Thuisdag 2015
- k de vis
- Poster rang 2

Re: Waar is de Thuisdag van 2015?
vond het zelf beetje vreemde keuze om dat in Leuven stad te organiseren, dan nog op verschillende locaties, zo houd je de mensen natuurlijk bezig, maar ze zullen het vooral gedaan hebben om Lowieke een plezier te doen, denk ik
al goed dat het niet te warm was of er zouden er daar wel meerdere van hun stokje gedraaid zijn... al was er natuurlijk voldoende tönissteiner voorzien
volgende keer mag het beter, en dan evt terug met avant-première
al goed dat het niet te warm was of er zouden er daar wel meerdere van hun stokje gedraaid zijn... al was er natuurlijk voldoende tönissteiner voorzien
volgende keer mag het beter, en dan evt terug met avant-première
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Volgende keer( in 2016) zou het ( volgens het Wikipedia-artikel over Thuis) de 15de Thuisdag zijn... In het begin werd die namelijk niet alle jaren georganiseerd, dat is pas vanaf 2005. Benieuwd of ze van die verjaardag iets speciaals maken, of dat ze wachten tot ze aan het 25ste seizoen zitten?
De laatste 4 jaar was het achtereenvolgens provincie Limburg(Beringen), provincie Antwerpen (Mechelen), provincie West-Vlaanderen(Kortrijk),provincie Vlaams-Brabant( Leuven) Benieuwd of ze in 2016 terug voor Oost-Vlaanderen kiezen, en zouden ze dan terug Wachtebeke nemen?
als ze opnieuw kiezen om het seizoen pas af te sluiten eind juni , is de kans dat de seizoensfinale kan bekeken worden, volgens mij klein.. in juni pas de Thuisdag zal niet goed vallen bij de jeugd, die dan examens heeft!
De laatste 4 jaar was het achtereenvolgens provincie Limburg(Beringen), provincie Antwerpen (Mechelen), provincie West-Vlaanderen(Kortrijk),provincie Vlaams-Brabant( Leuven) Benieuwd of ze in 2016 terug voor Oost-Vlaanderen kiezen, en zouden ze dan terug Wachtebeke nemen?
als ze opnieuw kiezen om het seizoen pas af te sluiten eind juni , is de kans dat de seizoensfinale kan bekeken worden, volgens mij klein.. in juni pas de Thuisdag zal niet goed vallen bij de jeugd, die dan examens heeft!
0 x
-
deborah1
- Nog geen rang
- x 7
Sowieso kan men nooit voor iedereen goed doen, aangezien de hogeschoolstudenten nu ook al volop in de blok zitten.
0 x
-
bieke76
- Nog geen rang
Weet iemand waarom Tina Maerevoet niet aanwezig was op de thuisdag?
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Dat vraag ik me ook al van gisteren af. En echt nergens kan je er iets over terugvinden... Vind het vrij raar.bieke76 schreef:Weet iemand waarom Tina Maerevoet niet aanwezig was op de thuisdag?
Vooral omdat ze van Matthias Vergels wel vermelden waarom hij er niet was...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Waarom was hij er niet dan?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
Thuisforum schreef:'t Zal een Thuis-dag zijn zonder Matthias Vergels...![]()
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... /1.2348171
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Euh, de brandweer moest uitrukken om hem uit een douche in een hotelkamer te bevrijden??? 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Re: Thuisdag 2015
Dat gedeelte had ik ook niet helemaal doorlord F. schreef:Euh, de brandweer moest uitrukken om hem uit een douche in een hotelkamer te bevrijden???
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- annekeHU
- Poster rang 4

Volgens een of ander krantenartikel ( vandaag ergens op facebook gelezen) is hij onwel geworden in de douche, en ik neem dus aan dat hij is neergevallen in die douche, en de deur ( die wellicht naar binnen opendraaide) geblokkeerd heeft.. dus de brandweer heeft die deur eruit moeten halen?
( Even duidelijk zeggen: ik weet niet of dit de juiste verklaring is, ik was er niet bij! )
wie de brandweer dan heeft gebeld, dat snap ik ook niet... wat wel een feit is, is dat Tina Maerevoet ook niet aanwezig was op de Thuisdag, terwijl die ook zou komen!
( Even duidelijk zeggen: ik weet niet of dit de juiste verklaring is, ik was er niet bij! )
wie de brandweer dan heeft gebeld, dat snap ik ook niet... wat wel een feit is, is dat Tina Maerevoet ook niet aanwezig was op de Thuisdag, terwijl die ook zou komen!
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Vul gerust de enquete in van de Thuisdag: https://docs.google.com/forms/d/1rcwZVo ... E/viewform
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Ik kwam dit net tegen. Misschien heb je dit artikel gelezen?annekeHU schreef:Volgens een of ander krantenartikel ( vandaag ergens op facebook gelezen) is hij onwel geworden in de douche, en ik neem dus aan dat hij is neergevallen in die douche, en de deur ( die wellicht naar binnen opendraaide) geblokkeerd heeft.. dus de brandweer heeft die deur eruit moeten halen?
http://www.zita.be/entertainment/386132 ... dd97361393
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Nee, het was een ander... nu ja, doet er ook niet toe welk artikel, en wat er juist gebeurd is.. als hij maar terug oké is, is het goed!Duimelijntje schreef:Ik kwam dit net tegen. Misschien heb je dit artikel gelezen?annekeHU schreef:Volgens een of ander krantenartikel ( vandaag ergens op facebook gelezen) is hij onwel geworden in de douche, en ik neem dus aan dat hij is neergevallen in die douche, en de deur ( die wellicht naar binnen opendraaide) geblokkeerd heeft.. dus de brandweer heeft die deur eruit moeten halen?
http://www.zita.be/entertainment/386132 ... dd97361393
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

ze schrijft op instagrambieke76 schreef:Weet iemand waarom Tina Maerevoet niet aanwezig was op de thuisdag?
Ik was er niet. Ben ziek geworden de nacht ervoor en de productie vond het slimmer om me in bed te houden. Maar ik was wel in leuven
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

ons "Lowieke" haalt nog eens de krantenkoppen
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2015060 ... 44ab9c7f28
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2015060 ... 44ab9c7f28
0 x