Yvette Backx (Chris Boni)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Yvette Backx (Chris Boni)
Ja,ik heb ook altijd gedacht dat het toch wel vreemd was dat Yvette niks wist van die zwangerschap. Ze zal bij Angelleke moeten intrekken vrees ik.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
En Angèle zal ook wel niet direct welkom meer zijn bij Simonne.Caligula schreef:Ja,ik heb ook altijd gedacht dat het toch wel vreemd was dat Yvette niks wist van die zwangerschap. Ze zal bij Angelleke moeten intrekken vrees ik.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Maar Yvette heeft toch een hele tijd in Spanje gewoond in de tijd? Mss kan ze terug vertrekken...
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
- x 15
Nu moet ik wel zeggen dat Chris Boni en Marleen Merckx volgens mij enorm straffe acteerprestaties neerzetten vandaag. Ben geen superfan van de verhaallijn # maar het wordt wel goed gespeeld.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Of terug naar dat rusthuis bij Andréke ?Caligula schreef:Ja,ik heb ook altijd gedacht dat het toch wel vreemd was dat Yvette niks wist van die zwangerschap. Ze zal bij Angelleke moeten intrekken vrees ik.
0 x
-
- Nog geen rang
Hier ben ik het zeker mee eens. Het was een geweldige acteerprestatie.Sandertje schreef:Nu moet ik wel zeggen dat Chris Boni en Marleen Merckx volgens mij enorm straffe acteerprestaties neerzetten vandaag. Ben geen superfan van de verhaallijn # maar het wordt wel goed gespeeld.
Ik denk dat de kans groot is dat Yvetje een tijdje zal gaan logeren bij Lowieke (of het tenminste toch zal vragen)
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Van al degenen die voor het gedrag van Yvette destijds alleen maar kritiek hebben, zou ik wel eens willen horen hoe zij in dezelfde weinig benijdenswaardige omstandigheden, alle netjes opgelost zouden hebben.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad Captain, de dingen waren toch echt wel helemaal anders dan nu...
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
dus kinderen wegmoffelen achter haar rug vinden jullie een goede oplossingsatine schreef:Inderdaad Captain, de dingen waren toch echt wel helemaal anders dan nu...

het had natuurlijk nooit mogen uitkomen, maar zoiets komt vroeg of laat wel uit, zenne... en dan is de moeder-dochter relatie foetsie
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Heb ik dat gezegd dan?k de vis schreef:dus kinderen wegmoffelen achter haar rug vinden jullie een goede oplossingstraf.....
Waar?
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
Simonne was zelfs dus niet op de hoogte dat Yvette het wist dat ze zwanger was... dus een gesprek tussen die 2 is er zelfs nooit geweest over wat er moest gebeuren, etc .... Yvette maakte hier de fout van haar leven
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
satine schreef:Captain Cuckoo
ik had wellicht beter Captain Cuckoo gequote , maar jij ging toch akkoord metsatine schreef:Van al degenen die voor het gedrag van Yvette destijds alleen maar kritiek hebben
"Van al degenen die voor het gedrag van Yvette destijds alleen maar kritiek hebben"
ik vind haar actie onverdedigbaar.... ze zocht een oplossing, maar nam zeker de verkeerde optie van het allemaal achter de rug van haar dochter te doen
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het is allemaal leuk en aardig, en de redenatie van Simonne (destijds en nu) heel begrijpelijk "dat haar dochtertje het laatste was wat ze van Kristof had", maar in de praktijk moet zo'n kindje ook verzorging krijgen natuurlijk, en dat kost nogal wat geld. Als Yvette het destijds al verschrikkelijk lastig had om rond te komen zonder dat kindje, dan kan ik me wel voorstellen dat ze naarstig naar een oplossing zocht. Daarbij zal ze ook gedacht hebben dat het kindje het, via St. Rita en Scholastica, goed zou krijgen bij andere mensen. Misschien wel beter dan bij hen?
Wat niet wegneemt dat ik het ook verschrikkelijk vind voor Simonne dat er zo tegen haar gelogen is, dat moet héél moeilijk te verhapstukken zijn. Yvette had, als moeder, zeker met Simonne moeten praten en overleggen. Zeggen dat het kindje gestorven was, is wel héél erg cru.
Ik ben wel benieuwd wat Yvette nu gaat doen, nu ze eigenlijk de belangrijkste persoon in haar leven kwijt lijkt te zijn...
En inderdaad, een dikke pluim voor de acteerprestaties van beide actrices. Dit alles wordt echt heel sterk gebracht!
Wat niet wegneemt dat ik het ook verschrikkelijk vind voor Simonne dat er zo tegen haar gelogen is, dat moet héél moeilijk te verhapstukken zijn. Yvette had, als moeder, zeker met Simonne moeten praten en overleggen. Zeggen dat het kindje gestorven was, is wel héél erg cru.
Ik ben wel benieuwd wat Yvette nu gaat doen, nu ze eigenlijk de belangrijkste persoon in haar leven kwijt lijkt te zijn...
En inderdaad, een dikke pluim voor de acteerprestaties van beide actrices. Dit alles wordt echt heel sterk gebracht!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Maar , 1979 dat waren toch ook geen middeleeuwen meer hé ?satine schreef:Inderdaad Captain, de dingen waren toch echt wel helemaal anders dan nu...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dus jij hebt de jaren 70 mee gemaakt als volwassene? Jij wist hoe de dingen toen waren, wat anders was dan nu en wat niet?
En ja, ik ga akkoord met wat de Captain zegt - want dat is geen goedkeuring van wat Yvette gedaan heeft.
Het is alleen een poging het te kaderen in die tijdsgeest.
Enfin, zo zie ik het toch - daarom ook dat ik zeg dat de dingen toen helemaal anders waren dan nu.
En ja, ik ga akkoord met wat de Captain zegt - want dat is geen goedkeuring van wat Yvette gedaan heeft.
Het is alleen een poging het te kaderen in die tijdsgeest.
Enfin, zo zie ik het toch - daarom ook dat ik zeg dat de dingen toen helemaal anders waren dan nu.
0 x