William Degreef (Luk De Koninck)
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
- k de vis
- Poster rang 2
Re: William Degreef (Luk De Koninck)
ik had toch een beetje het gevoel dat hij er zich niet goed bij voelde bij al die ophemeling... en nu naar 't gemeentehuis, ze kunnen niet snel genoeg getrouwd zijn, precies - 't zal van moetes zijnlord F. schreef:Allez, hij werd zo opgehemeld vandaag dat ik er alsmaar zeker van ben dat er toch iets mis is met hem.

0 x
-
- Nog geen rang
- x 2
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ah ja ? dat is mij niet opgevallen .Tsds schreef:En dan dat onheilspellend muziekje erbij...
0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Hij stond er inderdaad nogal ongemakkelijk bij naar mijn mening.k de vis schreef:ik had toch een beetje het gevoel dat hij er zich niet goed bij voelde bij al die ophemeling... en nu naar 't gemeentehuis, ze kunnen niet snel genoeg getrouwd zijn, precies - 't zal van moetes zijnlord F. schreef:Allez, hij werd zo opgehemeld vandaag dat ik er alsmaar zeker van ben dat er toch iets mis is met hem.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Hij stond er inderdaad nogal ongemakkelijk bij naar mijn mening.k de vis schreef:ik had toch een beetje het gevoel dat hij er zich niet goed bij voelde bij al die ophemeling... en nu naar 't gemeentehuis, ze kunnen niet snel genoeg getrouwd zijn, precies - 't zal van moetes zijnlord F. schreef:Allez, hij werd zo opgehemeld vandaag dat ik er alsmaar zeker van ben dat er toch iets mis is met hem.
0 x
-
- x 435
Dat onheilspellend muziekje is mij inderdaad ook opgevallen Tsds. Dan zij ze alle twee even goed af, Marianne en Geert.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
dat is waar maar als ze mij zo moesten ophemelen ( en dan nog over mijn kusvaardigheidBlokje schreef:Hij stond er inderdaad nogal ongemakkelijk bij naar mijn mening.k de vis schreef:ik had toch een beetje het gevoel dat hij er zich niet goed bij voelde bij al die ophemeling... en nu naar 't gemeentehuis, ze kunnen niet snel genoeg getrouwd zijn, precies - 't zal van moetes zijnlord F. schreef:Allez, hij werd zo opgehemeld vandaag dat ik er alsmaar zeker van ben dat er toch iets mis is met hem.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Heel juist nounake. Ik zou ook veel liever hebben dat dit soort vaardigheden in alle intimiteit verhemeld worden en op hun ongelooflijke en fantatische waarde worden ingeschat. 

0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ik twijfel nog steeds niet "echt" aan zijn bedoelingen, maar de manier waarop William Marianne graag ziet en met haar omgaat... Het is me een beetje teveel van het goede. Ik vind het bijna griezelig.
0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Na vandaag ben ik toch enigszins gerustgesteld!! Het zag er allemaal heel echt uit.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Amai,zeg, mag dat ook niet meer? Wat wil je dan nog meer of minder. Zoiets van: nee schatje,vanavond niet?Lazylady schreef:Ik twijfel nog steeds niet "echt" aan zijn bedoelingen, maar de manier waarop William Marianne graag ziet en met haar omgaat... Het is me een beetje teveel van het goede. Ik vind het bijna griezelig.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ik vind het gewoon "te", sorry. Ik praat niet perse over vandaag.
0 x
-
- Poster rang 5
juist daarmee.Blokje schreef:Na vandaag ben ik toch enigszins gerustgesteld!! Het zag er allemaal heel echt uit.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vind het vooral allemaal heel snel gaan.Lazylady schreef:Ik twijfel nog steeds niet "echt" aan zijn bedoelingen, maar de manier waarop William Marianne graag ziet en met haar omgaat... Het is me een beetje teveel van het goede. Ik vind het bijna griezelig.
William zegt dan wel dat ze geen tijd te verliezen hebben, een paar weken of maanden langer 'verloofd' zijn moet er toch af kunnen?
0 x