Thuisdag 2015

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Re: Waar is de Thuisdag van 2015?

Bericht door Duimelijntje »

Thuisforum schreef:'t Zal een Thuis-dag zijn zonder Matthias Vergels... :eh:

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... /1.2348171
Oh, daarom is hij er niet. Ik hoorde net van mijn man dat Lowie er niet was en Olivia en Yvette die normaal bij hem zaten, verdeeld zijn over andere sets...
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Zijn er nog naar de Thuisdag geweest van hier?
Mijn man is geweest. En was niet zo tevreden.
Stond om 9u in Leuven, aanschuiven voor de Goodiebag en bandje.
Om 10 uur gingen sets open. Twee uur aangeschoven voor Sam, Tim, Simonne en Yvette
Dan naar Toon, Jana en Olivia. Weggestuurd omdat de rij toen al te lang was voor de rest van e Thuisdag
Doorverwezen naar ofwel Femke, Peter, Eddy, Nancy ofwel Peggy en Renzo.
Peggy en Renzo gedaan en mee op de foto geweest.
Toen nog naar Tom en Judith of Marianne, Ann, Mayra. Mochten ze niet meer aanschuiven.
Adil en Jens mochten ze ook niet meer aanschuiven.
Dit al om 3u...
Een aantal sets ook niet vlot gevonden. Omdat je alles met een stadsplan moet zoeken, wat toch meer stress geeft dan als alles op 1 terrein gebeurd...
Ze hebben ook wel verschillende mensen gehoord die geen foto's hebben, omdat ze nergens mochten aanschuiven, plus dan gezoek tussendoor.
Lowie was er niet om bovenvermelde reden. Waardoor Olivia en Yvette bij andere sets waren ingedeeld en er dus een set, dus aanschuifmogelijkheid minder was.
Ook Paulien was er niet (iemand die weet waarom? daar kan ik nergens iets van terugvinden).

Mijn man vond het alleszins vorig jaar beter, toen de sets op 1 terrein waren...

Maar misschien zijn er mensen met andere, betere ervaringen?

Op de facebook van Thuis lees ik zowel rotslecht als toporganisatie ;-) dus ik denk dat het sterk wisselt
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Duimelijntje schreef: Ook Paulien was er niet (iemand die weet waarom? daar kan ik nergens iets van terugvinden).
da's bizar, want ze was gisteren met Jenny nog op weg naar Leuven....
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/video ... /1.2347895
hmmm... zou het feestje voor de thuisdag wat te zwaar uitgevallen zijn misschien, eerst dat bizar verhaal van Lowie die valt in douche & dan blijkt Paulien er ook niet te zijn :denk:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Via twitter zijn foto's te zien die ter plaatse genomen werden. Overal wachtenden zo ver ge kon zien. Onder meer een foto waarop de halve Naamsestraat gevuld wordt met mensen die wachten aan het Stuk.
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

k de vis schreef:
Duimelijntje schreef: Ook Paulien was er niet (iemand die weet waarom? daar kan ik nergens iets van terugvinden).
da's bizar, want ze was gisteren met Jenny nog op weg naar Leuven....
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/video ... /1.2347895
hmmm... zou het feestje voor de thuisdag wat te zwaar uitgevallen zijn misschien, eerst dat bizar verhaal van Lowie die valt in douche & dan blijkt Paulien er ook niet te zijn :denk:
Wel, ik was ook al zoiets aant denken...
Vooral omdat het twee acteurs zijn, last minute.
Is volgens mij nog niet eerder gebeurd.
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Ik ben naar de Thuis-dag geweest. Het was inderdaad lang aanschuiven overal. Rond tien uur zijn we naar de 'set' van Judith, Tom, Stan en Emma geweest en daarna naar die van Marianne, Ann en Mayra. Dit was wel 'maar' 20 min aanschuiven bij elk. Toen naar de set van Renzo en Peggy geweest, halfuurtje aangeschoven. Helaas was het toen middagpauze en daarna was het niet meer te doen. Bijna twee uur aangeschoven voor Nancy, Eddy, Femke en Peter en hierna mocht je NERGENS meer aanschuiven wegens al te lange wachttijden. Het was op dat moment 15h15... Dit was wel erg jammer.
Het slotmoment was wel aangenaam, maar de intro (van Jelle Cleymans en Jonas van Geel) vond ik persoonlijk net iets te lang.
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Hoeveel betaal je eigenlijk voor de Thuisdag?
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Briseis schreef:Hoeveel betaal je eigenlijk voor de Thuisdag?
€10 was het...valt mee, maar als je met een hele familie gaat loopt het snel op + parking ... veel kritiek op de organisatie dit jaar.... wachtrijen waren lang en werden voortijdig afgesloten :eh:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Als ik dat hier allemaal lees ben ik tevreden dat ik niet gegaan ben....Ik kon in eerste instantie omwille van werkomstandigheden pas rond 13u in Leuven zijn, en had dus besloten van geen ticket op voorhand te kopen!
Toen ik vrijdagnamiddag hoorde, dat ik wel zou kunnen gaan, vanaf 's morgens.. bleek alles uitverkocht.
Dat van die lange wachtrijen hoor ik ieder jaar, en heb ik zelf ook gezien ( geweest in 2012 en 2013) ik vraag me eigenlijk af of er daar nu echt geen oplossing voor is... Zou het niet beter zijn, van de acteurs maximaal per 2 te zetten...dan heb je toch meer sets, en meer mogelijkheden om aan te schuiven?
Mij leek de verspreiding van de acteurs over verschillende locaties in de binnenstad echt geen goed idee. Ik denk dat ze al van veel geluk mochten spreken, dat het weer beter was, dan 3 jaar geleden in Beringen!
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

