Simonne Backx (Marleen Merckx)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
tvx1
x 435

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef: 8. Dat de Frank zegt: waarom heb je mij daar nooit niks over verteld typeerd onze Frank ten voeten uit. Heeft hij niet hier en daar wat "stukskes" laten vallen?
Uiteindelijk was dat wel een heel menselijke reactie. En ik had nu ook niet echt de indruk dat Frank dat verwijtend bedoelde.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

k de vis schreef:
Caligula schreef: 2. Angèle heeft er toen voor "gezorgd". Simonne zegt: ons Angèle heeft me toen geholpen
3. Vandaar: Angèle heeft het kindje "weggemoffeld", heeft aan Simonneke gezegd dat het dood was.
4. Angèle heeft het toch aan ons maake verteld (zij moet toen ook maar 18-19 jaar geweest zijn), vandaar dat Yvette nu tegen Angèle zei: we hadden gezworen dat we er nooit meer over zouden spreken.
dit is mogelijk een foute conclusie... Simonne haar zwangerschap zal een geheim geweest zijn, Yvette mocht het niet weten, Angele wel en die zal haar geholpen hebben in die periode.... ik vermoed echter dat Yvette het uiteindelijk toch te weten gekomen is (zwangerschap niet kunnen verbergen tot op laatste dagen?) en dat zij de stap gezet heeft om naar de nonnen te gaan, dit laatste zie ik Angele niet doen op die leeftijd. Yvette & Angele waren wel beide op de hoogte, en dit is hun geheim. de attaques van Yvette doen toch echt wel vermoeden dat ze medeplichtig is aan de afgifte van Sam, en niet zomaar een getuiige is
Dat kan natuurlijk. Maar het punt is dat Yvette het wist, voor of na de bevalling maakt eigelijk niks uit. Ze wist het.
Dus had ze er met "haar Simonneke" over kunnen spreken.
Van de andere kant weet ik ook niet zo of Yvette zomaar akkoord zou gegaan zijn met de "dood" van het kindje en aan Simonneke zou verzwijgen dat het kindje was "weggebracht" tot ze voor het fait accompli stond en dan was het te laat. Dus,zwijgen dan maar.
En idd, hoe een dochter een zwangerschap kan geheim houden voor haar moeder is heel vreemd.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Precies ik ben er van overtuigd gezien de houding van Yvette dat zij niet alleen alles wist maar
deze oplossing wou. Ze doet veel te raar nu dat wijst mij daar altijd op.
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Ik vraag mij toch af waarom Simonne zo zit te blijten.

Toch fantastisch, ontdekken dat u doodgeboren kind eigenlijk springlevend is en dat je binnenkort bomma wordt :dance:

Yvette heeft wrs gedaan alsof ze het niet wist, op die manier zou Simonne er later nooit meer over beginnen omdat zij dan denkt dat Yvette van niks weet.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Lolplayer schreef:
Toch fantastisch, ontdekken dat u doodgeboren kind eigenlijk springlevend is en dat je binnenkort bomma wordt :dance:
tsja, ze is wel 36 jaar belogen door haar moeder, en niet over een onnozel detail, over haar kind , plezant is anders... de vraag is nu hoe Simonne gaat reageren naar Yvette, gaan die nog door dezelfde deur kunnen? dat ze bij Simonne kan blijven wonen lijkt me twijfelachtig, kan me wel niet voorstellen dat Simonne haar moeder de dood wil injagen, dus wellicht houdt ze zich nog wel fkes koest...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Fantastisch dat je dood geboren kind blijkt te leven?? Fantastisch dat het verlies van dit kind jaaaaaaaren aan je geknaagd heeft??
IK zie het fantastische er niet van in, want behalve het verdriet realiseert ze zich nu ook wat ze allemaal gemist heeft.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef:Fantastisch dat je dood geboren kind blijkt te leven?? Fantastisch dat het verlies van dit kind jaaaaaaaren aan je geknaagd heeft??
IK zie het fantastische er niet van in, want behalve het verdriet realiseert ze zich nu ook wat ze allemaal gemist heeft.
Ik denk niet dat het verlies van haar kind 36 jaar aan haar geknaagd heeft. Simonne was nog piepjong toen ze beviel van Sam en op zo'n leeftijd pak je leven makkelijker weer op, denk ik.
Maar verder ben ik wel 100% akkoord dat het besef/ontdekking dat je doodgeboren kind niet doodgeboren is en opeens voor je staat niet meteen een hoera-gevoel oplevert. :naughty:
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

k de vis schreef:
Lolplayer schreef:
tsja, ze is wel 36 jaar belogen door haar moeder, en niet over een onnozel detail, over haar kind , plezant is anders... de vraag is nu hoe Simonne gaat reageren naar Yvette, gaan die nog door dezelfde deur kunnen? dat ze bij Simonne kan blijven wonen lijkt me twijfelachtig, kan me wel niet voorstellen dat Simonne haar moeder de dood wil injagen, dus wellicht houdt ze zich nog wel fkes koest...
Ja maar dat ze belogen was door haar moeder weet ze pas van gisteren he, terwijl ze al van vrijdag hysterisch aan het blijten is. :think:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Lolplayer schreef:
k de vis schreef:
Lolplayer schreef:
Ja maar dat ze belogen was door haar moeder weet ze pas van gisteren he, terwijl ze al van vrijdag hysterisch aan het blijten is. :think:
dat haar eigen moeder haar belogen heeft maakt het extra pijnlijk, dit weet ze maar pas van gisteren, maar ze wist vrijdag al dat ze belogen was, want haar doodgeboren kind heeft al die tijd geleefd, het fantastiche zie ik daar niet van in.... vermoedelijk dacht ze in eerste instantie dat Angele haar dat gelapt had, zij was er immers bij bij de geboorte, en Simonne wist niet beter of dat Yvette niet wist dat ze zwanger was... maar Yvette was wel op de hoogte en is naar de nonnen van St Rita gestapt
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Die blik van Simonne. :shock:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Die Kristof was blijkbaar toch een heel actieve gast...
Nu, het uur van de waarheid zeker?
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ocharme Simonne. Nog moeten opletten wat ze zegt tegen Yvette zodat die geen attack krijgt en idem bij Sam omdat dat slecht is voor het kindje. :) Dat Sam maar gauw bevalt (hoe lang heeft die nog te gaan eigenlijk?).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Weet het niet goed maar ik denk toch nog verder dan eind juni...
Ondertussen is het fameuze klapke tussen Simonne en maake wel gebeurd. Dat schept toch enige klaarheid.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef: Dat Sam maar gauw bevalt (hoe lang heeft die nog te gaan eigenlijk?).
Nog tot in december.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

logische reactie van ons SImonneke vind ik.... Yvetteje mag een andere thuis gaan zoeken, zoals te verwachten was
0 x
Plaats reactie