Ja en ook niet aan Nancy maar dat zal Geert zeker niet doen daar is hij wel te slim voor .Caligula schreef:Zeer sterke prestatie van onze Eddy. En de beloning is zelfs meer dan gehoopt!
80.000 euro voor Britney, geen slecht begin. Nu hoop ik wel dat Geert een beetje zijn voorzorgen neemt en het niet gewoon aan Eddy/Nancy geeft, want dan...
Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
0 x
-
Omega
- x 435
Zeer onwaarschijnlijk. En ik denk dat Nancy nu ook mag vrezen voor haar job. Goed gedaan Eddy.lord F. schreef: Hij heeft er goed aan gedaan want hij kon wellicht 5 jaar gevangenisstraf krijgen.
0 x
-
Omega
- x 435
Opvallend trouwens, Eddy zou geboren zijn in 1958. Maar de acteur Daan Hugaert is al geboren in 1949. Dat is toch een serieus leeftijdsverschil.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En ziet hij er 66 uit of 57?Omega schreef:Opvallend trouwens, Eddy zou geboren zijn in 1958. Maar de acteur Daan Hugaert is al geboren in 1949. Dat is toch een serieus leeftijdsverschil.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Omega
- x 435
Ik denk dat ze dat gedaan hebben omdat Eddy anders al gepensioneerd was. Dan zat die verhaallijn van 'werk zoeken op oudere leeftijd' er niet meer in.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En vooral omdat hij dan een leeftijdsgenoot is van Frank.Omega schreef:Ik denk dat ze dat gedaan hebben omdat Eddy anders al gepensioneerd was. Dan zat die verhaallijn van 'werk zoeken op oudere leeftijd' er niet meer in.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Omega
- x 435
^^Pol Goossen is ook van 1949. Dus in het echt zijn ze leeftijdsgenoten. 66-jarige leeftijdsgenoten welteverstaan. 
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Over leeftijden is al veel gezegd en geschreven in Thuis... de meeste acteurs zijn ouder dan hun personage. Zo is Marleen Merckx geboren in 1958, terwijl Simonneke van 1964 is ( ze was 15 in 1979)
Maar ik vind dat Eddy er inderdaad ouder uitziet dan 57, en zo zijn we weer on topic!
Maar ik vind dat Eddy er inderdaad ouder uitziet dan 57, en zo zijn we weer on topic!
0 x
-
ikke
- x 435
Goed dat ik dat nu weet, ik voel me nog meer "verwant" met Eddy.Omega schreef:Ik denk dat ze dat gedaan hebben omdat Eddy anders al gepensioneerd was. Dan zat die verhaallijn van 'werk zoeken op oudere leeftijd' er niet meer in.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
nee nee, geert heeft heel duidelijk gezegd dat zijn besluit vast stond , ook al gaf hij toe dat hij het misschien met haar had moeten bespreken ( onozelaar toch ! het is zijn geld en daar heeft dat stukske aanhang niets over te beslissen )Omega schreef:Zeer onwaarschijnlijk. En ik denk dat Nancy nu ook mag vrezen voor haar job. Goed gedaan Eddy.lord F. schreef: Hij heeft er goed aan gedaan want hij kon wellicht 5 jaar gevangenisstraf krijgen.Ik geloof trouwens niet dat ze iets zullen zien van die 80.000 euro van Geert. Helene zal daar wel een stokje voor steken.
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Maar Eddy is/was een zuiplap, die die mag er gerust wat ouder uit zien !annekeHU schreef: Maar ik vind dat Eddy er inderdaad ouder uitziet dan 57, en zo zijn we weer on topic!
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

ik veronderstel dat het geld op geblokkeerde rekening zal staan tot ze 18 jaar zijnnounake schreef:Ja en ook niet aan Nancy maar dat zal Geert zeker niet doen daar is hij wel te slim voor .Caligula schreef:Zeer sterke prestatie van onze Eddy. En de beloning is zelfs meer dan gehoopt!
80.000 euro voor Britney, geen slecht begin. Nu hoop ik wel dat Geert een beetje zijn voorzorgen neemt en het niet gewoon aan Eddy/Nancy geeft, want dan...
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

In geval van een "schenking door derden" aan een minderjarige wordt vrijwel altijd een extra clausule toegevoegd die willekeurige afnames belet. Zijt maar zeker dat dokter Geert daar van op de hoogte is, zeker omdat hij E&N intussen wel kent.k de vis schreef:ik veronderstel dat het geld op geblokkeerde rekening zal staan tot ze 18 jaar zijnnounake schreef:Ja en ook niet aan Nancy maar dat zal Geert zeker niet doen daar is hij wel te slim voor .Caligula schreef:Zeer sterke prestatie van onze Eddy. En de beloning is zelfs meer dan gehoopt!
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Geert geeft het geld aan Eddy maar die stelde hem wel meteen buiten verdenking door de waarheid te herhalen. Kan ook op die manier Eddy bedankt hebben.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee, hij geeft het geld aan Britney, niet aan Eddy.
En Geert zal het idd wel zo regelen dat Eddy/Nancy daar geen zotte uitgaven mee gaan doen. Hij kent Nancy en Eddy toch al wel een tijdje...
En Geert zal het idd wel zo regelen dat Eddy/Nancy daar geen zotte uitgaven mee gaan doen. Hij kent Nancy en Eddy toch al wel een tijdje...
0 x
Potentia Principatum