Kiki_Dee schreef:Wat mij eerst en vooral opvalt is dat de 3 personen die deze spoiler bevestigen, allemaal op 27/5 geregistreerd zijn en alledrie nog maar 1 post hebben nl. In dit topic.
Dit terzijde
Inderdaad...
Kiki_Dee schreef:Franky gaat blijkbaar door een moeilijke periode waardoor Jens naar the USA is getrokken. Het lijkt me toch onwaarschijnlijk dat hij als Francine terug komt.
Wat mij vooral opviel was dat Jens zo vrolijk was toen hij zei dat Franky het geld van de verkoop van zijn deel van de Frens goed zou kunnen gebruiken.
Als mijn beste vriend voor zo'n zware operatie zou staan, met hormonenbehandelingen die toch ook niet van de poes zijn, dan zou ik daar toch niet zo lacherig over doen.
Dat lacherige is eigen aan de persoonlijkheid van Jens. Het kan misschien ook beduiden dat de financiële kant niet eens het grootste van Franky zijn problemen is;
satine schreef:
Als mijn beste vriend voor zo'n zware operatie zou staan, met hormonenbehandelingen die toch ook niet van de poes zijn, dan zou ik daar toch niet zo lacherig over doen.
het is natuurlijk een ingreep waarvoor je zelf kiest, en echte transen zullen dat er met plezier bijnemen. het moeilijkste is de beslissing nemen om je te laten ombouwen, eens beslist kijk je er heel erg naar uit. het feit dat er zo'n geheim gedoe is ivm Franky & Tibo zou wel kunnen wijzen dat er iets RAAR aan de hand is, dus het valt zeker niet uit te sluiten, me dunkt ... dit gezegd zijnde, ik hoop dat alle spoilers van dezelfde foute bron komen
schijtpapier schreef:Alles klopt, want mijn tante Linda zegt het ook en die kent iemand die bij thuis werkt.
En weet uw tante Linda dat gij dat hier komt verkondigen. Medewerkers van Thuis hebben normaal een contractuele zwijgplicht. Dus wat gij hier doet zou die kennis van uw tante wel eens diens job kunnen kosten. En zoiets is in het verleden al gebeurd.
Dat terzijde, dit zijn toch meer geruchten dan spoilers. Het is geen officiële aankondiging met bronvermelding. En trouwens, als iemand als Geert of Marianne de serie zou verlaten dan zouden we daar toch al iets officieels over gehoord hebben. Het vertrek van Bram was verdorie een hoofdpunt in Het Journaal. En die zat er veel minder lang in dan deze twee.
De laatste tijd zijn er meer vertrekken waarvan we niet op voorhand op de hoogte waren. Het vertrek van Bram was inderdaad een hoofdpunt, maar wel pas nádat hij vertrokken was.
schijtpapier schreef:Alles klopt, want mijn tante Linda zegt het ook en die kent iemand die bij thuis werkt.
En weet uw tante Linda dat gij dat hier komt verkondigen. Medewerkers van Thuis hebben normaal een contractuele zwijgplicht. Dus wat gij hier doet zou die kennis van uw tante wel eens diens job kunnen kosten. En zoiets is in het verleden al gebeurd.
Dat terzijde, dit zijn toch meer geruchten dan spoilers. Het is geen officiële aankondiging met bronvermelding. En trouwens, als iemand als Geert of Marianne de serie zou verlaten dan zouden we daar toch al iets officieels over gehoord hebben. Het vertrek van Bram was verdorie een hoofdpunt in Het Journaal. En die zat er veel minder lang in dan deze twee.
De laatste tijd zijn er meer vertrekken waarvan we niet op voorhand op de hoogte waren. Het vertrek van Bram was inderdaad een hoofdpunt, maar wel pas nádat hij vertrokken was.
Ja, maar niet van personages die al meer dan tien jaar meespelen in de reeks. Geloof me vrij, zoiets zou echt voor een Vlaamse mediastorm zorgen.
