William Degreef (Luk De Koninck)
-
- x 435
-
- Poster rang 5
Re: William Degreef (Luk De Koninck)
Maar mss is z'n echte naam wel Henri.Lazylady schreef:Ik vertrouw William toch veel meer dan Hélène.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- k de vis
- Poster rang 2
William zijn echte naam zal wel William zijn aangezien hij daar als kind mee door het leven ging, met als bijnaam Jommeke... Henri kan natuurlijk zijn schuilnaam zijn, 't is iig onduidelijk hoe die William zijn rijkdom verworven heeft, want veel lijkt hij niet te doenlord F. schreef:Maar mss is z'n echte naam wel Henri.Lazylady schreef:Ik vertrouw William toch veel meer dan Hélène.

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Het is onduidelijk of William wel rijdom heeft, een berg schulden lijkt me aannemelijker na het kopen van een wijngaard in Toscane.k de vis schreef:William zijn echte naam zal wel William zijn aangezien hij daar als kind mee door het leven ging, met als bijnaam Jommeke... Henri kan natuurlijk zijn schuilnaam zijn, 't is iig onduidelijk hoe die William zijn rijkdom verworven heeft, want veel lijkt hij niet te doenlord F. schreef:Maar mss is z'n echte naam wel Henri.Lazylady schreef:Ik vertrouw William toch veel meer dan Hélène.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Marianne ook niet en toch heeft zij centjes.k de vis schreef:'t is iig onduidelijk hoe die William zijn rijkdom verworven heeft, want veel lijkt hij niet te doen![]()

Misschien is William wel van 'goeden huize' - vermits zijn zus vroeger de vriendin van Marianne was...
0 x
-
- Poster rang 5
Misschien is het zijn codenaam als hij naar Hélène belt?k de vis schreef:William zijn echte naam zal wel William zijn aangezien hij daar als kind mee door het leven ging, met als bijnaam Jommeke... Henri kan natuurlijk zijn schuilnaam zijn, 't is iig onduidelijk hoe die William zijn rijkdom verworven heeft, want veel lijkt hij niet te doenlord F. schreef:Maar mss is z'n echte naam wel Henri.Lazylady schreef:Ik vertrouw William toch veel meer dan Hélène.

0 x
- k de vis
- Poster rang 2
stel nu dat William inderdaad Henri is... dan zal Heléne die in haar telefoonboek wel een andere naam gegeven hebben, want moest hij bellen en Geert ziet per ongeluk de naam "William" verschijnen zou hij maar raar opkijken... wat ik dan wel raar vindt is dat ze die codenaam zouden gebruiken in een privé gesprek. maar kan natuurlijk gedaan zijn om de kijkers te misleiden...
van werken word je niet rijk, 't is dus perfect mogelijk dat William van Goeden Huize is. ik heb trouwens nog niks verdacht gezien aan dat personage tot nu toe, alleen is zijn interesse in Marianne bizar, maar smaken verschillen

van werken word je niet rijk, 't is dus perfect mogelijk dat William van Goeden Huize is. ik heb trouwens nog niks verdacht gezien aan dat personage tot nu toe, alleen is zijn interesse in Marianne bizar, maar smaken verschillen

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
"alleen is zijn interesse in Marianne bizar, "
vergeet niet dat hij al verliefd op haar was van in hun jeugdjaren en dus is hij niet objectief wat zij betreft .
vergeet niet dat hij al verliefd op haar was van in hun jeugdjaren en dus is hij niet objectief wat zij betreft .
0 x
-
- Poster rang 1
Ik heb ook al gedacht dat William misschien Henri was, maar dan maakte het niet uit of Geert dat proces zou winnen of niet. En Hélène zei tijdens dat telefoontje dat ze dat proces zeker zouden winnen en dat er dan nog wat extra bij de pot zou komen. Als William Henri was, was dat (heel naïef gezien uiteraard) een status-quo geweest.
0 x
-
- Poster rang 4
Het fijne van William is nog niet geweten door de kijkers maar in Toscane zal hij toch gepraat hebben tegen Marianne. William/Henri lijkt vergezocht, toch best altijd voor ogen houden dat alles kan in Thuis
Geert gaat berooid terug bij Marianne die hem aanvaard ten koste van William is horror

Geert gaat berooid terug bij Marianne die hem aanvaard ten koste van William is horror

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wat in dit geval dan zou willen zeggen dat zowel Marianne als Geert bedrogen zijn? Een beetje speculatief, geef ik toe.
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
Zoals elders ook al geschreven lijkt het me heel vreemd dat als William Henri zou zijn dat er in dat telefoongesprek niet verwezen wordt naar dat huwelijksaanzoek die dan wellicht deel van het plan is ..
0 x
-
- x 435
Ik hoop ook dat het zo niet is, want ik vind hem wel aardig.
0 x
-
- Poster rang 5
Langs de andere kant zou het wel verklaren waarom William zo licht over al de mindere kanten van Marianne gaat en haar ondanks alles zelfs ten huwelijk vraagt. 

0 x
-
- x 435
Tenminste als hij die William uit Marianne haar jeugdjaren is die hij beweert te zijn.nounake schreef:"alleen is zijn interesse in Marianne bizar, "
0 x