Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:Het valt mij nu pas op dat de in vet gedrukte zin met het bedrag grammaticaal niet past in de hele brief. :think:
Hmm, ja maar helemaal bovenaan de brief staat " een medische fout". Nu het ongeval van Silke was zeker geen medische fout.
@ jessie V. Wel ik eigelijk wel moet ik zeggen. Ik loop een beetje op de feiten vooruit waarschijnlijk. En bij Sam gaat alles ook wat trager zeker.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
tvx1 schreef:Het valt mij nu pas op dat de in vet gedrukte zin met het bedrag grammaticaal niet past in de hele brief. :think:
Hmm, ja maar helemaal bovenaan de brief staat " een medische fout". Nu het ongeval van Silke was zeker geen medische fout.
@ jessie V. Wel ik eigelijk wel moet ik zeggen. Ik loop een beetje op de feiten vooruit waarschijnlijk. En bij Sam gaat alles ook wat trager zeker.
Ja maar we zien een deel van die zin niet. Er kan evengoed staan dat gebleken is dat het niet het gevolg was van een medische fout.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Verderop staat er: daarom acht ik u als zorgverlener aansprakelijk voor de geleden letsels (of zoiets) Dat is toch wel duidelijk denk ik.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Verderop staat er: daarom acht ik u als zorgverlener aansprakelijk voor de geleden letsels (of zoiets) Dat is toch wel duidelijk denk ik.
Nee, dat is eerder heel verwarrend. :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zij was een zorgverlener vooraleer ze met de kabouters begon. Ik meen dat we niet veel weten over Sam voordien, net zoals we niet wisten dat Simonne haar moeder was. :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Zij was een zorgverlener vooraleer ze met de kabouters begon.
Dat weten we niet, hé. Dat is puur speculeren. Ik deel hier de mening van Satine: dat de Thuismakers waarschijnlijk de kijkers onderschat hebben.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nochtans staat er: U als zorgverlener
Nu onderschatten de Thuismakers ons wel regelmatig hé. :mrgreen:
We zullen zien of dit ooit nog boven komt.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Inderdaad, laat ons gewoon afwachten.

Ondertussen: Toch wel een heel emotioneel moment voor Sam.
Ook al wou ze alleen nog maar denken aan haar baby, Tim en zichzelf - sommige dingen ontloop je niet zomaar.
Ik hoop dan ook dat ze nu voor heel eventjes alle vooroordelen opzij zet en zelf aanstuurt op een gesprek met Simonne.
Ik denk dat het hen beiden goed zou doen, zolang ze elkaar de ruimte en de tijd geven om alles op hun eigen manier te verwerken.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Nochtans staat er: U als zorgverlener
Nu onderschatten de Thuismakers ons wel regelmatig hé. :mrgreen:
We zullen zien of dit ooit nog boven komt.
En wij overschatten hen nogal eens. :mrgreen: De vraag is of die zorgverlener bij de ik of de u in die zin hoort.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik heb de Thuismakers nog nooit overschat hoor. Wat er in de brief staat, staat er: u als zorgverlener, niet ik. En de brief is getekend Sharon Verstevens, een nobele onbekende neem ik aan voor ons maar niet voor Sam.
Nu wat Sam betreft, als ze werkelijk tot rust wil komen gaat ze toch nog met Simonne moeten praten, het gaat hen beide goed doen en dan vooral Sam want als dat zo voortgaat vrees ik het ergste.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Ik heb de Thuismakers nog nooit overschat hoor. Wat er in de brief staat, staat er: u als zorgverlener, niet ik. En de brief is getekend Sharon Verstevens, een nobele onbekende neem ik aan voor ons maar niet voor Sam.
Nu wat Sam betreft, als ze werkelijk tot rust wil komen gaat ze toch nog met Simonne moeten praten, het gaat hen beide goed doen en dan vooral Sam want als dat zo voortgaat vrees ik het ergste.
Er staat wel een ik. Er staat letterlijk: Daarom acht ik u ...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Zucht..........
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Eigenlijk hebben beide dames méér redenen om blij dan om verdrietig/boos te zijn.
Sam heeft haar natuurlijke moeder gevonden, ze leeft nog, en er was al die klik waardoor ze vriendinnen werden. Bovendien blijkt dat Simone haar helemaal niet verlaten heeft zoals ze eerst vreesde, integendeel.
Simone heeft haar doodgewaand dochtertje teruggevonden en nu blijkt het haar vriendin zijn.
Waarom is al dat geween en geknars van tanden dan nog nodig? Komaan, vlieg elkaar in de armen en laat de tranen maar vloeien.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

tvx1 schreef:
Caligula schreef:Ik heb de Thuismakers nog nooit overschat hoor. Wat er in de brief staat, staat er: u als zorgverlener, niet ik. En de brief is getekend Sharon Verstevens, een nobele onbekende neem ik aan voor ons maar niet voor Sam.
Er staat wel een ik. Er staat letterlijk: Daarom acht ik u ...
Laat die brief nu maar...
Dit is in het verleden al gekauwd en herkauwd en herkauwd...
En de oude koe slaapt nu - laten we respect hebben voor haar rust... :mrgreen:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Caligula schreef: En de brief is getekend Sharon Verstevens, een nobele onbekende neem ik aan voor ons maar niet voor Sam.
nee, Sharon Verstevens is geen nobele onbekende voor mij, dat is een medewerker van het programma. maw, denk dat we niet te veel aandacht moeten schenken aan die brief, denk dat het vooral belangrijk was dat het bedrag duidelijk in beeld kwam, de rest was welicht voor de fans bezig te houden :lol:

Wat Sam betreft, het ergste zal nu wel achter de rug zijn voor haar.. .ze kent eindelijk de waarheid en wellicht neemt ze één dezer dagen nog wel eens contact op met Simonne en kan er alsnog een soort van moeder-dochter relatie ontwikkelen
0 x
Gesloten