ring van Helene. Kan dit dat dit de ring was waarmee William Marianne ten huwelijk vroeg, wanneer ze hem de eerste keer afwees?
Ze beginnen terug veel met spannende muziekjes te werken nu... Vorig jaar ook met Emma en Gui Tarstar.
0 x
Joliendd
Nog geen rang

Bericht door Joliendd »

tdmts schreef:We hebben eens nagekeken.

Je kan de ring van Helene in closeup zien op YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=yST33q6 ... _hNbWRvTvi) in minuut : 22.58

De ring die Marianne kreeg van William kan je zien op YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=4cuqnpC ... _hNbWRvTvi) in minuut 24.04

Zoals je kan zien lijken ze in de verste verte niet op elkaar.

Helene draagt wel duidelijk een trouwring... misschien heeft ze hem vergeten afnemen?
Ah neen ze lijken inderdaad niet op elkaar, bedankt om dit uit te zoeken! Maar waarom dan dat spannend deuntje bij de ring van Helene?
0 x
Tsds
Nog geen rang
x 2

Bericht door Tsds »

Om aan te geven dat ze (op vakantie?) met Geert getrouwd is en zo zijn geld erft als er iets met hem zou gebeuren?
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Ik vraag me trouwens af waarom ze lieten zien dat er bloed viel in de pot aardappelen toen helene in haar vinger sneet?
Zou dat een latere verhaallijn worden ofzo?
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
zarah
Nog geen rang

Bericht door zarah »

Ik denk dat William en Henri dezelfde is,trouwens in de aflevering van gisteravond 10-6,de ring die Helene draagt liikt verdacht veel op die van het huwelijkssaanzoek van William aan Marianne,een poosje geleden,anders zouden we er geen closeup van gezien hebben,een vage hint van de makers :?: :?: :twisted: :twisted:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Omdat het THUIS is heb ik toch al eventjes een voorgevoel dat William Henri is... :problem:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Tsds schreef:Om aan te geven dat ze (op vakantie?) met Geert getrouwd is en zo zijn geld erft als er iets met hem zou gebeuren?
denk ik ook... eerder deze week in gesprek met Geert zei ze ook "zoiets overleg je met je vrouw"
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Volgens mij zal William vriendelijk aan Marianne voorstellen te investeren in zijn (hij zal het "hun") wijngaard en aanhorigheden. Vermits zij nog altijd zweeft zal Marianne niet tijdig in de gaten hebben dat zij investeert in een eigendom die niet de hare is.
Hélène zal vermoedelijk wat driester te werk gaan, al dan niet met hulp van Henri.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mag ik er op wijzen dat dit de speculatie-topics zijn.
Spoilers horen hier NIET thuis :!: :!: :!:

Wie het schoentje past...
0 x
Gesloten