Omega schreef:Een probleem blijft wel, wat dan met al die vrienden van William (zoals die kunstenaars)? Die kennen hem als William. Dus dat zal dan wel zijn echte naam zijn. En hoe zit het dan met Marianne die 'Jommeke' ook nog kende van vroeger?
Misschien heet hij wel voluit : Willian Henry (Jommeke ) Degreef... En noemt Hélene hem Henry om geen argwaan te wekken .. ?
En Marianne zal dan misschien ook alleen maar zijn eerste voornaam kennen. .
Zo ver ik mij herinner wist niemand bij de eerste ontmoeting William - Marianne in het resort dat Geert zou erven van zijn moeder, noch wanneer, noch hoeveel?
ik veronderstel dat die moeder geen natuurlijke dood gestorven is, ze zullen haar wel handje geholpen hebben
Geert heeft anders wel heel duidelijk verteld dat ze een natuurlijke dood gestorven is.
tvx1 schreef:
Ja, maar niet van personages die al meer dan tien jaar meespelen in de reeks. Geloof me vrij, zoiets zou echt voor een Vlaamse mediastorm zorgen.
Als Frank, Simonne of Marianne de serie zouden verlaten wel ja. Maar niet Geert. Het personage is het laatste jaar bijna een achtergrondfiguur geworden.
tvx1 schreef:
Als Frank, Simonne of Marianne de serie zouden verlaten wel ja. Maar niet Geert. Het personage is het laatste jaar bijna een achtergrondfiguur geworden.
En terecht, hij past niet echt in de Thuis-gemeenschap.
Omega schreef:Een probleem blijft wel, wat dan met al die vrienden van William (zoals die kunstenaars)? Die kennen hem als William. Dus dat zal dan wel zijn echte naam zijn. En hoe zit het dan met Marianne die 'Jommeke' ook nog kende van vroeger?
Misschien heet hij wel voluit : Willian Henry (Jommeke ) Degreef... En noemt Hélene hem Henry om geen argwaan te wekken .. ?
En Marianne zal dan misschien ook alleen maar zijn eerste voornaam kennen. .
Zo ver ik mij herinner wist niemand bij de eerste ontmoeting William - Marianne in het resort dat Geert zou erven van zijn moeder, noch wanneer, noch hoeveel?
ik veronderstel dat die moeder geen natuurlijke dood gestorven is, ze zullen haar wel handje geholpen hebben
Geert heeft anders wel heel duidelijk verteld dat ze een natuurlijke dood gestorven is.
Lijkt mij ook dat die dood gewoon natuurlijk geweest is. Zijn moeder was al oud en had een kwakkelende gezondheid, dus zo vreemd zou dat niet zijn...
En eigenlijk maakt het toch ook niet zoveel uit of ze nu wel of niet op voorhand wisten dat Geert's moeder zou sterven? Geert had zelf sowieso al geld genoeg, dus dit extra geld van zijn moeder kan ook gewoon een mooie bonus geweest zijn voor de 2 oplichters (of William daar nu bijhoort of niet). Hélène liep toch ook nog net niet te huppelen toen ze tegen Judith zei dat Geert voor dat geld naar Zwitserland was?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
wat een beetje raar is dat Petien zich speciaal komt registeren om die spoiler hier te zetten en dan niet meer van zich laat horen, men zou bijna gaan hopen dat ze bewust foute info aan het verspreiden zijn
k de vis schreef:wat een beetje raar is dat Petien zich speciaal komt registeren om die spoiler hier te zetten en dan niet meer van zich laat horen, men zou bijna gaan hopen dat ze bewust foute info aan het verspreiden zijn
k de vis schreef:wat een beetje raar is dat Petien zich speciaal komt registeren om die spoiler hier te zetten en dan niet meer van zich laat horen, men zou bijna gaan hopen dat ze bewust foute info aan het verspreiden zijn
Idem voor Jommeke Vermeulen en Schijtpapier ....
En toch is het waar: Hélène en William vermoorden Geert en Franky keert terug als vrouw.