Spoiler! (Geen bronvermelding)

Gesloten
Petien
Nog geen rang

Spoiler! (Geen bronvermelding)

Bericht door Petien »

Dag iedereen,

Net ongelofelijke spoiler te weten gekomen.
Helene en William gaan samen Geert vermoorden voor zijn geld. Ze gaan de schuld in de schoenen van Marianne proberen te schuiven.
Franky komt terug maar gaat door het leven als vrouw...
Mijn bron kan ik niet vermelden, maar de vorige spoilers die ik heb gehoord klopten allemaal.
Je bent vrij om dit wel of niet te geloven.

Grtz
0 x
ikke
x 435

Re: lezen op eigen risico! spoiler!

Bericht door ikke »

Petien schreef:
Je bent vrij om dit wel of niet te geloven. Grtz
Ben ongelooflijk blij dat ik vrij ben om het al dan niet te geloven. :dance:
0 x
Nele_
Nog geen rang

Re: Spoiler! (Geen bronvermelding)

Bericht door Nele_ »

Dat van dat William een huurmoordenaar zou zijn ingehuurd door Hélène had iemand mij gisteren ook verteld. In haar versie zou William dan wel ingehuurd worden om Marianne te vermoorden :razz: Als dit waar is dan zou dit wel een heel dramatische verhaallijn zijn, idem voor de verhaallijn ivm Franky die transgender blijkt te zijn.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik vind het gewoon leuk dat die spoilers hier vermeld worden.. of ze waar zijn of niet, dat zullen we wel zien!
Ze liggen in ieder geval in de lijn van " de meest spectaculaire seizoensfinale ooit" zoals die beloofd werd in verschillende artikels/interviews... maar ja, iets dergelijks zeggen ze elk jaar!

Gewoon dus wait en see!
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Petien schreef:Dag iedereen,

Net ongelofelijke spoiler te weten gekomen.
Helene en William gaan samen Geert vermoorden voor zijn geld. Ze gaan de schuld in de schoenen van Marianne proberen te schuiven.
Franky komt terug maar gaat door het leven als vrouw...
Mijn bron kan ik niet vermelden, maar de vorige spoilers die ik heb gehoord klopten allemaal.
Je bent vrij om dit wel of niet te geloven.

Grtz
:eek: :eek: :eek: :eek: als dat zou kloppen ..

Ik ga er nog vanuit dat dit niet klopt. Vooral dat van Geert dan :thumbdown: :eek: :(
het verhaal van Franky, heb ik ook al van verschillende kanten gehoord.en lijkt me ook wel aanvaardbaar.
0 x
Jommeke Vermeulen
Nog geen rang

Bericht door Jommeke Vermeulen »

Het klopt, 100% zeker. Straffer nog, ze kloppen alletwee!
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Ma Geert mag ni dood :cry:
0 x
schijtpapier
Nog geen rang

Bericht door schijtpapier »

Alles klopt, want mijn tante Linda zegt het ook en die kent iemand die bij thuis werkt.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Franky die zich laat transformeren... :crazy: :thumbdown: Toen Franky uit de kast kwam, was de holebifederatie zo enthousiast omdat de media es geen verwijfde homo liet zien.
Een loodgieter (later cafébaas), nog gevoetbald, hij was een brave jongen maar liet ook niet over zich heen lopen. Zijn vuisten en mannelijke spieren heeft ie ook wel een paar keer gebruikt. :lol:

Het zou nu toch wel énorm belachelijk zijn om net hem tot vrouw te transformeren. Ik zou dat echt niet geloofwaardig vinden hoor. Genderdysforie is geen gif die een mug verspreidt hé en waarmee je van de ene dag op de andere besmet kan worden, dat heb je al heel je leven.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

schijtpapier schreef:Alles klopt, want mijn tante Linda zegt het ook en die kent iemand die bij thuis werkt.
En weet uw tante Linda dat gij dat hier komt verkondigen. Medewerkers van Thuis hebben normaal een contractuele zwijgplicht. Dus wat gij hier doet zou die kennis van uw tante wel eens diens job kunnen kosten. En zoiets is in het verleden al gebeurd.

Dat terzijde, dit zijn toch meer geruchten dan spoilers. Het is geen officiële aankondiging met bronvermelding. En trouwens, als iemand als Geert of Marianne de serie zou verlaten dan zouden we daar toch al iets officieels over gehoord hebben. Het vertrek van Bram was verdorie een hoofdpunt in Het Journaal. En die zat er veel minder lang in dan deze twee.
Laatst gewijzigd door tvx1 op wo 27 mei 2015, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

ikke schreef:
Petien schreef:
Je bent vrij om dit wel of niet te geloven. Grtz
Ben ongelooflijk blij dat ik vrij ben om het al dan niet te geloven. :dance:
Idem dito, maar anderzijds zit ik al een tijdje ongeduldig te popelen tot reukvrije, glutenvrije, afgeborstelde, William eens iets "doet". Geef toe, het is in ieder geval geloofwaardiger dan Franky die zich heeft laten ombouwen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Toch wel opvallend hoeveel geruchten er worden in de wereld gestuurd omtrent Franky. Vorige jaar werd verklaard dat hij omgekomen zou zijn in het auto-ongeluk tijdens de laatste seizoensfinale, een paar maanden geleden zou hij terminale kanker hebben en nu zou hij ineens verbouwd zijn. :denk:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Dat Franky zich heeft laten ombouwen of dat hij ontvoerd is door een UFO is even ver gezocht. We zullen dus met beide mogelijkheden rekening moeten houden. :thumbdown:
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Het idee klinkt echt belachelijk: dat Hélène en William elkaar kennen en ze een moord plannen op Geert voor zijn geld...
Het lijkt er toch op dat William geld genoeg heeft....
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Dus nu zitten we met een huurmoordenaar die Marianne ten huwelijk vraagt? :denk: En over dat huwelijksaanzoek hebben de kenissen van de tantes dan niets gelost? :think:
0 x
Gesloten