Marianne & William hebben ongetwijfeld veel jeugdherinneringen die af en toe nog wel te sprake zullen komen, als hij de jeugdvriend niet echt is was hij reeds door de mand gevallen.. en dan is er nog de naam... Marianne zal toch nog wel de naam kennen van haar vroegere aanbidder, ttz William De Greef, broer van Maggietvx1 schreef:Ik zou dat toch niet zomaar uitsluiten hoor.k de vis schreef:ik denk dat we kunnen uitsluiten dat William de jeugdvriend niet is, maar dat sluit natuurlijk nog niet uit dat hij kwade bedoelingen heeft nu.hannanaske schreef: 1) William een vals persoon zijn die alles al goed heeft kunnen uitspitten om haar te doen geloven dat hij die jeugdvriend is, zonder dat zij vindt dat hij verdacht weinig met die jongen gemeen heeft.
Wie is de geheime vriend van Hélène?
- k de vis
- Poster rang 2
Re: Wie is de geheime vriend van hélène?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Wie is de geheime vriend van Hélène?
Ik heb toch een beetje moeite om William als loverboy te zien! 

0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
En iemand met slechte bedoelingen kan natuurlijk geen naam van een jeugdvriend van zijn slachtoffer achterhalen.k de vis schreef:Marianne & William hebben ongetwijfeld veel jeugdherinneringen die af en toe nog wel te sprake zullen komen, als hij de jeugdvriend niet echt is was hij reeds door de mand gevallen.. en dan is er nog de naam... Marianne zal toch nog wel de naam kennen van haar vroegere aanbidder, ttz William De Greef, broer van Maggietvx1 schreef:Ik zou dat toch niet zomaar uitsluiten hoor.k de vis schreef:ik denk dat we kunnen uitsluiten dat William de jeugdvriend niet is, maar dat sluit natuurlijk nog niet uit dat hij kwade bedoelingen heeft nu.hannanaske schreef: 1) William een vals persoon zijn die alles al goed heeft kunnen uitspitten om haar te doen geloven dat hij die jeugdvriend is, zonder dat zij vindt dat hij verdacht weinig met die jongen gemeen heeft.

Laatst gewijzigd door tvx1 op di 02 jun 2015, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Poster rang 1
Het is toch niet omdat hij een jeugdvriend is dat hij daarom goede bedoeling heeft? Dat briefje kan perfect recent gemaakt geweest zijn.
Trouwens het kan ook altijd de bedoeling van hélène geweest zijn om het geld van Marianne te bemachtigen. Maar dan stierf Odette en dacht ze 2 vliegen in 1 klap?
Trouwens het kan ook altijd de bedoeling van hélène geweest zijn om het geld van Marianne te bemachtigen. Maar dan stierf Odette en dacht ze 2 vliegen in 1 klap?
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
- Caligula
- Poster rang 5
Het geld van Geert, ja mss maar dat van Marianne? Denk je nu echt dat ze zou trouwen in gemeenschap van goederen?
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2
begrijp je opmerking niet echt goed.... maar William zal wel niet liegen over zijn naam.... ze hebben onlangs nog samen ingecheckt op luchthaven, dus zal wel zijn ware identiteit zijn, wat niet wil zeggen dat hij geen slechte bedoelingen heeft.... hun eerste ontmoeting was trouwens in aflevering 3710tvx1 schreef: En iemand met slechte bedoelingen kan natuurlijk geen naam van een jeugdvriend van zijn slachtoffer.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Ik denk dat tvx1 wilt zeggen dat het ook zou kunnen dat iemand ( misschien wel de henri ), William zijn naam overgenomen heeft... Dus veel heeft opgezocht over de man, om zo te doen alsof hij daadwerkelijk de jeugdvriend is. Of zit ik helemaal verkeerd te denken. Tvx1?
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
iemand die de identiteit van william gestolen heeft, kan natuurlijk, maar dan moet hij in de eerste plaats al weten dat die persoon bestaan heeft... kans dat hij vroeg of laat door de mand valt lijkt me ook groot, door gebrek aan kennis uit het verleden bv, bij het inchecken op vliegtuig zal hij dat ook wel moeten doen onder zijn echte naam
hmmm, deze piste lijkt me heel onwaarschijnlijk, maar uiteraard sluit ik niks uit
hmmm, deze piste lijkt me heel onwaarschijnlijk, maar uiteraard sluit ik niks uit
0 x
-
- x 435
Nee. Je hebt het helemaal juist. Als die iemand dan ook nog eens een kennis zou zijn van de echte William zou hij zich nog veel gemakkelijker toegang kunnen verschaffen tot de juiste informatie.karolien85 schreef:Ik denk dat tvx1 wilt zeggen dat het ook zou kunnen dat iemand ( misschien wel de henri ), William zijn naam overgenomen heeft... Dus veel heeft opgezocht over de man, om zo te doen alsof hij daadwerkelijk de jeugdvriend is. Of zit ik helemaal verkeerd te denken. Tvx1?
Voor dat inchecken kan hij net zo goed de gestolen identiteit gebruiken met behulp van een vals identiteitsbewijs. Om naar Italië (dus binnen de Schengenzone) te vliegen heeft hij sowieso enkel een identiteitskaart nodig.k de vis schreef:iemand die de identiteit van william gestolen heeft, kan natuurlijk, maar dan moet hij in de eerste plaats al weten dat die persoon bestaan heeft... kans dat hij vroeg of laat door de mand valt lijkt me ook groot, door gebrek aan kennis uit het verleden bv, bij het inchecken op vliegtuig zal hij dat ook wel moeten doen onder zijn echte naam
0 x
-
- Nog geen rang
Inderdaad. Hij kan toch gewoon Henri zijn voor Helene en William voor Marianne?k de vis schreef:begrijp je opmerking niet echt goed.... maar William zal wel niet liegen over zijn naam.... ze hebben onlangs nog samen ingecheckt op luchthaven, dus zal wel zijn ware identiteit zijn, wat niet wil zeggen dat hij geen slechte bedoelingen heeft.... hun eerste ontmoeting was trouwens in aflevering 3710tvx1 schreef: En iemand met slechte bedoelingen kan natuurlijk geen naam van een jeugdvriend van zijn slachtoffer.

