Toon Vrancken (Bill Barberis)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
tvx1 schreef:
jessie V. schreef:Misschien is de prooi niet geïnteresseerd in de jager. Kan ook :razz:
Daar ben ik zelfs zeker van.
Zelfs in Thuis?
Ja
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:
Caligula schreef:
tvx1 schreef:
jessie V. schreef:Misschien is de prooi niet geïnteresseerd in de jager. Kan ook :razz:
Daar ben ik zelfs zeker van.
Zelfs in Thuis?
Ja
Well,we will see...
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Meent ge dat nu ? Zou Judith Toon zien zitten ? Misschien is ze wel wat geflateerd maar meer zie ik ze toch niet doen .
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

nounake schreef:Meent ge dat nu ? Zou Judith Toon zien zitten ? Misschien is ze wel wat geflateerd maar meer zie ik ze toch niet doen .
In Thuis is alles mogelijk, ik wil zeggen ALLES!
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ja nee, hij is er inderdaad nog niet aan geweest, maar vooral FYSIEK niet... Het is ook omdat Toon tegen Jana gezegd heeft dat hij haar uit zijn kop moet krijgen. Tja, zo gaat het al zeker niet lukken hoor, Don Juan!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Bwa, volgens mij heeft Judith het zelfs niet door dat Toon haar ziet zitten. Zeker omdat alles zo natuurlijk aanvoelt.
Soit, goed dat Tom alert blijft natuurlijk. ;) Hij zal nu wel iets argwanender zijn bij dat gaan joggen van Judith. :)

Maar volgens mij heeft hij (nog) niks te vrezen. Ik zie niet in waarom Judith plots Tom zou inruilen voor Toon. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Nuchter zal er niets gebeuren denk ik... (Nuchter...)
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

lord F. schreef:Bwa, volgens mij heeft Judith het zelfs niet door dat Toon haar ziet zitten. Zeker omdat alles zo natuurlijk aanvoelt.
Soit, goed dat Tom alert blijft natuurlijk. ;) Hij zal nu wel iets argwanender zijn bij dat gaan joggen van Judith. :)

Maar volgens mij heeft hij (nog) niks te vrezen. Ik zie niet in waarom Judith plots Tom zou inruilen voor Toon. :)

En uiteindelijk doet Toon toch niets verkeerd? Hij & Judith kunnen gewoon veel beter tafelvoetballen en Toon is ook véél gezelliger dan die droogstoppel van een Peter. :lol: Dat Toon een oogje heeft voor Judith heeft hij toch niet zo hard laten blijken tijdens dat spel. Die jaloezie van Tom komt eerder door dat geplaag van Judith die dan toch niet zo onschuldig lijkt als aanvankelijk bedoeld was. Over dat tonnetje enzo... :lol:
en als hij al een probleem heeft omdat ze vuistje-vuistje doen... ochere toch! :crazy:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Als kijkers worden we wel gestimuleerd door Judith's onaardige plagerijen (ik vind ze niet leuk, maar vooral denegrerend - zeker als het in bijzijn van andere mensen en ook de kinderen wordt gedaan) en haar tevens bewonderende blikken en opmerkingen richting het 'strakke' lijf van Toon de spanning te zien en de mogelijkheid dat ze verliefd wordt op een ander.

Gezien alles wat ze in korte tijd hebben meegemaakt is het onlogisch dat ze niet eerst en vooral geniet van een hersteld gezinsleven en happy kids, die de vriend ook helemaal accepteren. Haar gemoed zou eigenlijk helemaal niet op dit soort gevaarlijk spel ingesteld moeten zijn.
Vrouwen zijn minder op jacht ingesteld en meer op veiligheid dan momenteel blijkbaar gesuggereerd wordt.

NB En ik zie overigens ook niet wat Toon zo aantrekkelijk maakt, maar da's zoals altijd persoonlijk :lol:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk dat de scenaristen hun hoofd gebroken hebben over welke rol ze nu nog aan Toon kunnen geven en dan hebben ze dit maar bedacht. Een beetje flauw.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ik denk dat de scenaristen hun hoofd gebroken hebben over welke rol ze nu nog aan Toon kunnen geven en dan hebben ze dit maar bedacht. Een beetje flauw.
Dat kan je maar achteraf zeggen hé. ;) We weten nog van geen kanten welke richting dat verhaal uitgaat. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

lord F. schreef:
Caligula schreef:Ik denk dat de scenaristen hun hoofd gebroken hebben over welke rol ze nu nog aan Toon kunnen geven en dan hebben ze dit maar bedacht. Een beetje flauw.
Dat kan je maar achteraf zeggen hé. ;) We weten nog van geen kanten welke richting dat verhaal uitgaat. :)
Niet vergeten dat onze Toon ook een duister kantje heeft, zoals hij toen met Peggy Peters reclamefolders in brand stak of zoals hij zonder gewetensproblemen Frank bijna electrocuteerde.

Het zou me niet verbazen als hij haar echt wil verleiden hoor !
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Tiboko schreef:Het zou me niet verbazen als hij haar echt wil verleiden hoor !
Mij ook niet!
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Lazylady schreef:
Tiboko schreef:Het zou me niet verbazen als hij haar echt wil verleiden hoor !
Mij ook niet!
dan is't aan Judith om hem wandelen te sturen :twisted:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Toon speelt altijd het zelfde spel : het krijgen van vrouwelijke aandacht, eens zover hoeft het niet meer.
0 x
Gesloten