Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ranske
- Poster rang 4

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
Dat Yvette er niks van wist ? Zij zat van meetaf in het complot en we zijn geneigd te denken
dat Angèle de aanstuurder was maar aan Yvette haar " attakskes " te zien twijfel ik zelfs.
Al hoop ik van niet maar dat zal nu rapper geweten zijn.
dat Angèle de aanstuurder was maar aan Yvette haar " attakskes " te zien twijfel ik zelfs.
Al hoop ik van niet maar dat zal nu rapper geweten zijn.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Ja, zo denkt Simonne er toch over he, ze moest idd eens weten 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Juist, Yvette wist het wel. Zij heeft tegen Angèle gezegd: We hadden toch gezworen dat we hier nooit meer gingen over spreken.
Nu kan het wel zijn dat Angèle alles "geregeld" heeft, maar Yvette wist het wel.
Nu kan het wel zijn dat Angèle alles "geregeld" heeft, maar Yvette wist het wel.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2576
Het zou me nog niet verwonderen als Angèle Yvette pas op de hoogte heeft gebracht toen alles al achter de rug was.
Dan is het niet zo vreemd dat Simonne denkt dat haar make van niks wist.
Dan is het niet zo vreemd dat Simonne denkt dat haar make van niks wist.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

uit wat we gezien hebben is het inderdaad duidelijk dat Yvette wél op de hoogte was van de zwangerschap van Simonne, maar ik vermoed dat zij zelf eerder de bedenker is van het idee om het kindje bij de nonnen te droppen, Angéle was op dat moment zelf ook nog een kind, die zie ik niet meteen op haar eentje naar een klooster stappen om daar iets te gaan regelen... 't zou ook verklaren dat Yvette zo gestresseerd rondliepCaligula schreef:Zij heeft tegen Angèle gezegd: We hadden toch gezworen dat we hier nooit meer gingen over spreken.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2576
Angèle zei dat zij altijd voor Simonne moest zorgen en dat ze er niet nog een tweede 'kind' erbij wou nemen, ze zal dus wel een paar jaar ouder zijn.
Iemand een idee hoeveel zij schelen in leeftijd?
Iemand een idee hoeveel zij schelen in leeftijd?
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Ik denk ongeveer 4 jaar en die kan dat alleen niet buiten Yvette om gedaan hebben.
Wie van de twee kwam op de nonnen en zeggen dat 't kindje dood was ?
Wie van de twee kwam op de nonnen en zeggen dat 't kindje dood was ?
0 x
-
OiOi
- Nog geen rang
Wat een hysterie weer. Eerst Sam en nu Simonne, dat moet toch genetisch bepaald zijn.
En hoe zou Simonne ooit kunnen denken dat Yvette niet doorhad dat ze zwanger was? Volgens mij valt dit toch lichtjes op.
En hoe zou Simonne ooit kunnen denken dat Yvette niet doorhad dat ze zwanger was? Volgens mij valt dit toch lichtjes op.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Een eerste zwangerschap bij een jong meisje, en 14 is jong, valt meestal niet zo op. Zeker niet als je iets lossere kleren draagt. Zo stoppen tienermeisjes dat nu soms ook nog weg...
Verder vond ik Simonne vandaag niet zo overdreven. Je denkt 36 jaar dat je kind dood is, je probeert dat te vergeten. Ineens staat dat kind voor je neus, blijkt ze achter de hoek te wonen, je man onlangs ontslagen te hebben, en tot voor een paar weken één van je betere vriendinnen te zijn...
Ik neig niet naar hysterie, maar in Simonne haar plaats, ik zou verdorie ook flippen en eerst tijd nodig hebben voor ik met andere mensen kon gaan praten en uitzoeken wat er precies aan de hand is....
Verder vond ik Simonne vandaag niet zo overdreven. Je denkt 36 jaar dat je kind dood is, je probeert dat te vergeten. Ineens staat dat kind voor je neus, blijkt ze achter de hoek te wonen, je man onlangs ontslagen te hebben, en tot voor een paar weken één van je betere vriendinnen te zijn...
Ik neig niet naar hysterie, maar in Simonne haar plaats, ik zou verdorie ook flippen en eerst tijd nodig hebben voor ik met andere mensen kon gaan praten en uitzoeken wat er precies aan de hand is....
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Het is kwalijk dat Sam zo Simonne achterlaat, goed ziende hoe die reageerde.
Het begint op wraak te trekken, van voilà, ziet gij nu ook maar af.
Het begint op wraak te trekken, van voilà, ziet gij nu ook maar af.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
En daarbij heeft ze juist een hartstilstand van haar moeder meegemaakt en sliep al enkele nachten op een zetel in dat ziekenhuis ....ze reageerde misschien wat TE maar maak het maar eens mee!Duimelijntje schreef:Een eerste zwangerschap bij een jong meisje, en 14 is jong, valt meestal niet zo op. Zeker niet als je iets lossere kleren draagt. Zo stoppen tienermeisjes dat nu soms ook nog weg...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