0 x
- k de vis
- Poster rang 2
het lijkt me idd waarschijnlijker dat Henri een codenaam is voor william... maar ik wacht toch nog altijd op aanwijzingen die zoiets bevestigen, bij 't proces krijgen we een eerste ontmoeting william-helene, dat kan interessant zijnTini schreef:Inderdaad. Hij kan toch gewoon Henri zijn voor Helene en William voor Marianne?k de vis schreef:begrijp je opmerking niet echt goed.... maar William zal wel niet liegen over zijn naam.... ze hebben onlangs nog samen ingecheckt op luchthaven, dus zal wel zijn ware identiteit zijn, wat niet wil zeggen dat hij geen slechte bedoelingen heeft.... hun eerste ontmoeting was trouwens in aflevering 3710tvx1 schreef: En iemand met slechte bedoelingen kan natuurlijk geen naam van een jeugdvriend van zijn slachtoffer.Hij zal wel de echte William zijn, maar voor Helene is hij Henri
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Gisteren in de aflevering toch wéér een aanwijziging gezien dat er iets niet pluis is met die man.
Maar dat mag wellicht niet gepost worden, is eventueel een spoiler...
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
zou het toch graag weten, evt via PM?Tiboko schreef:Gisteren in de aflevering toch wéér een aanwijziging gezien dat er iets niet pluis is met die man.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Dan zet je het toch gewoon in het spoiler topic ? Dan kan iedereen die het wilt weten, lezen.k de vis schreef:zou het toch graag weten, evt via PM?Tiboko schreef:Gisteren in de aflevering toch wéér een aanwijziging gezien dat er iets niet pluis is met die man.
0 x
-
- x 435
Als ik eens heel goed nadenk zie ik toch maar twee echte mogelijkheden voor de indentiteit van Henri. Ofwel William, ofwel een onbekende. Als het een huidig personage is dan is William eigenlijk de enige waarbij het op iets slaat dat hij onder een andere naam een relatie heeft met Hélène. Bij de andere personages uit dezelfde ruime leeftijdscategorie (=Geert, Eddy, Frank, Luc, Waldek, André) zou dat niet echt geloofwaardig zijn. Allemaal vrij voorspelbaar dus, net als bij Danny.
0 x