Yvette Backx (Chris Boni)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Re: Yvette Backx (Chris Boni)
Dat ze daar maar niet over gaan beginnen want stel u voor dat de nu al geschifte Sam op zoek wil naar die grootouders en dat blijken dan Luc en een oud lief te zijn of Frank en één van zijn avontuurkens toen hij een dubbelganger had .....
0 x
-
- Poster rang 4

Sam haar moeder getrouwd met haar grootvader ? Dat kan wat leven brengennounake schreef:Dat ze daar maar niet over gaan beginnen want stel u voor dat de nu al geschifte Sam op zoek wil naar die grootouders en dat blijken dan Luc en een oud lief te zijn of Frank en één van zijn avontuurkens toen hij een dubbelganger had .....
in de simpele familietoestanden van Thuis.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Hmm...zou dit niet eerder thuishoren in het grote fantasietopic? Laat jullie daar maar eens goed gaan zoals onze overleden vriend vroeger zei.
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Inderdaad,
Hier is een ander topic voor, bij de Speculaties.
Dit is het topic van Yvette, niet vergeten!

Dit is het topic van Yvette, niet vergeten!

0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5
Yvette naar winterlicht dan toch? Toch nog niet zeker denk ik.
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2
Simonne zie ik toch nog niet meteen bijdraaien... misschien werken we toch naar een exit van dit personageCaligula schreef:Yvette naar winterlicht dan toch? Toch nog niet zeker denk ik.
0 x
-
- x 435
Toen Frank een dubbelganger had was Sam wel al zo'n 26 jaar.nounake schreef:Dat ze daar maar niet over gaan beginnen want stel u voor dat de nu al geschifte Sam op zoek wil naar die grootouders en dat blijken dan Luc en een oud lief te zijn of Frank en één van zijn avontuurkens toen hij een dubbelganger had .....
Waarom? Ze heeft toch al eens een tijd in winterlicht verbleven zonder de reeks te verlaten.k de vis schreef:Simonne zie ik toch nog niet meteen bijdraaien... misschien werken we toch naar een exit van dit personageCaligula schreef:Yvette naar winterlicht dan toch? Toch nog niet zeker denk ik.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja, maar de omstandigheden zijn wel verschillend. Ik geloof dat ze toen haar pollekes had verbrand (of was het post-beroerte), nu is de brandschade behoorlijk wat groter.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
Simonne en Sam moeten iets verwerken waarbij Yvette best uit zicht blijft zou ik denken.
Angele wil haar Sowieso niet en Andreke wil haar helpen. Probleem opgelost. Die jeugd en Frank enz kunnen haar zien zoveel ze willen en een proces voor diefstal van haar dochters kind zal wel niet voorkomen tot mijn groot spijt.
So what's the problem ?
Angele wil haar Sowieso niet en Andreke wil haar helpen. Probleem opgelost. Die jeugd en Frank enz kunnen haar zien zoveel ze willen en een proces voor diefstal van haar dochters kind zal wel niet voorkomen tot mijn groot spijt.
So what's the problem ?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ze is nog niet in winterlicht hé, ze moet nog op de wachtlijst gezet worden.
0 x
-
- Poster rang 5
Jij zou liefst van al deze week zelf al voeren naar Winterlicht zeker?k de vis schreef:Simonne zie ik toch nog niet meteen bijdraaien... misschien werken we toch naar een exit van dit personageCaligula schreef:Yvette naar winterlicht dan toch? Toch nog niet zeker denk ik.

Neenee, die situatie met Sam en Simonne is net iets té interessant momenteel om Yvette uit de serie te schrijven.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Het is ook al duidelijk dat Simonneke het gaat goedmaken met haar maake
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Dat vermoed ik ook. Zodra de link tussen Simone en Sam weer die gemoedelijke band van moeder-dochter is, zullen beide merken dat er voor een familieband eigenlijk toch een persoon ontbreekt.Lolplayer schreef:Het is ook al duidelijk dat Simonneke het gaat goedmaken met haar maake
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nog voor dit seizoen denk je? Het zit er idd zeer langzaam aan te komenCaptain Cuckoo schreef:Dat vermoed ik ook. Zodra de link tussen Simone en Sam weer die gemoedelijke band van moeder-dochter is, zullen beide merken dat er voor een familieband eigenlijk toch een persoon ontbreekt.Lolplayer schreef:Het is ook al duidelijk dat Simonneke het gaat goedmaken met haar maake
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2
persoonlijk zie ik zo'n verzoening er nog niet meteen komen, ik zie Yvette wel in winterlicht belanden... en of ze daar dan nog uitgeraakt op haar leeftijd... misschien dat ze naar de jubilee mag komen, daar kan dan evt het ijs wat gebroken wordenCaligula schreef:Nog voor dit seizoen denk je? Het zit er idd zeer langzaam aan te komenCaptain Cuckoo schreef:Dat vermoed ik ook. Zodra de link tussen Simone en Sam weer die gemoedelijke band van moeder-dochter is, zullen beide merken dat er voor een familieband eigenlijk toch een persoon ontbreekt.Lolplayer schreef:Het is ook al duidelijk dat Simonneke het gaat goedmaken met haar maake

0 x