1. Simonne is er van overtuigd dat ons maake niks afwist van haar zwangerschap, nogal vreemd maar goed.
2. Angèle heeft er toen voor "gezorgd". Simonne zegt: ons Angèle heeft me toen geholpen
3. Vandaar: Angèle heeft het kindje "weggemoffeld", heeft aan Simonneke gezegd dat het dood was.
4. Angèle heeft het toch aan ons maake verteld (zij moet toen ook maar 18-19 jaar geweest zijn), vandaar dat Yvette nu tegen Angèle zei: we hadden gezworen dat we er nooit meer over zouden spreken.
5. Dat Simonne haar zwangerschap heeft kunnen verborgen houden voor haar moeder is een heikel feit.
6. Dat Simonne binnenkort een klapke gaat doen met haar zus is een vaststaand feit.
7. Dat Simonne en Sam ook nog moeten klappen is eveneens een vaststaand feit.
8. Dat de Frank zegt: waarom heb je mij daar nooit niks over verteld typeerd onze Frank ten voeten uit. Heeft hij niet hier en daar wat "stukskes" laten vallen?
2. Angèle heeft er toen voor "gezorgd". Simonne zegt: ons Angèle heeft me toen geholpen
3. Vandaar: Angèle heeft het kindje "weggemoffeld", heeft aan Simonneke gezegd dat het dood was.
4. Angèle heeft het toch aan ons maake verteld (zij moet toen ook maar 18-19 jaar geweest zijn), vandaar dat Yvette nu tegen Angèle zei: we hadden gezworen dat we er nooit meer over zouden spreken.
5. Dat Simonne haar zwangerschap heeft kunnen verborgen houden voor haar moeder is een heikel feit.
6. Dat Simonne binnenkort een klapke gaat doen met haar zus is een vaststaand feit.
7. Dat Simonne en Sam ook nog moeten klappen is eveneens een vaststaand feit.
8. Dat de Frank zegt: waarom heb je mij daar nooit niks over verteld typeerd onze Frank ten voeten uit. Heeft hij niet hier en daar wat "stukskes" laten vallen?
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2

dit is mogelijk een foute conclusie... Simonne haar zwangerschap zal een geheim geweest zijn, Yvette mocht het niet weten, Angele wel en die zal haar geholpen hebben in die periode.... ik vermoed echter dat Yvette het uiteindelijk toch te weten gekomen is (zwangerschap niet kunnen verbergen tot op laatste dagen?) en dat zij de stap gezet heeft om naar de nonnen te gaan, dit laatste zie ik Angele niet doen op die leeftijd. Yvette & Angele waren wel beide op de hoogte, en dit is hun geheim. de attaques van Yvette doen toch echt wel vermoeden dat ze medeplichtig is aan de afgifte van Sam, en niet zomaar een getuiige isCaligula schreef: 2. Angèle heeft er toen voor "gezorgd". Simonne zegt: ons Angèle heeft me toen geholpen
0 x