annekeHU schreef:Als ik dat hier allemaal lees ben ik tevreden dat ik niet gegaan ben....Ik kon in eerste instantie omwille van werkomstandigheden pas rond 13u in Leuven zijn, en had dus besloten van geen ticket op voorhand te kopen!
Toen ik vrijdagnamiddag hoorde, dat ik wel zou kunnen gaan, vanaf 's morgens.. bleek alles uitverkocht.
Dat van die lange wachtrijen hoor ik ieder jaar, en heb ik zelf ook gezien ( geweest in 2012 en 2013) ik vraag me eigenlijk af of er daar nu echt geen oplossing voor is... Zou het niet beter zijn, van de acteurs maximaal per 2 te zetten...dan heb je toch meer sets, en meer mogelijkheden om aan te schuiven?
Mij leek de verspreiding van de acteurs over verschillende locaties in de binnenstad echt geen goed idee. Ik denk dat ze al van veel geluk mochten spreken, dat het weer beter was, dan 3 jaar geleden in Beringen!
Dat vind ik ook...
Als je acteurs per 3 en 4 zet, ja dan zijn er veel minder mogelijkheden.
Ze hadden gisteren makkelijk 15 sets kunnen maken... En dan heb je inderdaad meer kansen om aan te schuiven...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik denk dat er gewoon sowieso veel te veel te mensen op af komen om op één dag te kunnen verwerken. Het is natuurlijk gemakkelijk om dat op de organisatie te gooien.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:Ik denk dat er gewoon sowieso veel te veel te mensen op af komen om op één dag te kunnen verwerken. Het is natuurlijk gemakkelijk om dat op de organisatie te gooien.
Moest het nu de eerste keer zijn dat er een Thuisdag doorging, dan zou ik nog eventueel, min of meer, kunnen akkoord gaan met je bewering...
Maar zeggen dat het de schuld is van de geïnteresseerden vind ik nu wel het TOPPUNT!
Ze maken zoveel reclame OPDAT er veel volk zou gaan, dan is toch wel het minste dat je mag verwachten dat ze daar dan ook rekening mee houden! :wtf:
MAW; na een jarenlange ervaring moeten de organisatoren toch al goed weten hoeveel volk er gemiddeld naar een thuisdag gaat?! Bijgevolg vind ik dat de schuld terecht bij de organisatoren gelegd wordt. Er zijn er die voor minder kritiek krijgen. :denk:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef:
tvx1 schreef:Ik denk dat er gewoon sowieso veel te veel te mensen op af komen om op één dag te kunnen verwerken. Het is natuurlijk gemakkelijk om dat op de organisatie te gooien.
Moest het nu de eerste keer zijn dat er een Thuisdag doorging, dan zou ik nog eventueel, min of meer, kunnen akkoord gaan met je bewering...
Maar zeggen dat het de schuld is van de geïnteresseerden vind ik nu wel het TOPPUNT!
Ze maken zoveel reclame OPDAT er veel volk zou gaan, dan is toch wel het minste dat je mag verwachten dat ze daar dan ook rekening mee houden! :wtf:
MAW; na een jarenlange ervaring moeten de organisatoren toch al goed weten hoeveel volk er gemiddeld naar een thuisdag gaat?! Bijgevolg vind ik dat de schuld terecht bij de organisatoren gelegd wordt. Er zijn er die voor minder kritiek krijgen. :denk:
Ik zeg niet dat het de schuld is van de geïnteresseerden. :naughty: Ik zeg dat één dag van 10u tot 18u30 een korte tijdspanne is om te doen wat ze wilden aanbieden. En trouwens ze zullen wel een reden gehad om het aantal tickets tot een bepaald cijfer te beperken.
0 x
deborah1
Nog geen rang
x 7

Bericht door deborah1 »

En eerlijk gezegd vind ik € 10 ook wel veel geld, om gewoon eens op de foto te gaan met de acteurs. De vorige 2 jaren had je tenminste nog de seizoensfinale die je in avant-première kon zien, en dat vond ik dan wel de moeite om te gaan. Mij zien ze daar alvast niet meer.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Vraag me wel steeds af of de dag niet geslaagd is voor een fan als hij een aantal handtekeningen ontbreekt. ;)

Ben nooit zo'n fan geweest van fan conventions, dus mij zie je nooit op zo'n Thuisdag. :) Maar zij die daar wel van houden weten wellicht op voorhand toch dat het daar zo druk zal zijn en dat hij keuzes zal moeten maken? Allez, da's toch het einde van de wereld niet als hij niet met alle acteurs op de foto kan staan? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten