Uiteindelijk heeft zij zelf een kind verloren en haar ouders zitten aan de andere kant van de wereld.
Dit zal bij haar ook wel oude wonen terug voelbaar gemaakt hebben.
En dan nog beter dat ze het aan Toon vertelt, dan aan pakweg... Paulien.

Dat is een waarheid als een koe! Het is wel: contradictie in terminis.annekeHU schreef:Een geheim is geen geheim meer zodra meer dan 1 persoon het weet.... dus "geheimen" en " Thuis".. dat is een complete "contradictie in terminus" !

Caligula schreef:Dat is een waarheid als een koe! Het is wel: contradictie in terminis.
Dat is een waarheid als een koe! Het is wel: contradictie in terminis.annekeHU schreef:Een geheim is geen geheim meer zodra meer dan 1 persoon het weet.... dus "geheimen" en " Thuis".. dat is een complete "contradictie in terminus" !
Bedankt, ik twijfelde aan de juistheid van mijn uitdrukking, maar dacht wel dat er iemand ze zou verbeteren, indien nodig..![]()

Even muggenziften, om helemaal correct te zijn "contradictio in terminis".Caligula schreef:Dat is een waarheid als een koe! Het is wel: contradictie in terminis.annekeHU schreef:Een geheim is geen geheim meer zodra meer dan 1 persoon het weet.... dus "geheimen" en " Thuis".. dat is een complete "contradictie in terminus" !

Iddsatine schreef:Ik vind het niet zo abnormaal dat Jana de behoefte voelt om daar met iemand over te praten.
Uiteindelijk heeft zij zelf een kind verloren en haar ouders zitten aan de andere kant van de wereld.
Dit zal bij haar ook wel oude wonen terug voelbaar gemaakt hebben.
En dan nog beter dat ze het aan Toon vertelt, dan aan pakweg... Paulien.

dat is goed gevonden ! Ga ik onthouden .ranske schreef:en in onze tijd zegde men ook nog :
" 'n Geheim alleen, dat weet geeneen.
" 'n Geheim met twee, weet iedereen.