uiteraard doe je dit als de andere personages in hun bed liggenCaptain Cuckoo schreef:Inbreken mèt of zonder sleutel, op een plaats waar vrijwel àlle personages van Thuis regelmatig langslopen is naar mijn mening niet echt risicoloosk de vis schreef:veel risico zal er niet zijn, want Eddy zal wel de sleutel van Femke 'lenen', zo zal hij Frank wel kunnen overhalen mee te gaan zoeken naar bewijs in luc appartementTiboko schreef: Frank die al zo vaak door Eddy in de problemen is geraakt, laat zich ongetwijfeld wéér meeslepen in één van zijn duistere schemaatjes waarbij je vooraf weet dat ze vroeg of laat betrapt zullen worden. Leert hij het dan nooit ??
Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- k de vis
- Poster rang 2

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Benieuwd of we van die inbraak een stukje gaan zien, want bij mijn weten is er van de binnenkant van Luc's appartement nog altijd geen decor!
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
- martha
- Poster rang 5

- x 983
- x 584
Ocharme Frank, wel grappen zitten maken over "schoonmoeders" maar zijn eigen schoonmoeder wel degelijk missen. Of mist hij de dagelijkse plagerijen en bekvechten 's morgens aan de ontbijttafel ? 
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat is duidelijk en Simonne en hij weten niet wat zeggen : triestige bedoening maar .....martha schreef:Ocharme Frank, wel grappen zitten maken over "schoonmoeders" maar zijn eigen schoonmoeder wel degelijk missen. Of mist hij de dagelijkse plagerijen en bekvechten 's morgens aan de ontbijttafel ?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik heb toch te doen met Frank. Eigenlijk is hij echt de dupe van dit alles. Hij kijkt zo uit naar hun jubileum en nu laat SImonne het afweten door iets waar hij zelf helemaal niets aan kan doen/iets mee te maken heeft, en zijn schoonmoeder moet hij ook al missen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Frank die madam toertjes komt bezoeken met een toertje... 
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Frank aan het strijken! Al zeg ik het zelf, dat kan ik beter hoor!
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Peggy die Frank zeemzoet komt voorstellen om zijn feest te organiseren ???
Vrolijk en behulpzaam zich opdringt bij Frank wetend dat Simonne bij de taxi's is.
NIET DOEN Frank ! Die heeft een griezelig plan.
Vrolijk en behulpzaam zich opdringt bij Frank wetend dat Simonne bij de taxi's is.
0 x
-
tvx1
- x 435
Denk je dat echt? Volgens mij wil ze gewoon verder de brokken lijmen die ze gemaakt heeft. Ze maakte er toch geen probleem van dat hij eerste met Simonne wilde overleggen.ranske schreef:Peggy die Frank zeemzoet komt voorstellen om zijn feest te organiseren ???
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het is wel z'n dochter hé. Ook niet te wantrouwig zijn.ranske schreef:Peggy die Frank zeemzoet komt voorstellen om zijn feest te organiseren ???
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ranske
- Poster rang 4

Als vader redde Frank haar leven en dat van Lucaske. Dit belette haar niet om haar gal uit te spuwen tegen hem op straat. Heb Frank nog nooit zo geraakt gezien. Frank sprong ook geen gat in de lucht bij dat voorstel, gelukkig beslist Simonne. Waarom loopt ze naar Frank als Simonne op een paar stappen van haar verwijderd is ? Zij is niet vergeten hoe die Femke bij de taxi's binnenhaalde. Deed sindsdien niets anders dan hen pesten. Ik vertrouw ze echt niet.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Dat denk ik ook. Volgens mij lijkt Peggy op de goede weg.lord F. schreef:Het is wel z'n dochter hé. Ook niet te wantrouwig zijn.ranske schreef:Peggy die Frank zeemzoet komt voorstellen om zijn feest te organiseren ???
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- k de vis
- Poster rang 2

Luc is terug in het land, de inbraak zal er dus niet komen, moet er ook geen decor gebouwd worden en dat komt de VRT goed uitannekeHU schreef:Benieuwd of we van die inbraak een stukje gaan zien, want bij mijn weten is er van de binnenkant van Luc's appartement nog altijd geen decor!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Als Frank en Eddy alsnog iets te weten komen over Luc kunnen ze daar natuurlijk ook "zwijggeld" voor vragen...
Ik had zo gedacht aan 100.000 euro?...
Ik had zo gedacht aan 100.000 euro?...
0 x
Potentia Principatum