Juist daarom, een vleeskeuring!lord F. schreef:Amiche, deze topic is maar gewoon een vleeskeuring hé.Amiche schreef:Wespenest, mensen!
Ik heb maar 1 topvrouw en dat is Yvette! En mijn topman is Frank. Dat komt vooral omdat ik die het meest geloofwaardig en authentiek vind. Ook hun relatie (dat is gekibbel en toch de warmte) is een van mijn favorieten.![]()
Hoe sympathiek/geloofwaardig/authentiek ze zijn doet even niet ter zake.
(allez, dat veronderstel ik toch. fazou???)
top 5 van knapste mannen in thuis
-
ikke
- x 435
Re: top 5 van knapste mannen in thuis
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
Ach, er mag toch ook wel eens gelachen worden...ikke schreef:Juist daarom, een vleeskeuring!lord F. schreef:Amiche, deze topic is maar gewoon een vleeskeuring hé.Amiche schreef:Wespenest, mensen!
Ik heb maar 1 topvrouw en dat is Yvette! En mijn topman is Frank. Dat komt vooral omdat ik die het meest geloofwaardig en authentiek vind. Ook hun relatie (dat is gekibbel en toch de warmte) is een van mijn favorieten.![]()
![]()
En deze keer zijn het niet (alleen) de vrouwen die gekeurd worden
Maar dit is allemaal offtopic, denk ik
(behalve dan de top-1 van Amiche)
0 x
-
tvx1
- x 435
Daarom dus mijn cynische top vijven.ikke schreef:Juist daarom, een vleeskeuring!lord F. schreef:Amiche, deze topic is maar gewoon een vleeskeuring hé.Amiche schreef:Wespenest, mensen!
![]()
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ja voilà, een top-5 van de grootste lelijkaards in Thuis zou er mss wat over zijn, maar deze topic is nog redelijk onschuldig.satine schreef:Ach, er mag toch ook wel eens gelachen worden...ikke schreef:Juist daarom, een vleeskeuring!lord F. schreef:Amiche, deze topic is maar gewoon een vleeskeuring hé.Amiche schreef:Wespenest, mensen!
![]()
![]()
En deze keer zijn het niet (alleen) de vrouwen die gekeurd worden![]()
Maar dit is allemaal offtopic, denk ik![]()
(behalve dan de top-1 van Amiche)
Ik merk trouwens op dat ik als enige Simonneke in m'n top-5 zet.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Rekening houden met het innerlijke is trouwens héél erg moeilijk want 't is maar fictie. Eigenlijk beoordelen we dus ook de acteurs en niet echt de personages.
Lelijke mensen zitten er trouwens ook niet tussen, al vind ik sommige acteurs er beter uitzien in interviews of spelprogramma's dan in het programma zelf, maar da's dan door de opgelegde kledingstijl die ze dragen.
Lelijke mensen zitten er trouwens ook niet tussen, al vind ik sommige acteurs er beter uitzien in interviews of spelprogramma's dan in het programma zelf, maar da's dan door de opgelegde kledingstijl die ze dragen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Crackers
- Poster rang 5

1. Stijn
2. Rogerke
3. Vader Vercammen
4. Cois
5. Mo
2. Rogerke
3. Vader Vercammen
4. Cois
5. Mo
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
tvx1
- x 435
[quote="hannanaske"]Rekening houden met het innerlijke is trouwens héél erg moeilijk want 't is maar fictie. Eigenlijk beoordelen we dus ook de acteurs en niet echt de personages./quote]
Het uiterlijk van de acteurs is niet altijd hetzelfde als dat van de personages dat ze vertolken.
Het uiterlijk van de acteurs is niet altijd hetzelfde als dat van de personages dat ze vertolken.
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

Lowieke
Peter
Waldek
Tim
Stan
PS Stan wordt ooit de knapste, William was ooit de knapste
wat de vrouwen betreft