Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ja, idd maar de Kampioenen zijn wel gestopt alhoewel het nog altijd veel succes (=kijkcijfers) had.
Ik zie Thuis echt niet Seizoen 30 bereiken.
Je weet toch hoe dat gaat? Als de kijkcijfers niet dramatisch slecht worden loopt Thuis gewoon verder en als ze klaar zijn met een bepaald personage gaat die dood of verhuist hij naar ergens ver weg.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Alles heeft echt een einde hoor.
0 x
Potentia Principatum
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Caligula schreef:Alles heeft echt een einde hoor.
Jup, maar de houdbaarheidsdatum van thuis is bijlange nog niet overschreden. Integendeel, thuis heeft de laatste seizoenen nog nooit zoveel kijkers gehad. Het is zowat het meest bekeken programma in Vlaanderen en scoort zelf meer dan het nieuws of het weer. Het is hét kijkcijferkanon en dé moneymaker van één.

Zelfs moest morgen 25% van de kijkers afhaken, dan nog is thuis een succesvol programma.

Fc de kampioenen daarentegen, die zaten allang in een neerwaartse trend op gebied van kijkcijfers.

Zoals tvx1 aantoonde kan thuis net als de kotmadam gewoon blijven verjongen en vernieuwen.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Lolplayer schreef: Fc de kampioenen daarentegen, die zaten allang in een neerwaartse trend op gebied van kijkcijfers.
om van het niveau maar te zwijgen :shhh: voorlopig lijkt me het einde nog niet in zicht van Thuis, in tegendeel...met hun boeken zijn ze nu een bijkomende markt aan het creëren (
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Voor de notulen: wat mij betreft mag Thuis blijven doorlopen zo lang zij er dagelijks in slagen een voldoende groot aantal kijkers gedurende een half uur gelukkig te maken.
Terloops even een misvatting wegruimen. Als Thuis door het grootst aantal mensen bekeken wordt, kan ik daar net zo goed uit afleiden dat deze serie de minst slechte is.
De vergelijking met FC De Kampioenen gaat niet helemaal op. Daar kwamen op één enkele uitzondering na, de acteurs nog niet aan de enkels van die van Thuis. Ieder personage opzadelen met tics en met een vast stopwoord was misschien eventjes grappig, maar toen dat na een tijdje de enige inhoud van de afleveringen bleek uit te maken, zorgde dat toch voor braakneigingen. Wat nà het vertrek van Jacques Vermeire geproduceerd werd mag in de DVD-rekken onder de P van Pulp geklasseerd worden.
Geen idee of ook over FC De Kampioenen een forum bestaat, maar als ik daar mijn eerlijke mening verkondig, zal gegarandeerd geen enkel schrijfsel de censuur overleven.
Moderator bericht:
Dit topic gaat over de aflevering van "vandaag".

Gelieve terug ontopic te gaan
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Terug OT dan

De aflevering van vorige vrijdag en dan vooral het einde, vond ik tot hiertoe, veruit de beste van dit seizoen.
0 x
Elin
Nog geen rang

Bericht door Elin »

Ik vind die van vandaag echt super en spannend!!
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Pakkend moment tussen Sam en Simonne.
Als ze beiden de waarheid gaan beginnen inzien achter deze onthulling verwacht ik nog heel wat mooie, pakkende scènes. Laat maar komen ;-)
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Inderdaad, knap gespeeld die scenes .... wel benieuwd hoe lang het gaat duren eer heel het Thuisdorp op de hoogte is!
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Nu Helene ook een zwart kantje heeft, is het toch wel duidelijk dat seizoen 20, het seizoen van de stoute bomma's is .:mrgreen:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Lolplayer schreef: Nu Helene ook een zwart kantje heeft, is het toch wel duidelijk dat seizoen 20, het seizoen van de stoute bomma's is .:mrgreen:
Ik was daar "gisteren" ook al van overtuigd, hoor, dat Hélène niet zuiver op de graat is. :mrgreen:
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Wauw, dit was wel de klepperaflevering tot nu toe qua dingen die uitkomen :)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik vond het maar een rek-aflevering behalve het telefoontje van ons Heleentje dan. Schept wel wat klaarheid.
0 x
Potentia Principatum
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Zouden alle kinderen die mee naar Thuis, nu een soort bomma-complex hebben?
Yvette, die uit haar rol als lieve oma valt. Marianne is nooit lief geweest ;-) Rosa heeft ook meestal bijbedoelingen...
En nu Helene, met haar "geheime agenda" lijkt het... Ik zou als kind toch eens twijfelachtig naar mijn oma kijken na de vorie aflevering ;-)
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Duimelijntje schreef:Zouden alle kinderen die mee naar Thuis, nu een soort bomma-complex hebben?
Yvette, die uit haar rol als lieve oma valt. Marianne is nooit lief geweest ;-) Rosa heeft ook meestal bijbedoelingen...
En nu Helene, met haar "geheime agenda" lijkt het... Ik zou als kind toch eens twijfelachtig naar mijn oma kijken na de vorie aflevering ;-)
"Thuis" is geen kinderprogramma! Mijn kinderen zouden zeker niet mogen kijken, moesten ze jonger zijn dan 14...
0 x
Plaats reactie