Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door Caligula »

En de Frank die zomaar bij de Peter komt binnenwaaien om hem de foto van Luc en Thomas onder de neus te duwen. Wat gaat Peter denken? Dat het iets te maken heeft met de Bomans Events en helemaal niks met Mexico waar Peter geen zier van afweet. Weer typisch Thuis!
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

De hele boel wordt weer door elkaar gehusseld. :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Eddy tegen Frank: Op uw woorden letten hé maat als diene kleine hier is!!! :lol:
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Heeft er iemand de datum kunnen lezen van die halve factuur die de Frank uit die papiersnipper haalt?
Air Acapulco is anders wel veelzeggend zou ik zeggen.
En wie betrapt de Frank? Zijn eigen suske! :lol:
0 x
Potentia Principatum
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

En zou Bianca naar de jubiléé komen :think:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Caligula schreef:Heeft er iemand de datum kunnen lezen van die halve factuur die de Frank uit die papiersnipper haalt?
Air Acapulco is anders wel veelzeggend zou ik zeggen.
Air Acapulco , veel meer is er niet te zien, factuur van vliegticket wellicht... maar ik denk dat we kunnen besluiten dat Luc wel degelijk zelf in Mexico geweest is... (al is Air Acapulco is wel geen bestaande vliegmaatschappij voor zover ik weet)
denk wel dat Frank op goeie weg is, na eerst de lege Lowie map te hebben gevonden en de volle versnipperaar
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Lolplayer schreef:En zou Bianca naar de jubiléé komen :think:
ik moet zeggen dat het me niet zou verwonderen, Bianca is al redelijk vaak vernoemd de laatste weken, hoop er ergens wel op, want ik vond dat wel een tof personage....
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

k de vis schreef:Air Acapulco , veel meer is er niet te zien, factuur van vliegticket wellicht... maar ik denk dat we kunnen besluiten dat Luc wel degelijk zelf in Mexico geweest is... (al is Air Acapulco is wel geen bestaande vliegmaatschappij voor zover ik weet)
denk wel dat Frank op goeie weg is, na eerst de lege Lowie map te hebben gevonden en de volle versnipperaar
Ja, Air Acapulco! ge moet het maar doen hé. Nu zou het ook nog kunnen dat het een factuur is voor het ticket van Thomas Smith.
Hoe dan ook, Frank heeft zich laten betrappen door zijn eigen vrouw. Dat gaat nog spannend worden voor de jubilee.
0 x
Potentia Principatum
Blabsie
Nog geen rang

Bericht door Blabsie »

Met zijn papieren zakdoekskes, schitterend :lol:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Dat dispuut door rivaliteit met zijn broer duurt nu al jaren. Dit keer is het echter anders, want Frank is nu een "volleerd speurneus" met veel vrije tijd. Dat idee van de affiches met zijn eigen GSM-nummer was misschien niet zijn beste idee, maar hij geeft niet op.
Thuis zou Thuis niet zijn als hij uiteindelijk door puur toeval toch wel ooit iets opzienbarends zal ontdekken.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, zijn GSM nummer ten toon spreiden in gans het Thuisdorp! Hoe lang gaat het duren vooraleer Luc daar ergens voorbij komt?
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Tja, zijn GSM nummer ten toon spreiden in gans het Thuisdorp! Hoe lang gaat het duren vooraleer Luc daar ergens voorbij komt?
Misschien is het wel zijn bedoeling dat het gauw tot een confrontatie komt met broerlief?
En dan is het met de wetenschap dat er nog meer mensen op de hoogte zijn van wat dan ook...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wat ik in die hele affaire niet goed begrijp is dat Luc toch wel zeer delicate dossiers zomaar in een kastje bij hem bewaart. Zoiets doe je toch meteen weg? Nog even en de Frank had ze gevonden. Zelfs Djoelja had ze bij het kuisen kunnen vinden.
Hoe dan ook we zijn weer vertrokken voor een pittige confrontatie Luc-Frank.
En onze Frank zou beter naar zijn Suske luisteren, want die staat daar weer om de brokken te lijmen als het zover is.
Zelfs zijn Simonneke die stillekes meer contact krijgt met haar verloren gewaande dochter moet wijken voor die "onweerstaanbare drang" om zijn broer ne ***** af te trekken. Man,man toch.
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

" Ons Moe" zou ze met hun koppen tegen elkaar slaan denk ik ....
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Caligula schreef:Wat ik in die hele affaire niet goed begrijp is dat Luc toch wel zeer delicate dossiers zomaar in een kastje bij hem bewaart. Zoiets doe je toch meteen weg? Nog even en de Frank had ze gevonden. Zelfs Djoelja had ze bij het kuisen kunnen vinden.
zie ook geen enkele reden om dat te bewaren, maar ze moesten IETS vinden waardoor Frank de link kon leggen naar Mexico...

Frank is trouwens goed bezig met zijn affiches, er hangt er precies één aan elke boom/draad in thuisdorp :lol:
0 x
Plaats reactie